Siirry sisältöön
Humm
  • Ratkaisut
    • Monikanavaiset palvelut
      • Monikanavainen asiakaspalvelu
      • Monikanavainen myynti
      • Palveluautomaatiot
    • Datapalvelut
      • Ohjausryhmät
      • Arvoraportit
      • CRM-datan rikastaminen
    • Suunnittelupalvelut
  • Tietoa
    • Blogi
    • Kokemuksia
    • Materiaalit
  • Rekry
  • Ota yhteyttä

“Sähköpostilähestyminen toimii, kun haluaa saada ketterästi ja nopeasti liidejä”

  • Jaa artikkeli Twitterissä
  • Jaa artikkeli Linkedinissä
  • Jaa artikkeli Facebookissa
Northboundin asiakaskokemus – Cuutio: “Sähköpostilähestyminen toimii, kun haluaa saada ketterästi ja nopeasti liidejä”

Cuution toimitusjohtaja Jarno Wuorisalo on tehnyt myyntiuransa aikana useita vuosia outbound-sähköpostikampanjoita. Kun oma myynti kaipasi lisää liidejä, oli Humm siis Cuutiolle luonteva kumppani.

Myynnin alkupään kumppaniksi oli jo lähellä valikoitua erilainen toimija, mutta juuri toimintatavan tuttuus käänsi Wuorisalon pään nopeasti Hummin suuntaan, kun Wuorisalo sai kuulla palvelusta tuttavaltaan.

“Tämä sopii meidän myyntiin, sillä olen tehnyt tätä aikaisemmin itse ja tyyli on tuttu. En koe perinteisen tapaamisbuukkauksen toimivan meidän toiminnassa niin tehokkaasti, joten tämä on meille konseptina hyvä. Oli selkeää, että kokeilen mieluiten Hummin kanssa”, Wuorisalo kertoo.

Erityisesti kampanjoinnin alkumetreillä yhteistyö oli erittäin tiivistä ja kampanjoita kehitettiin molempien osapuolten osaamisella.

“Viilasimme konseptin sellaiseen muotoon, että se vastasi minulle tuttua tapaa toimia. Liidien määrä saatiin hyvällä kehittämistyöllä nousemaan heti alusta alkaen”, kertoo Wuorisalo.

Myös myöhemmin yhteyttä on pidetty tiiviisti ja tuloksia on koko ajan pyritty kehittämään. Vaikka liidejä alusta alkaen tuli paljon, on esimerkiksi liidien laatu ollut kehittämisen kohteena. 

Kokonaisuudessaan Wuorisalo tiivistää yhteistyön Hummin kanssa olevan helppoa ja vaivatonta. Keskusteluyhteys ja kehittävä ote on tehnyt yhteistyöstä mielekästä myös tulostarkastelun ulkopuolella.

“Ainahan ulkopuolisten kanssa tekeminen saa ajattelemaan asioita erilailla. Keskustelu on niin älyttömän tärkeetä”, Wuorisalo lisää.

Wuorisalo kokee Hummin palvelun erityisen toimivana juuri ohjelmistoyrityksille. 

“Sähköpostilähestyminen on meidän alalla paras tapa toimia. Tämä toimii, kun haluaa saada  ketterästi ja nopeasti liidejä.”

Kokemuksia

Etteplan

Myynnin tuella suunnataan työaika oikeisiin asioihin 

Etteplan

Silta

Laadukkaita liidejä ja hyvää fiilistä Sillan myyntitiimiin

Click2Contract

”Ostaisin uudelleen” – Laadukas ratkaisu myyntiputken alkupäähän 

NGS Finland

Yhteistyö täytti kalenterin tapaamisilla ja nosti myynnin uudelle tasolle 

NGS Finland Northbound-referenssi

Laavu Performance

Laavu löysi Hummista oivallisen kumppanin – paljon laadukkaita liidejä ja toimiva myynnin alkupää

Humm: Asiakaskokemuksia - Laavu

  • Ratkaisut
    • Monikanavaiset palvelut
      • Monikanavainen asiakaspalvelu
      • Monikanavainen myynti
      • Palveluautomaatiot
    • Datapalvelut
      • Ohjausryhmät
      • Arvoraportit
      • CRM-datan rikastaminen
    • Suunnittelupalvelut
  • Tietoa
    • Blogi
    • Kokemuksia
    • Materiaalit
  • Rekry
  • Tietosuojaseloste
  • Evästeet

Yhteys

asiakaspalvelu@humm.fi

Helsinki

Kansakoulukatu 3, 00100 Helsinki

Jyväskylä

Seminaarinkatu 32, 40100 Jyväskylä

Ota yhteyttä

  • instagram
  • youtube
  • linkedin
  • facebook
Humm

Rakkaudella, MEOM