Siirry sisältöön
Humm
  • Ratkaisut
    • Monikanavaiset palvelut
      • Monikanavainen asiakaspalvelu
      • Monikanavainen myynti
      • Palveluautomaatiot
    • Datapalvelut
      • Ohjausryhmät
      • Arvoraportit
      • CRM-datan rikastaminen
    • Suunnittelupalvelut
  • Tietoa
    • Blogi
    • Kokemuksia
    • Materiaalit
  • Rekry
  • Ota yhteyttä

Volyymia, leveyttä ja laajuutta ensikontaktointiin

Asiakastarina: Aiwo

  • Jaa artikkeli Twitterissä
  • Jaa artikkeli Linkedinissä
  • Jaa artikkeli Facebookissa
Northboundin asiakaskokemus – Aiwo: Volyymia, leveyttä ja laajuutta ensikontaktointiin

Aiwo.io koki haastavaksi viestiä ytimekkäästi ja ymmärrettävästi tekoälyyn perustuvasta monimutkaisesta ja jopa vaikeasta palvelustaan potentiaalisille asiakkailleen. Hummilta haettiinkin apua ensikosketuksiin ja tapaamisten buukkaamiseen. Tavoitteena oli saada kasvokkaisia kohtaamisia, jotta Aiwo.ion omat myyjät pääsivät vahvuusalueilleen.

“Asiantuntijuutemme on kasvotusten parhaimmillaan. Hummin avulla olemme saavuttaneet ensikontaktoinnissa sellaisen volyymin, leveyden ja laajuuden, mitä emme olisi itse voineet toteuttaa”, kertoo Atso Vesterinen, Aiwo.ion toimitusjohtaja.

Sähköpostikampanjoilla onnistuttiin tuottamaan haluttuja tapaamisia. Laadun lisäksi liidien määrässä saavutettiin asetettu sadan liidin tavoite.

“Yhteistyö on kumonnut aiemman skeptisyyteni sähköpostiliidausta kohtaan”, kommentoi positiivisesti yllättynyt Vesterinen.

Yhteistyön Hummin kanssa Vesterinen on kokenut kaikinpuolin sujuvaksi: “Kommunikointi on ollut helppoa. Kaikki viestittely on toiminut ilman ongelmia ja viiveitä.”

Vesterinen kehuu Hummin olevan toimiva keino tavoittaa potentiaaliset asiakkaat ja hän suositteleekin palvelua kaikille, ketkä haluavat viedä viestiään tehokkaasti asiakkaiden suuntaan.

Kokemuksia

Etteplan

Myynnin tuella suunnataan työaika oikeisiin asioihin 

Etteplan

Silta

Laadukkaita liidejä ja hyvää fiilistä Sillan myyntitiimiin

Click2Contract

”Ostaisin uudelleen” – Laadukas ratkaisu myyntiputken alkupäähän 

NGS Finland

Yhteistyö täytti kalenterin tapaamisilla ja nosti myynnin uudelle tasolle 

NGS Finland Northbound-referenssi

Laavu Performance

Laavu löysi Hummista oivallisen kumppanin – paljon laadukkaita liidejä ja toimiva myynnin alkupää

Humm: Asiakaskokemuksia - Laavu

  • Ratkaisut
    • Monikanavaiset palvelut
      • Monikanavainen asiakaspalvelu
      • Monikanavainen myynti
      • Palveluautomaatiot
    • Datapalvelut
      • Ohjausryhmät
      • Arvoraportit
      • CRM-datan rikastaminen
    • Suunnittelupalvelut
  • Tietoa
    • Blogi
    • Kokemuksia
    • Materiaalit
  • Rekry
  • Tietosuojaseloste
  • Evästeet

Yhteys

asiakaspalvelu@humm.fi

Helsinki

Kansakoulukatu 3, 00100 Helsinki

Jyväskylä

Seminaarinkatu 32, 40100 Jyväskylä

Ota yhteyttä

  • instagram
  • youtube
  • linkedin
  • facebook
Humm

Rakkaudella, MEOM