Volyymia, leveyttä ja laajuutta ensikontaktointiin
Asiakastarina: Aiwo

Aiwo.io koki haastavaksi viestiä ytimekkäästi ja ymmärrettävästi tekoälyyn perustuvasta monimutkaisesta ja jopa vaikeasta palvelustaan potentiaalisille asiakkailleen. Hummilta haettiinkin apua ensikosketuksiin ja tapaamisten buukkaamiseen. Tavoitteena oli saada kasvokkaisia kohtaamisia, jotta Aiwo.ion omat myyjät pääsivät vahvuusalueilleen.
“Asiantuntijuutemme on kasvotusten parhaimmillaan. Hummin avulla olemme saavuttaneet ensikontaktoinnissa sellaisen volyymin, leveyden ja laajuuden, mitä emme olisi itse voineet toteuttaa”, kertoo Atso Vesterinen, Aiwo.ion toimitusjohtaja.
Sähköpostikampanjoilla onnistuttiin tuottamaan haluttuja tapaamisia. Laadun lisäksi liidien määrässä saavutettiin asetettu sadan liidin tavoite.
“Yhteistyö on kumonnut aiemman skeptisyyteni sähköpostiliidausta kohtaan”, kommentoi positiivisesti yllättynyt Vesterinen.
Yhteistyön Hummin kanssa Vesterinen on kokenut kaikinpuolin sujuvaksi: “Kommunikointi on ollut helppoa. Kaikki viestittely on toiminut ilman ongelmia ja viiveitä.”
Vesterinen kehuu Hummin olevan toimiva keino tavoittaa potentiaaliset asiakkaat ja hän suositteleekin palvelua kaikille, ketkä haluavat viedä viestiään tehokkaasti asiakkaiden suuntaan.