Humm – Inhimillistä automaatiota

Hummin avulla luot prosessin, jossa automaatio, ihmiskontakti ja palvelusisältö täydentävät toisiaan jatkuvasti, luoden parempia asiakaskohtaamisia päivä päivältä.

Paras asiakaskohtaaminen – ilman yhteydenottoa

Hyvä asiakaskokemus ei aina vaadi ihmistä linjan päähän. Parhaimmillaan asiakaspalvelu on proaktiivinen prosessi, jossa asiakas löytää tarvitsemansa tiedon heti itsepalvelukanavista – nopeasti ja vaivattomasti. Tämä säästää aikaa ja resursseja sekä asiakkaalta että organisaatiolta.

Varaa keskusteluaika asiantuntijamme kanssa.

Käydään 30 minuutin tapaamisessa läpi, kuinka teknologian ja inhimillisyyden avulla laitetaan asiakaspalvelunne hyrisemään tyytyväisyydestä.

Humm kumppanina

Ihminen ja teknologia täydentävät toisiaan

Chatbotit, Help Center -ratkaisut ja usein kysytyt kysymykset eivät vain vähennä häiriökysyntää – ne myös tekevät asiakaspalvelusta joustavampaa. Kun yksinkertaisimmat ja eniten toistuvat kysymykset ratkeavat automaatioiden ja itsepalvelun avulla, voivat asiakaspalvelijasi keskittyä siihen, missä heitä oikeasti tarvitaan. Automaation tehtävä ei siis ole korvata ihmistä, vaan auttaa ohjaamaan resurssit oikein. Meidän ydinosaamista onkin löytää oikea tasapaino: missä itsepalvelu toimii parhaiten ja missä asiakaspalvelijan läsnäolo tuo selvää arvoa.

Hyvin suunniteltu itsepalvelu

Itsepalvelukanavan ei tulisi olla ärsyttävä, kankea tai tylsä. Kun suunnittelu tehdään huolella, asiakkaat voivat luottaa siihen, että apu löytyy helposti ja vaivattomasti. Meille tärkeintä on rakentaa ratkaisuja, jotka toimivat sujuvasti juuri sinun tavoitteisiin ja asiakkaidesi tarpeisiin.

Vuosien kokemus asiakkaidesi hyödyksi

Olemme suunnitelleet automaatio- ja itsepalveluratkaisuja kymmenille yrityksille eri toimialoilla jo useiden vuosien ajan. Tulokset puhuvat puolestaan: tyytyväisempiä asiakkaita, kustannussäästöjä ja sujuvampaa arkea. Yhdessä saamme asiakaspalvelusi hyrisemään halutulla tavalla.


Palvelu­automaation työkaluja

Chatbot

Chatbot selvittää sivustovierailijan tarpeen ja ohjaa kohti ratkaisua. Hyvin toteutettu chatbot palvelee ja vapauttaa asiakaspalvelun resursseja. Hummin palveluautomaation asiantuntijat rakentavat toimivat bottipolut satojen toteutusten kokemuksella.

Help Center

Help Center koostuu artikkeleista, joissa avataan seikkaperäisesti yleisimpiä asiakaspalveluun liittyviä ongelmatilanteita ratkaisuineen. Hummin toteuttamat Help Center -kokonaisuudet poistavat toistuvaa palvelukysyntää ja helpottavat asiakaspalvelijoiden kuormitusta.

Muut palvelu­automaatiot

Hummin palveluautomaatioiden työkalupakki sisältää paljon hyödyllisiä ratkaisuja. Esimerkiksi proaktiiviset pop-up-ikkunat sekä erilaiset bannerit ja notifikaatiot toimivat tukena niin onboard-prosesseissa, tilausten aktivoinnissa kuin häiriötiedottamisen tilanteissa.

  • +10 000 myynnillistä
  • +20 000 asiakaspalvelullista
kohtaamista joka viikko

Paytrail
Vepsäläinen

Asiakas­palvelun ulkoistajan opas

Lataa maksuton tietopaketti monikanavaisen asiakaspalvelun ulkoistamisesta.

Kerran tehty ei pysy valmiina

Hyvä palveluautomaatiokokemus luodaan sisältöjen, automatiikan ja ihmistyön yhdistelmällä. Siksi palveluumme kuuluu sen jatkuva optimointi ja kehittäminen.

Data voittaa mutun

Jatkuva palveluautomaatioiden kehittäminen, tulosten seuranta sekä liiketoimintavaikutusten analysointi varmistavat laadun. Hummin asiantuntijat tulkitsevat dataa ja tekevät kehitystyön mitatun tulosdatan pohjalta.

Varaa keskusteluaika asiantuntijamme kanssa.

Olipa sitten tarpeenne asiakaspalvelun osalta kokonaan ulkoistaminen tai oman tiiminne jatkeena toimiminen, keskustellaan asiasta 30 minuutin tapaamisessa!

“Lähtökohtaisesti palvelulle asetetut tavoitteet on ylitetty kuukausittain. Itsepalvelukerroksen, eli helpparin ja bottien avulla on ratkaistu kolmasosa asiakaspalvelukysynnästä.”

– Sara Taavitsainen, Customer Succes Process Managar, Smartum

“Hummin kanssa voi lähteä kokeilemaan chat-palvelua sekä chatbotteja matalalla kynnyksellä ja palvelulla on hyvä hinta-laatusuhde.”

– Susanna Salkolahti, Markkinointijohtaja, Visma Enterprise