Humm – Inhimillistä automaatiota
Hummin avulla luot prosessin, jossa automaatio, ihmiskontakti ja palvelusisältö täydentävät toisiaan jatkuvasti, luoden parempia asiakaskohtaamisia päivä päivältä.
Paras asiakaskohtaaminen – ilman yhteydenottoa
Hyvä asiakaskokemus ei aina vaadi ihmistä linjan päähän. Parhaimmillaan asiakaspalvelu on proaktiivinen prosessi, jossa asiakas löytää tarvitsemansa tiedon heti itsepalvelukanavista – nopeasti ja vaivattomasti. Tämä säästää aikaa ja resursseja sekä asiakkaalta että organisaatiolta.
Varaa keskusteluaika asiantuntijamme kanssa.
Käydään 30 minuutin tapaamisessa läpi, kuinka teknologian ja inhimillisyyden avulla laitetaan asiakaspalvelunne hyrisemään tyytyväisyydestä.
Humm kumppanina
Ihminen ja teknologia täydentävät toisiaan
Chatbotit, Help Center -ratkaisut ja usein kysytyt kysymykset eivät vain vähennä häiriökysyntää – ne myös tekevät asiakaspalvelusta joustavampaa. Kun yksinkertaisimmat ja eniten toistuvat kysymykset ratkeavat automaatioiden ja itsepalvelun avulla, voivat asiakaspalvelijasi keskittyä siihen, missä heitä oikeasti tarvitaan. Automaation tehtävä ei siis ole korvata ihmistä, vaan auttaa ohjaamaan resurssit oikein. Meidän ydinosaamista onkin löytää oikea tasapaino: missä itsepalvelu toimii parhaiten ja missä asiakaspalvelijan läsnäolo tuo selvää arvoa.
Hyvin suunniteltu itsepalvelu
Itsepalvelukanavan ei tulisi olla ärsyttävä, kankea tai tylsä. Kun suunnittelu tehdään huolella, asiakkaat voivat luottaa siihen, että apu löytyy helposti ja vaivattomasti. Meille tärkeintä on rakentaa ratkaisuja, jotka toimivat sujuvasti juuri sinun tavoitteisiin ja asiakkaidesi tarpeisiin.
Vuosien kokemus asiakkaidesi hyödyksi
Olemme suunnitelleet automaatio- ja itsepalveluratkaisuja kymmenille yrityksille eri toimialoilla jo useiden vuosien ajan. Tulokset puhuvat puolestaan: tyytyväisempiä asiakkaita, kustannussäästöjä ja sujuvampaa arkea. Yhdessä saamme asiakaspalvelusi hyrisemään halutulla tavalla.
Palveluautomaation työkaluja
kohtaamista joka viikko
Asiakaspalvelun ulkoistajan opas
Lataa maksuton tietopaketti monikanavaisen asiakaspalvelun ulkoistamisesta.
Kerran tehty ei pysy valmiina
Hyvä palveluautomaatiokokemus luodaan sisältöjen, automatiikan ja ihmistyön yhdistelmällä. Siksi palveluumme kuuluu sen jatkuva optimointi ja kehittäminen.
Data voittaa mutun
Jatkuva palveluautomaatioiden kehittäminen, tulosten seuranta sekä liiketoimintavaikutusten analysointi varmistavat laadun. Hummin asiantuntijat tulkitsevat dataa ja tekevät kehitystyön mitatun tulosdatan pohjalta.
Varaa keskusteluaika asiantuntijamme kanssa.
Olipa sitten tarpeenne asiakaspalvelun osalta kokonaan ulkoistaminen tai oman tiiminne jatkeena toimiminen, keskustellaan asiasta 30 minuutin tapaamisessa!
“Lähtökohtaisesti palvelulle asetetut tavoitteet on ylitetty kuukausittain. Itsepalvelukerroksen, eli helpparin ja bottien avulla on ratkaistu kolmasosa asiakaspalvelukysynnästä.”
– Sara Taavitsainen, Customer Succes Process Managar, Smartum
“Hummin kanssa voi lähteä kokeilemaan chat-palvelua sekä chatbotteja matalalla kynnyksellä ja palvelulla on hyvä hinta-laatusuhde.”
– Susanna Salkolahti, Markkinointijohtaja, Visma Enterprise