Humm – Saamme asiakaspalvelusi hyrisemään
Asiakaspalvelukonseptimme perustuu kokonaisvaltaiseen ymmärrykseen. Yhdistämällä ihmisten tarjoamaa palvelua, automatiikkaa ja sisältöjä saamme asiakaspalvelusi hyrisemään.
erinomaisia kohtaamisia
Kaiken takana on asiakaskokemus
Jokainen asiakaspalvelukohtaaminen on tärkeä. Oli kyseessä sitten sähköpostiviesti, puhelu tai chat-keskustelu, meidän tehtävämme on luoda kohtaamisesta brändisi mukainen asiakaskokemus.
Palvelumme asiakaspalveluun
Ulkoistettu asiakaspalvelu
Teemme asiakaspalvelusta vaivatonta ja monikanavaista. Olipa kyse puhelinpalvelusta, sähköposteista, live-chatista tai automatisoiduista itsepalveluratkaisuista, kaikki toimii saumattomasti yhteen.
Automaatio- ja itsepalveluratkaisut
Olemme suunnitelleet automaatio- ja itsepalveluratkaisuja kymmenille yrityksille eri toimialoilla jo useiden vuosien ajan. Tulokset puhuvat puolestaan: tyytyväisempiä asiakkaita, kustannussäästöjä ja sujuvampaa arkea.
Asiantuntija- ja kehityspalvelut
Hyvä asiakaspalvelu ja -kokemus syntyvät suunnitelmallisuudesta. Selvitämme, miten ja miksi asiakkaiden kysyntä jakautuu eri kanaviin ja miten viestintää tai kohtaamispisteitä voi parantaa. Tavoitteemme on tehdä asiakaspalvelupolustasi selkeä ja sujuva – arjessa toimiva kokonaisuus.
Mikä on asiakaspalvelunne nykytila?
Varaa asiantuntijamme kalenterista 30 minuutin tapaaminen ja keskustellaan asiasta lisää!
Varma ja asiantunteva asiakaspalvelukumppani
Moderni asiakaspalvelu
Asiakkaiden odotukset kasvavat jatkuvasti, ja perinteiset tavat tehdä asiakaspalvelua eivät enää riitä ja vastaa odotuksia. Käytännössä asiakaspalvelutiimien tulee pystyä tekemään jatkuvasti enemmän ja useammassa kanavassa, mutta vähemmillä resursseilla.
Olemme ratkaisseet haasteen luomalla asiakaspalvelukonseptin, joka perustuu neljään eri palvelukerrokseen. Palvelukerrosten avulla ratkaisemme asiakaspalvelukysynnän oikeissa kanavissa ja ehkäisemme häiriökysyntää.
Inhimillisyys ja teknologia tukevat toisiaan
Vaikka olemme edelläkävijä teknologian hyödyntämisessä, tulee meillä aina ihmiset ensin. Teknologinen kehitys sujuvoittaa ja tehostaa yritysten ja asiakkaiden kohtaamisia, mutta inhimillisen yhteyden tarvetta se ei ole poistanut. Oleellista on ymmärtää, missä ihmisen kannattaa olla mukana ja mikä osa kysynnästä kannattaa ratkaista muilla keinoilla.
Asiakaspalvelusta saatava data mahdollistaa oikeanlaisen suunnittelun ja paljastaa lisäksi liiketoimintaprosessinne haasteet ja mahdolliset valuviat asiakkaan näkökulmasta.
Hyrisevä kohtaamiskoneisto
Asiakaspalvelu ei ole reaktiivinen prosessi, joka alkaa siinä vaiheessa kun tiketti saapuu. Modernin asiakaspalvelun pitää löytää proaktiivisesti tiensä asiakkaan luo kaikissa asiakaspolun vaiheissa. Asiakkaalla tulee olla mahdollisuus valita itselleen mieluisa kanava asioida ja saada tasalaatuista palvelua kanavasta riippumatta.
Kun asiakkaalla on kysyttävää, asiakaspalvelun tehtävänä on tarjota vastaus mahdollisimman nopeasti ja oikeassa kanavassa. Hummin kohtaamiskoneisto hyrisee varmasti, tehokkaasti ja tuottaa toivotun palvelutason.
Asiantuntijamme apunasi
Luodaan yhdessä kohtaamisia, jotka jäävät mieleen.
Ota suoraan yhteyttä asiantuntijoihimme tai jätä yhteydenottopyyntö, niin laitetaan yhdessä asiakaspalvelunne hyrisemään.
Asiakaspalvelun ulkoistajan opas
Lataa maksuton tietopaketti monikanavaisen asiakaspalvelun ulkoistamisesta.
Toimivia kohtaamisia
Humm tarjoaa ammattitaitoisen asiakaspalvelutiimin kaikkiin palvelukanaviin, joissa käydään etäkohtaamisia. Haluamme olla luomassa uudenlaista asiakaspalvelukulttuuria, asiakasläheisyyttä.
Datapohjaista palvelun kehittämistä
Pohjaamme tekemisemme dataan ja kehitämme asiakaspalvelukokemusta mitattuun tietoon pohjaten. Kehitämme monikanavaisia palveluitamme käyden dataan ja tuloksiin liittyvää vuoropuhelua yhdessä asiakkaiden kanssa.
“Meille on tärkeää, että laatutietoiset asiakkaamme saavat heti henkilökohtaista palvelua. Hummin tuottama palvelu on tukenut hyvin Vepsäläisen laatutuotteisiin ja palveluun pohjautuvaa brändiä. Asiakkaamme ovat olleet tyytyväisiä ja ilahtuneita palvelun tasoon. Tämä ei ole pelkästään chat-palvelu, vaan myös tärkeä tuki meidän liiketoiminnan kehittämiseen.”
– Mika Rusila, Tietohallintojohtaja, Vepsäläinen
”Molemmilla yrityksillä on vahva halu mennä eteenpäin ja hakea uusia ratkaisuja sekä näkökulmia. Briljantti asiakaskokemus on myös Hummilla kaiken tekemisen ytimessä, että sen kautta aina mennään. Tämä näkyy esimerkiksi siinä, että viestintä chat-kanavassa toteutetaan aina asiakkaan henkilökohtaisten tarpeiden kautta, oli hän sitten verkkokauppias tai kuluttaja. ”
– Pekka Majaniemi, Marketing Automation Manager, Paytrail