Humm – Myynnillisen asiakaspalvelun edelläkävijä

Oli kyse asiakaspalvelusta, lisämyynnistä tai ostokokemuksen parantamisesta, me autamme verkkokauppaasi menestymään. Asiakaspalvelutiimimme toimii saumattomasti osana yritystäsi – juuri siellä, missä asiakkaasi sitä eniten tarvitsevat.

Ole paikalla silloin kun asiakkaasi ostavat

Monessa verkkokaupassa kauppa käy vilkkaimmillaan iltaisin ja viikonloppuisin, mutta asiakaspalvelu on paikalla vain arkena ja päivällä. Mahdollistamme laajat aukioloajat (ma-pe 8-22 ja la-su 10-18) ja reaaliaikaista asiakastukea, mikä näkyy suoraan myynnin kasvuna ja asiakaskokemuksen parantumisena. Data osoittaa, että erityisesti isoja ostoksia tekevät asiakkaat haluavat olla yhteydessä asiakaspalveluun ennen ostoksen loppuun viemistä.

Varaa keskusteluaika asiantuntijamme kanssa

Käydään läpi tapaamisessa, kuinka voimme kasvattaa asiakkaan keskiostosta verkkokaupassanne asiakaspalvelun avulla.

Säästämme sinulta aikaa, rahaa ja vaivaa

Verkkokaupan asiakaspalvelun toteuttaminen oman yrityksen sisällä on lähes poikkeuksetta 30-50 % kalliimpaa kuin sen ulkoistaminen. Lisäksi oman asiakaspalvelun johtaminen syö yllättävän paljon aikaa ja erilaiset muuttujat kuten sairaspoissaolot, lomajärjestelyt ja rekrytoinnit aiheuttavat päänvaivaa. Autamme mielellämme ilmaiseksi laskemaan asiakaspalvelusi nykykustannuksen ja sen kannattavuuden.

Teemme verkkokaupassa tulosta

Verkkokaupan asiakaspalvelun tulisi kyetä samaan kuin myyjän kivijalkakaupassa: lisätä myyntiä, parantaa ostokokemusta ja auttaa asiakasta tekemään päätöksiä. Asiakaspalvelijamme ovat kuin myyjiä verkossa ja heidän työn arvo voidaan mitata euroissa. Satojen verkkokauppojen kokemuksella kasvatamme keskiostosta (keskimäärin yli 30 %), tehostamme asiakaspalvelua ja teemme asiakkaistasi tyytyväisempiä.

Datan kautta parempi verkkokauppa

Meillä data on aina tekemisen ytimessä. Analysoimme, mistä kysyntä syntyy, ja optimoimme sen pohjalta asiakaspalvelua, asiakaspolkua ja ostoprosessia jatkuvasti. Näin varmistamme, että asiakas löytää tarvitsemansa ja ostaminen on sujuvaa. Datan pohjalta voimme myös tehdä päätökset siitä, milloin ja missä asiakaspalvelijan kannattaa olla saatavilla.


  • +10 000 myynnillistä
  • +20 000 asiakaspalvelullista
kohtaamista joka viikko

Paytrail
Vepsäläinen

Asiantuntijamme apunasi

Tanja Grönholm

Sales Manager

+358 44 901 0956

tanja.gronholm@humm.fi

Ilja Aalto

Chief Executive Officer

+358 44 313 1101

ilja.aalto@humm.fi

Tehdään asiakaspalvelustanne myynnin moottori!

Ota suoraan yhteyttä asiantuntijoihimme tai jätä yhteydenottopyyntö, niin tehostetaan yhdessä myyntiänne asiakaspalvelun kautta.

MUOKATAAAAAN

– Sara Taavitsainen, Customer Succes Process Managar, Smartum

“Hummin rakentaman palveluautomaatiokokonaisuuden myötä meidän asiakaspalvelijoille läpi tulevien keskustelujen määrä pienentyy, vaikka sivustomme kävijämäärät nousevat koko ajan. Sivustokävijät pystyvät itse ratkaisemaan ongelmiaan palveluautomaatioiden kautta.” EHKÄ TÄÄKI?

– Ossi Salo, Toimitusjohtaja, Vähänkäytetty.fi