Humm – Tiedolla johtamisen tukena

Johtaminen perustuu tietoon ja ymmärrykseen. Dataa on saatavilla valtavasti. Ne yritykset menestyvät, jotka pystyvät ymmärtämään saatavilla olevaa dataa sekä kehittämään liiketoimintaansa sen pohjalta. 

hyödynnÄmme tuottamamme datan

Data rakentaa ymmärrystä

Kaikki Hummin tekeminen tuottaa valtavasti dataa. Hyödynnämme tätä rakentamalla datan pohjalta ymmärrystä sekä arvoa asiakkaidemme liikkeenjohdon tueksi.

Työkaluja data­vetoiseen johtamiseen

Arvoraportit

Keräämme palvelustamme dataa ja koostamme sen kattaviksi raporteiksi päätöksentekosi tueksi. Analysoimme keräämämme tiedon ja koostamme kehitysehdotukset liiketoimintaasi.

CRM-datan rikastaminen

Kartoitamme kanssasi CRM-järjestelmänne datan nykytilan, jonka perusteella luomme askelmerkit tarpeelle datan päivityksen ja rikastamisen osalta. Datan rikastamisessa hyödynnämme Suomen laajinta päättäjätietokantaamme.

Ohjausryhmät

Hummin moniammatillinen asiantuntijatiimi auttaa etsimään, analysoimaan ja pureskelemaan saatavilla olevan datan liiketoimintasi kehittämisen avuksi. Tämä tapahtuu yhteisen ohjausryhmätyöskentelyn kautta esimerkiksi kuukausi- tai kvartaalitasolla.


  • +10 000 myynnillistä
  • +20 000 asiakaspalvelullista
kohtaamista joka viikko

Paytrail
Vepsäläinen

Tiedolla johtaminen

Tämän päivän johtaminen perustuu tietoon ja ymmärrykseen, koska dataa on saatavilla valtavasti. Me Hummilla autamme ymmärtämään ja kehittämään liiketoimintaa sen pohjalta.

Avainlukujen tulkinta

Humm jalostaa inhimillisestä toiminnasta syntyneen datan sinulle tunnusluvuiksi ja auttaa ymmärtämään merkityksen liiketoimintanne johtamiselle.

Aloita parempi asiakas­kokemus tästä

Varaa 15 minuutin tapaaminen asiantuntijamme kanssa

“Se on iso plussa Hummissa, että kehittäminen tehdään datapohjaisesti. Humm on hyvin dataorientoitunut organisaatio, mikä on tärkeää minun toimenkuvassani asiakaspalvelussa. Asiakaspalvelu koetaan usein vain kulueräksi mitä se ei tietenkään yksioikoisesti ole. On tärkeää, että pystymme tukeutumaan Hummin tarjoamaan dataan ja kehittämään myös palvelua sen perusteella.”

– Sara Taavitsainen, Customer Succes Process Manager, Smartum

“Me saadaan älytön määrä hyödyllistä dataa Hummin kautta. Meille tuodaan palavereissa pöytään äärimmäisen hyvää palvelusta esiin nousevaa dataa, jota voidaan käyttää suoraan Vepsäläisen liiketoiminnan kehittämisen sekä tiedolla johtamisen tukena. Analytiikkaihmisenä olen todella innoissani tästä datasta.”

– Mika Rusila, Tietohallintojohtaja, Vepsäläinen