Siirry sisältöön
Humm
  • Ratkaisut
    • Monikanavaiset palvelut
      • Monikanavainen asiakaspalvelu
      • Monikanavainen myynti
      • Palveluautomaatiot
    • Datapalvelut
      • Ohjausryhmät
      • Arvoraportit
      • CRM-datan rikastaminen
    • Suunnittelupalvelut
  • Tietoa
    • Blogi
    • Kokemuksia
    • Materiaalit
  • Rekry
  • Ota yhteyttä

Blogi

    • Asiakaskokemus
    • Asiakaspalvelu
      • Asiakaspalvelun ulkoistaminen
      • Chat-palvelu
      • Chatbot
    • Myynnin ulkoistaminen
    • Verkkokauppa
    • Yleinen
Humm - modernia asiakaspalvelua.

Humm

tammi 30

Lue artikkeli: Kuinka ChatGPT modernisoisi asiakaspalvelun? 

Moderni asiakaspalvelu tarvitsee toki oikeat teknologiat, mutta vielä tärkeämpää – osaavimmat ihmiset saamaan teknologian toimimaan. Haastoin ChatGPT:n ajatuksia asiakaspalvelun modernisoinnista! Päätin testata sen (vai hänen?) ajatuksia asiakaspalvelun modernisoinnista ja ilahduin, kuinka samaa mieltä me aiheesta oltiin! Asiakaspalvelun modernisoinnista on puhuttu jo tovi, mutta mitä se oikeasti tarkoittaa? Kuuleepa myös sellaisia väitteitä, jossa ennustetaan teknologian korvaavan […]

Lue artikkeli

Piia Raidén

marras 24

Lue artikkeli: Mitä Humm on asiakkaille – kutsuvierastilaisuuden tunnelmia

Mitä Humm on asiakkaille? Kaupallinen johtajamme Piia Raiden pohtii asiaa 16.11. järjestämämme asiakastapahtuman näkökulmasta.

Lue artikkeli

Jere Kattelus

marras 10

Lue artikkeli: Mitä Humm on henkilöstölle – lanseerausjuhlien tunnelmia

Takana on hillittömän hauska lanseerausilta, jossa Northboundin ja Finnchatin henkilöstö kohtasivat vihdoin täydessä vahvuudessaan toisensa.  

Lue artikkeli

Humm

marras 7

Lue artikkeli: Finnchat ja Northbound yhdistyivät – uuden yrityksen nimi on Humm

Monikanavaisen asiakaspalvelun asiantuntijayritys Finnchat sekä B2B-myynnin palveluita tarjoava Northbound yhdistyivät. Uuden yrityksen nimi Humm juontaa juurensa sanoista Human Communications.

Lue artikkeli

Ensikontaktoinnin opas - Northbound

Humm

loka 19

Lue artikkeli: Näin teet laadukasta ensikontaktointia – Osa 3 – Ensikontaktin resepti

Mitä ensikontaktointi on? Miten kohderyhmä valitaan tähän? Miten valita oikeat kanavat ensikontaktointiin? Entä mikä on onnistuneen ensikontaktoinnin resepti? Tässä 3-osaisessa blogisarjassa avaamme, mitä kaikkea me Hummilla olemme oppineet ensikontaktoinnista!  Tämän blogisarjan viimeisessä osiossa keskitytään leipomaan onnistununeen ensikontaktoinnin reseptiä – tai ainakin Hummin laadukasta ensikontaktoinnin reseptiä! Onnistuneen ensikontaktin resepti Kuten todettua, on ensikontaktoinnin kanavia monia. Tähän […]

Lue artikkeli

Ensikontaktoinnin opas - Northbound

Humm

loka 12

Lue artikkeli: Näin teet laadukasta ensikontaktointia – Osa 2 – Kanavat

Mitä ensikontaktointi on? Miten kohderyhmä valitaan tähän? Miten valita oikeat kanavat ensikontaktointiin? Entä mikä on onnistuneen ensikontaktoinnin resepti? Tässä 3-osaisessa blogisarjassa avaamme, mitä kaikkea me Hummilla olemme oppineet ensikontaktoinnista!  Viime ensikontaktoinnin blogissa avasimme, mitä ensikontaktointi tarkoittaa ja miten valita kohderyhmä oikein. Tällä kertaa kerromme tässä blogisarjan toisessa osassa ensikontaktoinnin kanavista ja miten valita oikea kanava […]

Lue artikkeli

Ensikontaktoinnin opas - Northbound

Humm

loka 6

Lue artikkeli: Näin teet laadukasta ensikontaktointia – Osa 1 – Kohderyhmä

Blogisarjan ensimmäisessä osassa avaamme, mitä kaikkea me Hummilla olemme oppineet kohderyhmistä myynnin ensikontaktoinnista.

Lue artikkeli

Tiina Lindroos

Humm

loka 4

Lue artikkeli: Uratarina: Chief Human Resource Officer Tiina Lindroos

Finnchatin toinen perustaja, henkilöstöjohtaja Tiina Lindroos on kokenut ja elänyt mukana koko yrityksen 10-vuotisen matkan.

Lue artikkeli

Artikkelien selaus

1 2 … 17 Seuraava

Kategoriat

  • Asiakaskokemus
  • Asiakaspalvelu
    • Asiakaspalvelun ulkoistaminen
    • Chat-palvelu
    • Chatbot
  • Myynnin ulkoistaminen
  • Verkkokauppa
  • Yleinen
  • Ratkaisut
    • Monikanavaiset palvelut
      • Monikanavainen asiakaspalvelu
      • Monikanavainen myynti
      • Palveluautomaatiot
    • Datapalvelut
      • Ohjausryhmät
      • Arvoraportit
      • CRM-datan rikastaminen
    • Suunnittelupalvelut
  • Tietoa
    • Blogi
    • Kokemuksia
    • Materiaalit
  • Rekry
  • Tietosuojaseloste
  • Evästeet

Yhteys

asiakaspalvelu@humm.fi

Helsinki

Kansakoulukatu 3, 00100 Helsinki

Jyväskylä

Seminaarinkatu 32, 40100 Jyväskylä

Ota yhteyttä

  • instagram
  • youtube
  • linkedin
  • facebook
Humm

Rakkaudella, MEOM