Siirry sisältöön
Humm
  • Palvelut
    • Humm CS – Asiakaspalvelu ja -kokemus
    • Humm Sales – B2B-myynti
  • Blogi
  • Kokemuksia
  • Oppaat
  • Rekry
  • Ota yhteyttä

Asiakaspalvelijat ylittäneet odotukset Stormossenin chatissa

Asiakastarina: Ab Stormossen Oy

  • Jaa artikkeli Twitterissä
  • Jaa artikkeli Linkedinissä
  • Jaa artikkeli Facebookissa
Kuvassa näkyy kierrätystä sekä Stormossonin logo

Yhteistyön alku

Stormossen huomasi tarvitsevansa apua asiakaspalveluun keväällä 2021 ja tällöin alkoi Hummin ja Stormossenin yhteistyö. Yhteistyö onkin kestänyt jo muutaman vuoden ajan ja Stormossenin viestintäpäällikö Nina Lindman toteaakin, että ”jatkamme mielellämme yhteistyötä Hummin kanssa myös jatkossa”. Lindman oli heti alusta asti vakuuttunut asiakaspalvelun ammattitaitoisuudesta ja Hummin liiketoimintajohtaja Petri Widgrénin otteesta toimintaa kohtaan. ”Petri on aina varmistanut, että käytössä on tarkoituksenmukaiset toiminnot ja palvelut” kertoo Lindman. 

Ammattitaitoista asiakaspalvelua

Jätehuoltoala on monimutkainen ja muutoksia tapahtuu alalla tiuhaan tahtiin. Lindman iloitsee, kun ”Hummin asiakaspalvelijat ovat onnistuneet ylittämään odotukset ja pysyneet kartalla vaihtuvista muutoksista erinomaisesti”. Lausettaan Lindman jatkaakin vielä sanomalla: ”tiimiläiset ovat kyllä jonkinlaisia velhoja, kun osaavat asiakkaan epämääräisistä kirjoitteluista ja sanavalinnoista huolimatta selvittää mitä asia koskee.”  

Jätehuoltomääräysten muutokset aiheuttivat vuoden 2023 aikana jopa kolminkertaisen määrän keskusteluja Stormossenin sivuille. Kiireestä huolimatta Hummin asiakaspalvelijat onnistuivat silti palvelemaan kaikkia asiakkaita. Stormossenin asiakkaat saavat asiakaspalvelua monikielisesti – joko suomeksi, ruotsiksi tai englanniksi. Lindman myöntääkin, että ”nykyään harvemmin tulee enää seurattua chat-keskusteluja, mutta eiköhän homma rullaa niin kuin tähänkin mennessä”  

Yhteydenpito Hummin suuntaan ollut sujuvaa

Lindman on ollut erittäin tyytyväinen yhteydenpitoon ja keskustelujen seuranta on ollut helppoa Optimize- portaalin kautta. Lopuksi Lindman toteaakin, että ”Kolmen vuoden kokemuksen perusteella voimme todellakin suositella Hummin palveluita” 

Stormossen hoitaa kuuden pohjalaisen omistajakuntansa jätehuollon.  Stormossenin toiminta on esimerkki todellisesta kiertotaloudesta. Käsittelemme biojätettä ja lietettä ja niistä valmistamme kompostimultaa ja liikennebiokaasua. Tuloksena on ravinteiden ja energian kierto ilmasto huomioiden ja fiksusti. 

Kokemuksia

Jaakko Sahimaa

Myyntiputki kuntoon Hummin avulla

S&S Consulting Oy Ab

Tehostettu uusasiakashankinta nykyisten asiakkuuksien rinnalle

OC-System Oy

Onnistunut markkinakartoitusprojekti Ruotsiin- Case OC-System Oy

PURO Finance Oy

Tukea asiakaspalvelussa onnistumiseen – Case PURO Finance Oy

Tehokkuutta ja tuloksia resursseja säästäen: Case Excellence Finland 


Lataa opas

humm-etusivu

Opas: Asiakaspalvelun ulkoistaminen

Lataa opas
  • Palvelut
    • Asiakaspalvelu ja -kokemus – Humm CS
      • Asiantuntijapalvelut
      • Automaatio -ja itsepalvelut
      • Ulkoistettu asiakaspalvelu
    • Humm Sales – B2B-myynti
  • Tietoa
    • Blogi
    • Kokemuksia
    • Materiaalit
  • Rekry
  • Tietosuojaseloste
  • Evästeet

Yhteys

asiakaspalvelu@humm.fi

Jyväskylä

Seminaarinkatu 32, 40100 Jyväskylä

Ota yhteyttä

  • instagram
  • youtube
  • linkedin
  • facebook
Humm

Rakkaudella, MEOM