Siirry sisältöön
Humm
  • Palvelut
    • Humm CS – Asiakaspalvelu ja -kokemus
    • Humm Sales – B2B-myynti
  • Blogi
  • Kokemuksia
  • Oppaat
  • Rekry
  • Ota yhteyttä

Kanava kasvun kiihdyttämiselle

  • Jaa artikkeli Twitterissä
  • Jaa artikkeli Linkedinissä
  • Jaa artikkeli Facebookissa
Northboundin asiakaskokemus – Digiteam: Kanava kasvun kiihdyttämiselle

Digiteamin ja Hummin yhteistyö potkaistiin käyntiin selkeästä syystä: Digiteam tarvitsi outboundin kanavan kasvun kiihdyttämiseksi.

“Meille tuli kaikki kauppa inboundina, eikä ollut laittaa resurssia outboundiin ja kylmäsoitteluun. Hummin kanssa tarkoitus oli saada myyntiputkeen lisää tavaraa ja sitä kautta kiihdyttää meidän kasvua”, tiivistää Digiteamin toimitusjohtaja ja yksi perustajista Antti Kärki.

Tulokset ylittivät odotukset

Digiteam ehti kokeilla buukkifirmaa ennen Humm-yhteistyötä, mutta buukkikokeilu ei tuottanut haluttua laatua ensikontaktointiin. Hummin ja Digiteamin yhteistyön alkuun osui myös haasteita: Kampanjat käynnistettiin viikkoa ennen ensimmäisiä koronan Suomeen tuomia rajoituksia.

“Alku oli haastava, ja olin vähän skeptinen, mutta kampanjat lähtivät hyvin käyntiin. Keväällä ensimmäisen kuukauden aikana tulokset ylittivät henkilökohtaiset odotukseni”, kertoo Riku Seppälä, Digiteamin yksi perustajista.

Kokonaisuudessaan kampanjat ovat tuoneet, kuten tavoiteltiin, Digiteamille uusia asiakkaita, ja viivan alla näyttää positiiviselta. Seppälä ja Kärki ovatkin tyytyväisiä tulokselliseen yhteistyöhön.

Henkilökohtaista ja läpinäkyvää viestintää

Digiteamin puolelta yhteistyö Hummin kanssa on koettu kokonaisuudessaan toimivaksi. Antti Kärki nostaa esiin laadukkaan asiakaspalvelun ja Riku Seppälä listaa plussien joukkoon erityisesti säännöllisen yhteydenpidon ja raportoinnin läpinäkyvyyden.

“Yhteydenpitoa on ollut riittävästi. Kuukausittaisten palaverien sykli on hyvä”, Seppälä summaa.

Yhteiset palaverit, joissa kampanjointia ja sen tuloksia on puitu porukalla, ovat tuottaneet lisäarvoa Digiteamin väelle.

“Pelkkien raporttien sijaan on kivempi, että käydään läpi isoa kuvaa ja katsotaan niitä raportteja ja tuloksia yhdessä”, kiittelee Seppälä yhteistyön ja viestinnän henkilökohtaisuutta.

Digiteamin Seppälä ja Kärki kokevat, että Hummin palvelumalli on hyvä ja simppeli, joten ostajana on ollut helppo olla. He suosittelevat palvelua yrityksille, joilla on halua kehittää B2B-myyntiään sekä kyvykkyys ottaa aktiivisesti uusia asiakkuuksia. Kipuilu myynnin alkupäässä sekä kasvun tavoitteiden saavuttamisessa ovat osa-alueita, joilla Humm pystyy olemaan avuksi.

Kokemuksia

Jaakko Sahimaa

Myyntiputki kuntoon Hummin avulla

S&S Consulting Oy Ab

Tehostettu uusasiakashankinta nykyisten asiakkuuksien rinnalle

Ab Stormossen Oy

Asiakaspalvelijat ylittäneet odotukset Stormossenin chatissa

Kuvassa näkyy kierrätystä sekä Stormossonin logo

OC-System Oy

Onnistunut markkinakartoitusprojekti Ruotsiin- Case OC-System Oy

PURO Finance Oy

Tukea asiakaspalvelussa onnistumiseen – Case PURO Finance Oy


  • Palvelut
    • Asiakaspalvelu ja -kokemus – Humm CS
      • Asiantuntijapalvelut
      • Automaatio -ja itsepalvelut
      • Ulkoistettu asiakaspalvelu
    • Humm Sales – B2B-myynti
  • Tietoa
    • Blogi
    • Kokemuksia
    • Materiaalit
  • Rekry
  • Tietosuojaseloste
  • Evästeet

Yhteys

asiakaspalvelu@humm.fi

Jyväskylä

Seminaarinkatu 32, 40100 Jyväskylä

Ota yhteyttä

  • instagram
  • youtube
  • linkedin
  • facebook
Humm

Rakkaudella, MEOM