Myynnin kehittämisellä lisää laadukkaita liidejä
Verkkokauppaan sekä kasvun rakentamiseen erikoistunut Woolman auttaa eurooppalaisia brändejä menestymään kaupankäynnissä. Missiona poistaa teknologiset esteet ja auttaa kauppoja keskittymään liiketoimintaan.
Woolmanin ja Hummin yhteistyön taustalla oli Woolmanin halu tehdä systemaattista prospektointia. Kasvun rakentamista bisneksenään tekevä yritys halusi myös kokeilla uutta ja kehittää myyntiään nostaakseen liidien määrä ja laatua.
“Meiltä puuttui systemaattinen prospektointi, joka on nyt Hummin avulla saatu luotua. Yhteistyö on ollut ammattitaitoista ja sujuvaa, ja sen myötä ollaan opittu meidän tapa toimia, jolla liidien määrä ja laatu on saatu kohenemaan entisestään”, kertoo Juha Harju, Woolman Oy:n toimitusjohtaja.
Yhteistyö Woolmanin ja Hummin välillä on jatkunut pitkään ja on opettanut, mikä toimii ja mikä ei. Tiivis yhteistyö ja aktiivinen testaaminen ovat parantaneet tuloksia jatkuvasti. Viestintä ja tulosten raportointi on koko yhteistyön ajan ollut täsmällistä ja selkeää.
Esimerkiksi yhteystietojen etsimisen sisältävä kokonaisvaltainen myynnin alkupään palvelu on ollut Woolmanin mieleen, sillä heidän myyjänsä saavat palvelun myötä kontakteja omalle työpöydälleen ilman manuaalista työtä. Juha Harju suosittelekin Hummia yrityksille, keillä on tähtäimessä aktiivisen asiakashankinnan aloittaminen sekä myynnin kasvattaminen B2B-puolella.