Siirry sisältöön
Humm
  • Palvelut
    • Humm CS – Asiakaspalvelu ja -kokemus
    • Humm Sales – B2B-myynti
  • Blogi
  • Kokemuksia
  • Oppaat
  • Rekry
  • Ota yhteyttä

Myyntiputki kuntoon Hummin avulla

Asiakastarina: Jaakko Sahimaa

  • Jaa artikkeli Twitterissä
  • Jaa artikkeli Linkedinissä
  • Jaa artikkeli Facebookissa

Humm ja työelämän tutkimusmatkailija Jaakko Sahimaa aloittivat yhteistyön vuoden 2023 lopussa. Myynnin kasvattaminen oli haastavaa Sahimaan omilla resursseilla, ja Hummin avulla tarkoituksena olikin systematisoida ja tehostaa myyntiä sekä tuoda myyntiputkeen lisää potentiaalisia asiakkaita. Sahimaa päätyi Hummin asiakkaaksi lataamalla laadukkaan ensikontaktoinnin oppaan, ja myöntääkin, että lopullisen päätöksen yhteistyöhön lähtemisestä hän teki Teneriffan hiekkarannalla ollessaan.

”Vähemmän stressiä myynnistä”

Inbound toimii Sahimaalla hyvin, mutta outboundin osalta puuttui systemaattisuus. ”Hummin kanssa tehty outbound-kokonaisuus on mahdollistanut tekemisen rakentamisen ihan eri tasolle kuin aikaisemmin”, toteaa Sahimaa. Jatkoksi Sahimaa kertoo, että ”ROIn osalta ollaan jo vahvasti positiivisen puolella ja välillä tuntuu, että kalenteri täyttyy jopa odotettua kovempaan tahtiin”. Jo puolessa vuodessa Sahimaan myynnin aktiviteetit ovat lisääntyneet huomattavasti ja toiminnasta on tullut rutiininomaisempaa sekä systemaattisempaa.

Sahimaa onkin sitä mieltä, että ”raportoinnin helppolukuisuus, Hummin avoimuus ja läpinäkyvyys ovat tehneet yhteistyöstä sujuvaa ja mutkatonta.”

Täytettä myyntiputkeen

Hummin palvelua Sahimaa suosittelee yrittäjille, joilla on tarvetta saada oman myyntiputken alkupäähän riittävästi täytettä. Hän näkee, että palvelu sopii myös isommille yrityksille ja organisaatioille, mutta oman kokemuksen hän summaa sanoen: ”Oman kokemuksen mukaan suosittelen sellaisille yrityksille, jotka ovat siinä vaiheessa, että myyntiprosessi ja myyntikoneisto halutaan kuntoon.”

Yhteistyön jatkosta Sahimaa toteaa: ”Nyt kun koneisto on kuuma ja lämmin, on tästä hyvä jatkaa eteenpäin. Näen, että tämä yhteistyön aloitus on alku pidemmälle prosessille ja kumppanuudelle.”

Teidänkin yrityksenne myyntiputki kuntoon?

Kun varaat ajan nyt asiantuntijamme kalenterista, niin ehdit varmistamaan, että teidänkin myyntiputkessanne on tarpeeksi potentiaalisia kontakteja heti syksyn alkuun!

Kokemuksia

S&S Consulting Oy Ab

Tehostettu uusasiakashankinta nykyisten asiakkuuksien rinnalle

Ab Stormossen Oy

Asiakaspalvelijat ylittäneet odotukset Stormossenin chatissa

Kuvassa näkyy kierrätystä sekä Stormossonin logo

OC-System Oy

Onnistunut markkinakartoitusprojekti Ruotsiin- Case OC-System Oy

PURO Finance Oy

Tukea asiakaspalvelussa onnistumiseen – Case PURO Finance Oy

Tehokkuutta ja tuloksia resursseja säästäen: Case Excellence Finland 


Lataa opas

Ilmainen opetusvideo: Miten B2B-myynti tuplattiin 90 päivässä?

Lataa opas
  • Palvelut
    • Asiakaspalvelu ja -kokemus – Humm CS
      • Asiantuntijapalvelut
      • Automaatio -ja itsepalvelut
      • Ulkoistettu asiakaspalvelu
    • Humm Sales – B2B-myynti
  • Tietoa
    • Blogi
    • Kokemuksia
    • Materiaalit
  • Rekry
  • Tietosuojaseloste
  • Evästeet

Yhteys

asiakaspalvelu@humm.fi

Jyväskylä

Seminaarinkatu 32, 40100 Jyväskylä

Ota yhteyttä

  • instagram
  • youtube
  • linkedin
  • facebook
Humm

Rakkaudella, MEOM