Humm – Myynnillisen asiakaspalvelun edelläkävijä

Oli kyse asiakaspalvelusta, lisämyynnistä tai ostokokemuksen parantamisesta, me autamme verkkokauppaasi menestymään. Asiakaspalvelutiimimme toimii saumattomasti osana yritystäsi – juuri siellä, missä asiakkaasi sitä eniten tarvitsevat.


Säästämme sinulta aikaa, rahaa ja vaivaa 


Verkkokaupan asiakaspalvelun toteuttaminen oman yrityksen sisällä on lähes poikkeuksetta 30-50 % kalliimpaa kuin sen ulkoistaminen. Lisäksi oman asiakaspalvelun johtaminen syö yllättävän paljon aikaa ja erilaiset muuttujat kuten sairaspoissaolot, lomajärjestelyt ja rekrytoinnit aiheuttavat päänvaivaa. Autamme mielellämme ilmaiseksi laskemaan asiakaspalvelusi nykykustannuksen ja sen kannattavuuden.

Säästetäänkö yhdessä asiakaspalvelun kustannuksissa?

Varaa aika asiantuntijamme kalenterista ja lasketaan yhdessä asiakaspalvelunne kokonaiskustannukset!

Ole paikalla silloin kun asiakkaasi ostavat

Monessa verkkokaupassa kauppa käy vilkkaimmillaan iltaisin ja viikonloppuisin, mutta asiakaspalvelu on paikalla vain arkena ja päivällä. Mahdollistamme laajat aukioloajat (ma-pe 8-22 ja la-su 10-18) ja reaaliaikaista asiakastukea, mikä näkyy suoraan myynnin kasvuna ja asiakaskokemuksen parantumisena. Data osoittaa, että erityisesti isoja ostoksia tekevät asiakkaat haluavat olla yhteydessä asiakaspalveluun ennen ostoksen loppuun viemistä.

Teemme verkkokaupassa tulosta

Verkkokaupan asiakaspalvelun tulisi kyetä samaan kuin myyjän kivijalkakaupassa: lisätä myyntiä, parantaa ostokokemusta ja auttaa asiakasta tekemään päätöksiä. Asiakaspalvelijamme ovat kuin myyjiä verkossa ja heidän työn arvo voidaan mitata euroissa. Satojen verkkokauppojen kokemuksella kasvatamme keskiostosta (keskimäärin yli 30 %), tehostamme asiakaspalvelua ja teemme asiakkaistasi tyytyväisempiä.

Datan kautta parempi verkkokauppa

Meillä data on aina tekemisen ytimessä. Analysoimme, mistä kysyntä syntyy, ja optimoimme sen pohjalta asiakaspalvelua, asiakaspolkua ja ostoprosessia jatkuvasti. Näin varmistamme, että asiakas löytää tarvitsemansa ja ostaminen on sujuvaa. Datan pohjalta voimme myös tehdä päätökset siitä, milloin ja missä asiakaspalvelijan kannattaa olla saatavilla.

Tee asiakaspalvelusta kilpailuetu

Verkkokaupan asiakaspalvelun MEGAOPAS tarjoaa konkreettisia keinoja tehostaa palvelua, vähentää kuormaa ja kasvattaa myyntiä. Lataa maksuton opas ja ota seuraava askel kohti paremmin palvelevaa verkkokauppaa.


  • +10 000 myynnillistä
  • +20 000 asiakaspalvelullista
kohtaamista joka viikko

Vepsäläinen

”Hummin palvelu skaalautuu meidän tarpeen mukaan. Meille on tärkeää, että laatutietoiset asiakkaamme saavat heti henkilökohtaista palvelua. Tämä ei ole pelkästään chat-palvelu, vaan myös tärkeä tuki meidän liiketoiminnan kehittämiseen.”  

– Mika Rusila, Digitaalisen kaupan johtaja, Vepsäläinen

”Konkreettisena tuloksena mieleen on jäänyt erityisesti se, miten nopeasti bottien ja itsepalvelusisältöjen avulla on pystytty ratkaisemaan suuri osa yhteydenotoista – tämä on säästänyt sekä aikaa että resursseja, ja nostanut asiakastyytyväisyyttä selvästi.”

Kim Carstensen, Asiakaspalvelun Team Lead, Keskisen Kello