Kaiken takana on asiakaspalvelu

Toteutamme kaikki asiakaspalvelun etäkohtaamiset erinomaisella asiakaskokemuksella niin chatissa, sähköpostilla kuin puhelimessa.

Monikanavainen asiakaspalvelu

Monikanavainen asiakaspalvelu mahdollistaa asiakkaiden tehokkaan ja yksilöllisen palvelemisen ja parantaa asiakastyytyväisyyttä. Asiakkaanne luultavasti jo odottavat vapautta valita ja käyttää heille mieluisinta kommunikaatiokanavaa, olipa kyse sitten puhelimesta, sähköpostista, chatista tai sosiaalisesta mediasta.

Integroimalla eri kanavat saumattomasti yhteen, voitte tarjota tehokasta ja johdonmukaista palvelua. Integroinnin ansiosta asiakkaanne voivat siirtyä vaivattomasti kanavasta toiseen tarpeidensa mukaan ilman tietojen menetystä tai toistoa.

Lisäksi monikanavaisessa asiakaspalvelussa otetaan huomioon itsepalvelu ja automaatiot, joiden avulla asiakkaan on mahdollista saada vastaus myös ilman yhteydenottoa asiakaspalveluun.

Varaa kartoitus

Valitse aika oheisesta kalenterista, niin keskustellaan lisää teidän asiakaspalvelun tilasta ja sen kehitystarpeista. Palaverin varaaminen ei sido sinua mihinkään, eikä tietojasi jaeta kolmansille osapuolille.


  • +10 000 myynnillistä
  • +20 000 asiakaspalvelullista
kohtaamista joka viikko

Paytrail
Vepsäläinen