Siirry sisältöön
Humm
  • Palvelut
    • Humm CS – Asiakaspalvelu ja -kokemus
    • Humm Sales – B2B-myynti
  • Blogi
  • Kokemuksia
  • Oppaat
  • Rekry
  • Ota yhteyttä

Tukea asiakaspalvelussa onnistumiseen – Case PURO Finance Oy

Asiakastarina: PURO Finance Oy

  • Jaa artikkeli Twitterissä
  • Jaa artikkeli Linkedinissä
  • Jaa artikkeli Facebookissa

Työajan fiksumpaa käyttöä

Hummin ja PURO Finance Oy:n (nykyinen Alisa Pankki) yhteistyö alkoi ensin asiantuntijapalveluiden puolelta. PURO Finance oli etsinyt käyttöönsä työkalua, joka tukisi sekä heidän asiakaspalveluansa että markkinointia. Tällöin he päätyivät Hummin kanssa yhteistyöhön ja Hummin kanssa alettiin suunnittelemaan ja muotoilemaan asiakaspalvelulle toimivampaa suuntaa yhteisten palaverien kautta. “Palavereissa Hummin innostus meidän toimintamme kehittämistä kohtaan oli käsinkosketeltavaa” PURO Finance Oy:lla Customer Success Managerina ja Partnerina toimiva Sari Strand-Korhonen kertoo. 

PURO Finance huomasi räjähdysmäisen kasvun seurauksena, että alussa valittu toimintaympäristö ei enää palvellut heidän tarkoitustaan asiakaspalvelun osalta. Hummin avulla rakennettiin automaatiota asiakaspalvelun tueksi. “Sähköpostien läpikäymiseen tarvittiin ennen kolme ihmistä, mutta nyt automaation avulla yksi henkilö pystyy hoitamaan sähköpostia, vaikka volyymit ovat viisinkertaistuneet.” toteaa Strand-Korhonen. 

Raportoinnista lisäarvoa

Aikaisemmasta toimintaympäristöstä PURO Finance ei saanut minkäänlaista raportoinnin yhteenvetoa. Jo ensimmäisestä Hummilta saadusta raportista sai silmiä avaavaa tietoa siitä, kuinka paljon liikennettä sähköposteissa todellisuudessa oli. Raportoinnista saadun arvokkaan tiedon avulla PURO Financen asiakaspalvelu on pystynyt kehittämään toimintaansa vielä enemmän.  

“Ekat raportit, jota Hummilta saimme ja näimme kuinka paljon meilejä tuli, se muutti monen asiakaspalvelussa työskentelevän elämän. Ei ollut ihmekään, että paljon työaikaa piti käyttää sähköposteihin vastaamiseen.” Strand-Korhonen muistelee tuntemuksiaan ensimmäisen Hummin tuottaman raportin saamisesta. 

Ratkaisuissa ymmärretty myös PURO Financen asiakkaat

Tärkeäksi asiaksi Hummin kanssa yhteistyössä toimiessa Strand-Korhonen nostaa ratkaisukeskeisyyden. Hummin puolelta on mietitty asiaa aina asiakas edellä ja on pyritty tuottamaan lisäarvoa asiakkaan toimintaan. Strand-Korhosen mukaan “Ratkaisukeskeisyys on teillä kyllä potenssiin 1000.” 

Sari myös huomauttaa, että Hummin toiminta on ollut niin ratkaisukeskeistä, että he eivät itsekkään tienneet “ongelmia” olleen, ennen kuin asia on nostettu Hummin kanssa keskusteluun. Tätä kautta on sitten yhdessä lähdetty miettimään ratkaisuja, kuinka saadaan tuettua asiakaspalvelun onnistumista parhaalla mahdollisella tavalla.

PURO Finance tuottaa laskurahoitusta eli factoring rahoitusta yrityksille. PUROn laskurahoituksen avulla yritys saa rahat myyntilaskusta heti tilille riippumatta siitä, milloin asiakas maksaa laskun.

Kokemuksia

Jaakko Sahimaa

Myyntiputki kuntoon Hummin avulla

S&S Consulting Oy Ab

Tehostettu uusasiakashankinta nykyisten asiakkuuksien rinnalle

Ab Stormossen Oy

Asiakaspalvelijat ylittäneet odotukset Stormossenin chatissa

Kuvassa näkyy kierrätystä sekä Stormossonin logo

OC-System Oy

Onnistunut markkinakartoitusprojekti Ruotsiin- Case OC-System Oy

Tehokkuutta ja tuloksia resursseja säästäen: Case Excellence Finland 


Lataa opas

humm-etusivu

Opas: Asiakaspalvelun ulkoistaminen

Lataa opas
  • Palvelut
    • Asiakaspalvelu ja -kokemus – Humm CS
      • Asiantuntijapalvelut
      • Automaatio -ja itsepalvelut
      • Ulkoistettu asiakaspalvelu
    • Humm Sales – B2B-myynti
  • Tietoa
    • Blogi
    • Kokemuksia
    • Materiaalit
  • Rekry
  • Tietosuojaseloste
  • Evästeet

Yhteys

asiakaspalvelu@humm.fi

Jyväskylä

Seminaarinkatu 32, 40100 Jyväskylä

Ota yhteyttä

  • instagram
  • youtube
  • linkedin
  • facebook
Humm

Rakkaudella, MEOM