Humm – Inhimillistä automaatio
Hummin avulla luot systeemin, jossa automaatio, ihmiskontakti ja palvelusisältö täydentävät toisiaan jatkuvasti, luoden parempia asiakaskohtaamisia päivä päivältä.
lisää vuorovaikutusta
Aktivoi asiakkaitasi palveluautomaatioilla
Hummin palveluautomaatiot aktivoivat asiakkaitasi ja lisäävät vuorovaikutusta haluamissasi hetkissä. Samalla palveluautomaatiomme vähentävät asiakaspalvelijoita kuormittavaa toistuvaa asiakaspalvelukysyntää. Jatkuva kehittäminen, tulosten seuranta sekä liiketoimintavaikutusten analysointi varmistavat laadun.
Ratkaise toistuvaa asiakaspalvelukysyntää
Yllätä asiakas palvelulla
Kun asiakas saapuu sivuillenne, niin yllätämme hänet proaktiivisella palvelulla. Vastaamme ennakoivasti kysymyksiin, jotka parantavat asiakkaasi kokemusta.
Ratkaise usein toistuvat kysymykset
Luomme palveluautomaatiokerroksen, jossa asiakkaan kanssa vuorovaikutetaan kellon ympäri. Palveluautomaatioilla ratkaisemme usein toistuvat kysymykset, joita on jopa 30-40 % kaikesta asiakaspalvelukysynnästä.
Hyrisevä palveluautomaatiokoneisto
Palveluautomaatiokoneistomme ja asiantuntijoidemme proaktiivinen ote varmistavat, että asiakaskohtaamisesi hyrisevät luotettavasti haluamallasi laadulla.
Palveluautomaation työkalujamme
kohtaamista joka viikko
Kerran tehty ei pysy valmiina
Hyvä palveluautomaatiokokemus luodaan sisältöjen, automatiikan ja ihmistyön yhdistelmällä. Siksi palveluumme kuuluu sen jatkuva optimointi ja kehittäminen.
Data voittaa mutun
Jatkuva palveluautomaatioiden kehittäminen, tulosten seuranta sekä liiketoimintavaikutusten analysointi varmistavat laadun. Hummin asiantuntijat tulkitsevat dataa ja tekevät kehitystyön mitatun tulosdatan pohjalta.
Asiakaspalvelun ulkoistajan opas
Lataa maksuton tietopaketti monikanavaisen asiakaspalvelun ulkoistamisesta.
Varaa keskusteluaika asiantuntijamme kanssa
Varaa 15 minuutin keskusteluaika asiantuntijamme kanssa palveluautomaatioiden hyödyntämisestä organisaatiossanne.
“Hummin rakentamat palveluautomaatiot ovat olleet tosi hyödyllisiä meidän asiakaspalvelulle. Kun palveluautomaatioiden ratkaisuprosentti on ollut yli 30 % kaikesta asiakaspalvelukysynnästä, niin se helpottaa asiakaspalvelumme kuormitusta merkittävästi.”
– Sara Taavitsainen, Customer Succes Process Managar, Smartum
“Hummin rakentaman palveluautomaatiokokonaisuuden myötä meidän asiakaspalvelijoille läpi tulevien keskustelujen määrä pienentyy, vaikka sivustomme kävijämäärät nousevat koko ajan. Sivustokävijät pystyvät itse ratkaisemaan ongelmiaan palveluautomaatioiden kautta.”
– Ossi Salo, Toimitusjohtaja, Vähänkäytetty.fi