Humm – Inhimillistä automaatio

Hummin avulla luot systeemin, jossa automaatio, ihmiskontakti ja palvelusisältö täydentävät toisiaan jatkuvasti, luoden parempia asiakaskohtaamisia päivä päivältä.

lisää vuorovaikutusta

Aktivoi asiakkaitasi palvelu­automaatioilla

Hummin palvelu­automaatiot aktivoivat asiakkaitasi ja lisäävät vuorovaikutusta haluamissasi hetkissä. Samalla palvelu­automaatiomme vähentävät asiakaspalvelijoita kuormittavaa toistuvaa asiakaspalvelukysyntää. Jatkuva kehittäminen, tulosten seuranta sekä liiketoimintavaikutusten analysointi varmistavat laadun.

Ratkaise toistuvaa asiakaspalvelu­kysyntää

Yllätä asiakas palvelulla

Kun asiakas saapuu sivuillenne, niin yllätämme hänet proaktiivisella palvelulla. Vastaamme ennakoivasti kysymyksiin, jotka parantavat asiakkaasi kokemusta.

Ratkaise usein toistuvat kysymykset

Luomme palveluautomaatiokerroksen, jossa asiakkaan kanssa vuorovaikutetaan kellon ympäri. Palveluautomaatioilla ratkaisemme usein toistuvat kysymykset, joita on jopa 30-40 % kaikesta asiakaspalvelukysynnästä.

Hyrisevä palvelu­automaatio­koneisto

Palveluautomaatiokoneistomme ja asiantuntijoidemme proaktiivinen ote varmistavat, että asiakaskohtaamisesi hyrisevät luotettavasti haluamallasi laadulla.


Palvelu­automaation työkalujamme

Chatbot

Chatbot selvittää sivustovierailijan tarpeen ja ohjaa kohti ratkaisua. Hyvin toteutettu chatbot palvelee ja vapauttaa asiakaspalvelun resursseja. Hummin palveluautomaation asiantuntijat rakentavat toimivat bottipolut satojen toteutusten kokemuksella.

Help Center

Help Center koostuu artikkeleista, joissa avataan seikkaperäisesti yleisimpiä asiakaspalveluun liittyviä ongelmatilanteita ratkaisuineen. Hummin toteuttamat Help Center -kokonaisuudet poistavat toistuvaa palvelukysyntää ja helpottavat asiakaspalvelijoiden kuormitusta.

Muut palvelu­automaatiot

Hummin palveluautomaatioiden työkalupakki sisältää paljon hyödyllisiä ratkaisuja. Esimerkiksi proaktiiviset pop-up-ikkunat sekä erilaiset bannerit ja notifikaatiot toimivat tukena niin onboard-prosesseissa, tilausten aktivoinnissa kuin häiriötiedottamisen tilanteissa.


  • +10 000 myynnillistä
  • +20 000 asiakaspalvelullista
kohtaamista joka viikko

Paytrail
Vepsäläinen

Kerran tehty ei pysy valmiina

Hyvä palveluautomaatiokokemus luodaan sisältöjen, automatiikan ja ihmistyön yhdistelmällä. Siksi palveluumme kuuluu sen jatkuva optimointi ja kehittäminen.

Data voittaa mutun

Jatkuva palveluautomaatioiden kehittäminen, tulosten seuranta sekä liiketoimintavaikutusten analysointi varmistavat laadun. Hummin asiantuntijat tulkitsevat dataa ja tekevät kehitystyön mitatun tulosdatan pohjalta.

Asiakas­palvelun ulkoistajan opas

Lataa maksuton tietopaketti monikanavaisen asiakaspalvelun ulkoistamisesta.

Varaa keskustelu­aika asian­tuntijamme kanssa

Varaa 15 minuutin keskusteluaika asiantuntijamme kanssa palveluautomaatioiden hyödyntämisestä organisaatiossanne.

“Hummin rakentamat palveluautomaatiot ovat olleet tosi hyödyllisiä meidän asiakaspalvelulle. Kun palveluautomaatioiden ratkaisuprosentti on ollut yli 30 % kaikesta asiakaspalvelukysynnästä, niin se helpottaa asiakaspalvelumme kuormitusta merkittävästi.”

– Sara Taavitsainen, Customer Succes Process Managar, Smartum

“Hummin rakentaman palveluautomaatiokokonaisuuden myötä meidän asiakaspalvelijoille läpi tulevien keskustelujen määrä pienentyy, vaikka sivustomme kävijämäärät nousevat koko ajan. Sivustokävijät pystyvät itse ratkaisemaan ongelmiaan palveluautomaatioiden kautta.”

– Ossi Salo, Toimitusjohtaja, Vähänkäytetty.fi