Humm – asiakaskokemuksen asiantuntija

Erinomainen asiakaskokemus vaatii aina taakseen huolella tehdyn suunnittelutyön. Hummilla autamme suunnittelutyössä, mutta emme tyydy pelkkään käsien heilutteluun, vaan viemme sen kanssanne käytäntöön.

Tuloksia suunnittelun kautta

Asiakaskokemuksen kehittämisen kumppanisi

Humm on asiakaskokemuksen asiantuntija. Vuosien kokemus asiakaskohtaamisista niin asiakaspalvelun kuin myynnin merkeissä on antanut meille vahvat eväät kokonaisuuden hahmottamiseen. Uskomme, että niin asiakaspalvelussa kuin myynnissä kehitys ja tulokset tulevat hyvästä suunnittelusta sekä maailmanluokan prosesseista. Asiakaskokemuksen kehittäminen suunnittelusta toteutukseen on ydinosaamistamme.

Viedäänkö asiakaskokemuksenne seuraavalle tasolle?

Varaa 30 minuutin keskusteluaika asiantuntijamme kanssa linkin kautta ja laitetaan asiakaspalvelunne hyrisemään yhdessä.

Meidän tapa toimia

Yhteistyö kanssamme alkaa usein nykytilan analysoinnilla. Käymme läpi asiakaspalvelun ja asiakaskokemuksen datan, jotta tiedämme, missä menette nyt. Sen jälkeen luomme yhdessä selkeän suunnitelman, miten tavoitetilaan – tai unelmatilaan – päästään. Tällä tavalla rakennamme kestävää asiakaskokemusta. Keinot, kanavat, työkalut ja teknologiat ovat ajattelussamme aina alisteisia sille, mitä tavoitellaan.

Suunnittelemme parempaa asiakaspalvelua

Hyvä asiakaspalvelu ja -kokemus syntyvät suunnitelmallisuudesta. Selvitämme, miten ja miksi asiakkaiden kysyntä jakautuu eri kanaviin ja miten viestintää tai kohtaamispisteitä voi parantaa. Tavoitteemme on tehdä asiakaspalvelupolustasi selkeä ja sujuva – arjessa toimiva kokonaisuus. Asiakas haluaa olla oikeasti aika harvoin yhteydessä asiakaspalveluun, joten monesti paras asiakaspalvelukohtaaminen voi olla se, jota ei koskaan tapahtunut.

humm-etusivu

Juurisyyt paljastavat liiketoimintasi kehityskohteet

Meille data on tärkein avain kehitykseen. Selvitämme, mitä asiakaskäyttäytymisen ja asiakaspalvelun tiedot kertovat, mutta myös miksi tällaista käyttäytymistä ja kysyntään on ilmennyt. Tämä data paljastaa liiketoimintasi keskeiset kehityskohteet, sillä asiakkaiden kysyntä ei koskaan synny asiakaspalvelussa, vaan valuu sinne muualta. Tämän tiedon pohjalta pystymme vähentämään häiriökysyntää ja toisteista kysyntää, mutta myös antamaan arvokasta näkemystä liiketoimintanne ja prosessienne kehittämiseen.


Kumppanina kehityksessä

Olemme apunasi strategian ja käytännön välillä. Suunnittelemme esimerkiksi kanavastrategioita, parannamme FAQ-sivuja ja rakennamme Help Centereitä, jotka todella toimivat. Konkreettiset ratkaisut säästävät kustannuksia ja helpottavat arkea – sekä asiakkaillesi että sinulle.

Suunnittelupalvelumme

Sisältöanalyysi

Hummin asiantuntijatiimi auditoi asiakas- ja ostopolkusi sekä eri kontaktipisteiden sisällöt. Lopputuloksena suunnitelma ja konkreettiset kehitysehdotukset, joilla asiakaspolustasi tehdään proaktiivinen, häiriökysyntää vähennetään sekä kysyntä ohjataan tarkoituksenmukaisiin kanaviin. Alkaen 3 900 € + alv.

Kanavastrategia

Teemme yhdessä vaiheistetun suunnitelma siitä, miten ja ennen kaikkea missä eri kohderyhmiä palvellaan ja kuinka luomme parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen. Lopputuloksena olemme tilanteessa, jossa tieto kohtaa asiakkaan oikeaan aikaan oikeassa kanavassa. Alkaen 3 900 € + alv.

humm-etusivu

Nykytila-analyysi

Auditoimme asiakaspalvelusi nykytilan ja laadimme sen pohjalta kehityssuunnitelman. Teemoina ovat usein asiakaskokemuksen kehittäminen, häiriökysynnän vähentäminen, kysynnän ohjaaminen, mittariston rakentaminen ja datan seuranta. Alkaen 5 900 € + alv.

Visiosta toteutukseen

Suunnitelma on vasta alku. Me varmistamme, että tavoitteet muuttuvat teoiksi. Oli kyse pienistä viilauksista tai laajemmista strategisista muutoksista, autamme viemään asiat maaliin yhdessä kanssasi. Näin asiakaskokemuksesta syntyy todellinen kilpailuetu.

Tanja Grönholm

Sales Manager

+358 44 901 0956

tanja.gronholm@humm.fi

Ilja Aalto

Chief Executive Officer

+358 44 313 1101

ilja.aalto@humm.fi

Asiantuntijamme apunasi

Varaa 30 minuutin tapaaminen asiantuntijoidemme kalenterista ja muutetaan yhdessä asiakaspalvelustanne kilpailuetu.

  • +10 000 myynnillistä
  • +20 000 asiakaspalvelullista
kohtaamista joka viikko

Paytrail
Vepsäläinen