Humm – Saamme asiakaspalvelusi hyrisemään
Asiakaspalvelukonseptimme perustuu kokonaisvaltaiseen ymmärrykseen. Yhdistämällä ihmisten tarjoamaa palvelua, automatiikkaa ja sisältöjä saamme asiakaspalvelusi hyrisemään.
erinomaisia kohtaamisia
Kaiken takana on asiakaskokemus
Jokainen asiakaspalvelukohtaaminen on tärkeä. Oli kyseessä sitten sähköpostiviesti, puhelu tai chat-keskustelu, meidän tehtävämme on luoda kohtaamisesta brändisi mukainen asiakaskokemus.
Varaa aika asiantuntijamme kalenteriin!
Varaa 30 minuutin tapaaminen ja selvitetään yhdessä, mikä on asiakaspalvelunne nykytila ja kustannus.
Varma ja asiantunteva asiakaspalvelukumppani
Moderni asiakaspalvelu
Asiakkaiden odotukset kasvavat jatkuvasti, ja perinteiset tavat tehdä asiakaspalvelua eivät enää riitä ja vastaa odotuksia. Käytännössä asiakaspalvelutiimien tulee pystyä tekemään jatkuvasti enemmän ja useammassa kanavassa, mutta vähemmillä resursseilla.
Olemme ratkaisseet haasteen luomalla asiakaspalvelukonseptin, joka perustuu neljään eri palvelukerrokseen. Palvelukerrosten avulla ratkaisemme asiakaspalvelukysynnän oikeissa kanavissa ja ehkäisemme häiriökysyntää.
Inhimillisyys ja teknologia tukevat toisiaan
Vaikka olemme edelläkävijä teknologian hyödyntämisessä, tulee meillä aina ihmiset ensin. Teknologinen kehitys sujuvoittaa ja tehostaa yritysten ja asiakkaiden kohtaamisia, mutta inhimillisen yhteyden tarvetta se ei ole poistanut. Oleellista on ymmärtää, missä ihmisen kannattaa olla mukana ja mikä osa kysynnästä kannattaa ratkaista muilla keinoilla.
Asiakaspalvelusta saatava data mahdollistaa oikeanlaisen suunnittelun ja paljastaa lisäksi liiketoimintaprosessinne haasteet ja mahdolliset valuviat asiakkaan näkökulmasta.
Hyrisevä kohtaamiskoneisto
Asiakaspalvelu ei ole reaktiivinen prosessi, joka alkaa siinä vaiheessa kun tiketti saapuu. Modernin asiakaspalvelun pitää löytää proaktiivisesti tiensä asiakkaan luo kaikissa asiakaspolun vaiheissa. Asiakkaalla tulee olla mahdollisuus valita itselleen mieluisa kanava asioida ja saada tasalaatuista palvelua kanavasta riippumatta.
Kun asiakkaalla on kysyttävää, asiakaspalvelun tehtävänä on tarjota vastaus mahdollisimman nopeasti ja oikeassa kanavassa. Hummin kohtaamiskoneisto hyrisee varmasti, tehokkaasti ja tuottaa toivotun palvelutason.
Henkilökohtaisen asiakaspalvelun kanavamme
Halusi asiakkaasi tulla kohdatuksi verkkosivuillasi, applikaatiossa tai perinteisissä palvelukanavissa yhdistämällä ihmisten tarjoamaa palvelua, automatiikkaa ja sisältöjä saamme asiakkaasi hyrisemään.
Sähköposti
Sähköpostipalvelun ulkoistaminen Hummille vapauttaa yrityksesi oman asiakaspalvelun resursseja, varmistaa sähköpostikanavan nopeat vasteajat, mahdollistaa resurssien skaalaamisen sesonkivaihteluiden mukaan ja tuo kustannussäästöjä.
Puhelin
Tarjoamme puhelinasiakaspalvelua Hummin tinkimättömällä laadulla. Laajat aukioloajat, myös iltaisin ja viikonloppuisin, nopea vastausaika sekä joustava resursointi ruuhkapiikkeihin ovat vahvuuksiamme puhelinkanavassa.
Chat-palvelu
Yli 10 vuoden kokemus ja edelläkävijyys henkilökohtaisessa chat-palvelussa ovat hioneet toimintamallimme huippuunsa. Pystymme vastaamaan vaativienkin brändien laatuvaatimuksiin ja tarjoamaan erinomaisen asiakaspalvelukokemuksen chat-kanavassa.
Asiakaspalvelun ulkoistajan opas
Lataa maksuton tietopaketti monikanavaisen asiakaspalvelun ulkoistamisesta.
Toimivia kohtaamisia
Humm tarjoaa ammattitaitoisen asiakaspalvelutiimin kaikkiin palvelukanaviin, joissa käydään etäkohtaamisia. Haluamme olla luomassa uudenlaista asiakaspalvelukulttuuria, asiakasläheisyyttä.
Datapohjaista palvelun kehittämistä
Pohjaamme tekemisemme dataan ja kehitämme asiakaspalvelukokemusta mitattuun tietoon pohjaten. Kehitämme monikanavaisia palveluitamme käyden dataan ja tuloksiin liittyvää vuoropuhelua yhdessä asiakkaiden kanssa.
“Meille on tärkeää, että laatutietoiset asiakkaamme saavat heti henkilökohtaista palvelua. Hummin tuottama palvelu on tukenut hyvin Vepsäläisen laatutuotteisiin ja palveluun pohjautuvaa brändiä. Asiakkaamme ovat olleet tyytyväisiä ja ilahtuneita palvelun tasoon.”
– Mika Rusila, Tietohallintojohtaja, Vepsäläinen
“Kun olemme ottaneet Hummin ulkoiseksi toimijaksi asiakaspalveluun, niin resurssia on ollut mahdollista skaalata ketterästi kausi- ja kuukausitasolla tarpeen mukaan.”
– Sara Taavitsainen, Customer Succes Process Manager, Smartum