
Humm – Saamme asiakaspalvelusi hyrisemään
Hummin asiakaspalvelukonsepti perustuu kokonaisvaltaiseen ymmärrykseen. Yhdistämällä ihmisten tarjoamaa palvelua, automatiikkaa ja sisältöjä saamme asiakaspalvelusi hyrisemään.
erinomaisia etäkohtaamisia
Kaiken takana on asiakaskokemus

Jokainen asiakaspalvelukohtaaminen on tärkeä. Oli kyseessä sitten sähköpostiviesti, puhelu tai chat-keskustelu, Hummin tehtävä on luoda kohtaamisesta asiakasyrityksemme tahdon mukainen asiakaskokemus.
Varma ja asiantunteva asiakaspalvelukumppani

Palvelukerrosmalli
Kohtaamiskoneistomme perustuu neljään eri palvelukerrokseen. Palvelukerrosten avulla ratkaisemme asiakaspalvelukysynnän oikeissa kanavissa ja ehkäisemme häiriökysyntää.
Inhimillisyys ja teknologia tukevat toisiaan
Olemme teknologian hyödyntämisessä muita edellä, mutta meillä tulee aina ihmiset ensin. Teknologinen kehitys sujuvoittaa yritysten ja asiakkaiden kohtaamisia, mutta inhimillisen yhteyden tarvetta se ei ole poistanut.
Hyrisevä kohtaamiskoneisto
Kun asiakkaalla on kysyttävää, asiakaspalvelun tehtävänä on tarjota vastaus mahdollisimman nopeasti ja oikeassa kanavassa. Hummin kohtaamiskoneisto hyrisee varmasti, tehokkaasti ja tuottaa toivotun palvelutason.
Henkilökohtaisen asiakaspalvelun kanavamme
kohtaamista joka viikko









Toimivia kohtaamisia
Humm tarjoaa ammattitaitoisen asiakaspalvelutiimin kaikkiin palvelukanaviin, joissa käydään etäkohtaamisia. Haluamme olla luomassa uudenlaista asiakaspalvelukulttuuria, asiakasläheisyyttä.

Datapohjaista palvelun kehittämistä
Pohjaamme tekemisemme dataan ja kehitämme asiakaspalvelukokemusta mitattuun tietoon pohjaten. Kehitämme monikanavaisia palveluitamme käyden dataan ja tuloksiin liittyvää vuoropuhelua yhdessä asiakkaiden kanssa.

Asiakaspalvelun ulkoistajan opas
Lataa maksuton tietopaketti monikanavaisen asiakaspalvelun ulkoistamisesta.
Varaa keskusteluaika asiantuntijamme kanssa
Varaa 15 minuutin keskusteluaika asiantuntijamme kanssa monikanavaisten palveluiden hyödyntämisestä organisaatiossanne.


“Meille on tärkeää, että laatutietoiset asiakkaamme saavat heti henkilökohtaista palvelua. Hummin tuottama palvelu on tukenut hyvin Vepsäläisen laatutuotteisiin ja palveluun pohjautuvaa brändiä. Asiakkaamme ovat olleet tyytyväisiä ja ilahtuneita palvelun tasoon.”
– Mika Rusila, Tietohallintojohtaja, Vepsäläinen