Humm – Saamme asiakaspalvelusi hyrisemään

Hummin asiakaspalvelukonsepti perustuu kokonaisvaltaiseen ymmärrykseen. Yhdistämällä ihmisten tarjoamaa palvelua, automatiikkaa ja sisältöjä saamme asiakaspalvelusi hyrisemään.

erinomaisia etäkohtaamisia

Kaiken takana on asiakaskokemus

Jokainen asiakaspalvelukohtaaminen on tärkeä. Oli kyseessä sitten sähköpostiviesti, puhelu tai chat-keskustelu, Hummin tehtävä on luoda kohtaamisesta asiakasyrityksemme tahdon mukainen asiakaskokemus.

Varma ja asiantunteva asiakaspalvelukumppani

Palvelukerrosmalli

Pystyäkseen palvelemaan asiakkaita heidän odotuksiaan vastaavalla tavalla, vaatii se väkisinkin uudelleenjärjestelyä. Perinteiset tavat ei enää riitä ja vastaa odotuksia. Käytännössä asiakaspalvelutiimien tulee pystyä tekemään enemmän, mutta vähemmillä resursseilla.

Kohtaamiskoneistomme perustuu neljään eri palvelukerrokseen. Palvelukerrosten avulla ratkaisemme asiakaspalvelukysynnän oikeissa kanavissa ja ehkäisemme häiriökysyntää.

Inhimillisyys ja teknologia tukevat toisiaan

Olemme teknologian hyödyntämisessä muita edellä, mutta meillä tulee aina ihmiset ensin. Teknologinen kehitys sujuvoittaa yritysten ja asiakkaiden kohtaamisia, mutta inhimillisen yhteyden tarvetta se ei ole poistanut.

Asiakaspalvelusta saatava data paljastaa liiketoimintaprosessinne haasteet ja mahdolliset valuviat asiakkaan näkökulmasta

Hyrisevä kohtaamiskoneisto

Asiakaspalvelun prosessi ei ala siinä vaiheessa kun asiakkaan tiketti saapuu. Asiakaspalvelun pitää löytää tiensä asiakkaan luo kaikissa asiakaspolun vaiheissa. Asiakkaalla tulee olla mahdollisuus valita mieluisa kanava ja saada tasalaatuista palvelua kanavasta riippumatta.

Kun asiakkaalla on kysyttävää, asiakaspalvelun tehtävänä on tarjota vastaus mahdollisimman nopeasti ja oikeassa kanavassa. Hummin kohtaamiskoneisto hyrisee varmasti, tehokkaasti ja tuottaa toivotun palvelutason.

 

Henkilökohtaisen asiakaspalvelun kanavamme

Halusi asiakkaasi tulla kohdatuksi verkkosivuillasi, applikaatiossa tai perinteisissä palvelukanavissa yhdistämällä ihmisten tarjoamaa palvelua, automatiikkaa ja sisältöjä saamme asiakkaasi hyrisemään.

humm-etusivu

Sähköposti

Sähköpostipalvelun ulkoistaminen Hummille vapauttaa yrityksesi oman asiakaspalvelun resursseja, varmistaa sähköpostikanavan nopeat vasteajat, mahdollistaa resurssien skaalaamisen sesonkivaihteluiden mukaan ja tuo kustannussäästöjä.

Puhelin

Tarjoamme puhelinasiakaspalvelua Hummin tinkimättömällä laadulla. Laajat aukioloajat, myös iltaisin ja viikonloppuisin, nopea vastausaika sekä joustava resursointi ruuhkapiikkeihin ovat vahvuuksiamme puhelinkanavassa.

Chat-palvelu

Yli 10 vuoden kokemus ja edelläkävijyys henkilökohtaisessa chat-palvelussa ovat hioneet toimintamallimme huippuunsa. Pystymme vastaamaan vaativienkin brändien laatuvaatimuksiin ja tarjoamaan erinomaisen asiakaspalvelukokemuksen chat-kanavassa.

Asiakaspalvelun ulkoistajan opas

Lataa maksuton tietopaketti monikanavaisen asiakaspalvelun ulkoistamisesta.


  • +10 000 myynnillistä
  • +20 000 asiakaspalvelullista
kohtaamista joka viikko

Paytrail
Vepsäläinen

Toimivia kohtaamisia

Humm tarjoaa ammattitaitoisen asiakaspalvelutiimin kaikkiin palvelukanaviin, joissa käydään etäkohtaamisia. Haluamme olla luomassa uudenlaista asiakaspalvelukulttuuria, asiakasläheisyyttä.

Datapohjaista palvelun kehittämistä

Pohjaamme tekemisemme dataan ja kehitämme asiakaspalvelukokemusta mitattuun tietoon pohjaten. Kehitämme monikanavaisia palveluitamme käyden dataan ja tuloksiin liittyvää vuoropuhelua yhdessä asiakkaiden kanssa.

Varaa keskusteluaika asiantuntijamme kanssa

Varaa 30 minuutin keskusteluaika asiantuntijamme kanssa monikanavaisten palveluiden hyödyntämisestä organisaatiossanne.

“Meille on tärkeää, että laatutietoiset asiakkaamme saavat heti henkilökohtaista palvelua. Hummin tuottama palvelu on tukenut hyvin Vepsäläisen laatutuotteisiin ja palveluun pohjautuvaa brändiä. Asiakkaamme ovat olleet tyytyväisiä ja ilahtuneita palvelun tasoon.

– Mika Rusila, Tietohallintojohtaja, Vepsäläinen

“Kun olemme ottaneet Hummin ulkoiseksi toimijaksi asiakaspalveluun, niin resurssia on ollut mahdollista skaalata ketterästi kausi- ja kuukausitasolla tarpeen mukaan.”

Sara Taavitsainen, Customer Succes Process Manager, Smartum