Humm – Saamme asiakaspalvelusi hyrisemään
Hummin asiakaspalvelukonsepti perustuu kokonaisvaltaiseen ymmärrykseen. Yhdistämällä ihmisten tarjoamaa palvelua, automatiikkaa ja sisältöjä saamme asiakaspalvelusi hyrisemään.
erinomaisia etäkohtaamisia
Kaiken takana on asiakaskokemus
Jokainen asiakaspalvelukohtaaminen on tärkeä. Oli kyseessä sitten sähköpostiviesti, puhelu tai chat-keskustelu, Hummin tehtävä on luoda kohtaamisesta asiakasyrityksemme tahdon mukainen asiakaskokemus.
Varma ja asiantunteva asiakaspalvelukumppani
Palvelukerrosmalli
Pystyäkseen palvelemaan asiakkaita heidän odotuksiaan vastaavalla tavalla, vaatii se väkisinkin uudelleenjärjestelyä. Perinteiset tavat ei enää riitä ja vastaa odotuksia. Käytännössä asiakaspalvelutiimien tulee pystyä tekemään enemmän, mutta vähemmillä resursseilla.
Kohtaamiskoneistomme perustuu neljään eri palvelukerrokseen. Palvelukerrosten avulla ratkaisemme asiakaspalvelukysynnän oikeissa kanavissa ja ehkäisemme häiriökysyntää.
Inhimillisyys ja teknologia tukevat toisiaan
Olemme teknologian hyödyntämisessä muita edellä, mutta meillä tulee aina ihmiset ensin. Teknologinen kehitys sujuvoittaa yritysten ja asiakkaiden kohtaamisia, mutta inhimillisen yhteyden tarvetta se ei ole poistanut.
Asiakaspalvelusta saatava data paljastaa liiketoimintaprosessinne haasteet ja mahdolliset valuviat asiakkaan näkökulmasta
Hyrisevä kohtaamiskoneisto
Asiakaspalvelun prosessi ei ala siinä vaiheessa kun asiakkaan tiketti saapuu. Asiakaspalvelun pitää löytää tiensä asiakkaan luo kaikissa asiakaspolun vaiheissa. Asiakkaalla tulee olla mahdollisuus valita mieluisa kanava ja saada tasalaatuista palvelua kanavasta riippumatta.
Kun asiakkaalla on kysyttävää, asiakaspalvelun tehtävänä on tarjota vastaus mahdollisimman nopeasti ja oikeassa kanavassa. Hummin kohtaamiskoneisto hyrisee varmasti, tehokkaasti ja tuottaa toivotun palvelutason.
Henkilökohtaisen asiakaspalvelun kanavamme
Halusi asiakkaasi tulla kohdatuksi verkkosivuillasi, applikaatiossa tai perinteisissä palvelukanavissa yhdistämällä ihmisten tarjoamaa palvelua, automatiikkaa ja sisältöjä saamme asiakkaasi hyrisemään.
Sähköposti
Sähköpostipalvelun ulkoistaminen Hummille vapauttaa yrityksesi oman asiakaspalvelun resursseja, varmistaa sähköpostikanavan nopeat vasteajat, mahdollistaa resurssien skaalaamisen sesonkivaihteluiden mukaan ja tuo kustannussäästöjä.
Puhelin
Tarjoamme puhelinasiakaspalvelua Hummin tinkimättömällä laadulla. Laajat aukioloajat, myös iltaisin ja viikonloppuisin, nopea vastausaika sekä joustava resursointi ruuhkapiikkeihin ovat vahvuuksiamme puhelinkanavassa.
Chat-palvelu
Yli 10 vuoden kokemus ja edelläkävijyys henkilökohtaisessa chat-palvelussa ovat hioneet toimintamallimme huippuunsa. Pystymme vastaamaan vaativienkin brändien laatuvaatimuksiin ja tarjoamaan erinomaisen asiakaspalvelukokemuksen chat-kanavassa.
Asiakaspalvelun ulkoistajan opas
Lataa maksuton tietopaketti monikanavaisen asiakaspalvelun ulkoistamisesta.
kohtaamista joka viikko
Toimivia kohtaamisia
Humm tarjoaa ammattitaitoisen asiakaspalvelutiimin kaikkiin palvelukanaviin, joissa käydään etäkohtaamisia. Haluamme olla luomassa uudenlaista asiakaspalvelukulttuuria, asiakasläheisyyttä.
Datapohjaista palvelun kehittämistä
Pohjaamme tekemisemme dataan ja kehitämme asiakaspalvelukokemusta mitattuun tietoon pohjaten. Kehitämme monikanavaisia palveluitamme käyden dataan ja tuloksiin liittyvää vuoropuhelua yhdessä asiakkaiden kanssa.
Varaa keskusteluaika asiantuntijamme kanssa
Varaa 30 minuutin keskusteluaika asiantuntijamme kanssa monikanavaisten palveluiden hyödyntämisestä organisaatiossanne.
“Meille on tärkeää, että laatutietoiset asiakkaamme saavat heti henkilökohtaista palvelua. Hummin tuottama palvelu on tukenut hyvin Vepsäläisen laatutuotteisiin ja palveluun pohjautuvaa brändiä. Asiakkaamme ovat olleet tyytyväisiä ja ilahtuneita palvelun tasoon.”
– Mika Rusila, Tietohallintojohtaja, Vepsäläinen
“Kun olemme ottaneet Hummin ulkoiseksi toimijaksi asiakaspalveluun, niin resurssia on ollut mahdollista skaalata ketterästi kausi- ja kuukausitasolla tarpeen mukaan.”
– Sara Taavitsainen, Customer Succes Process Manager, Smartum