Blogi

Humm
Lue artikkeli: Miksi laadukas kontaktilista on ensiarvoisen tärkeää outboundissa?
Ennustettavuuteen ja skaalautuvuuteen pyrkivässä outbound-myynnin prosessissa yksi olennainen osa on systemaattinen markkinan läpikäyminen. Tämä taas osaltaan perustuu suuriin kontaktointimääriin. Kontaktilistojen koko kasvaa, mitä isompi kohderyhmä on, ja mitä useammin kohderyhmän yritykset halutaan tavoittaa. Sähköpostikampanjoinnissa kontaktilistojen kokoa tärkeämpää on kuitenkin niiden sisältämien päättäjä- ja yhteystietojen laatu. Vaikka prosessisi olisi suunniteltu hyvin ja kohderyhmäsi valittu huolella, ei […]
Lue artikkeli

Humm
Lue artikkeli: eWOM ja Digitaalinen asiakaskokemus
eWOM on digitaalisen asiakaskokemuksen merkittävimpiä lopputulemia. Miten digitaalinen asiakaskokemus vaikuttaa eWOMin syntyyn?
Lue artikkeli

Humm
Lue artikkeli: Digitaalinen asiakaskokemus ja ostopolku
Mistä digitaalinen asiakaskokemus muodostuu, ja mitkä tekijät vaikuttavat siihen millainen muistijälki kuluttajalle jää? Lue lisää blogista
Lue artikkeli

Humm
Lue artikkeli: Chat-palvelun vaikutus verkkokaupan asiakaskokemukseen
Finnchatin chat-palvelun käytön vaikutuksia verkkokauppojen asiakaskokemukseen tutkittiin laajasti. Ohessa tiivistelmä tuloksista.
Lue artikkeli

Humm
Lue artikkeli: Markkinointijargonin ABC
Kuulostaako markkinointi-ihmisten puhe siansaksalta? Keräsimme listan termeistä, joilla pääset alkuun markkinointijargonin ymmärtämisessä.
Lue artikkeli

Humm
Lue artikkeli: Chatbot ja konversiot – Vuorovaikutuksella enemmän konversioita
Verkkosivujen tärkein tehtävä on konvertoida. Lue blogistamme kuinka chatboteilla ja vuorovaikutuksella konversiot saadaan kasvuun.
Lue artikkeli

Humm
Lue artikkeli: Chatbot verkkovierailijan aktivoinnissa & kävijäpohjainen seuranta
Chatbot ja kävijäpohjainen seuranta luovat personoidun digitaalisen asiakaskokemuksen läpi verkon kosketuspisteiden. Lue blogistamme lisää!
Lue artikkeli

Humm
Lue artikkeli: Miten onnistuu ennustettava B2B-myynti? Osa 2: Myynnin roolittaminen
Nostimme edellisessä tämän blogisarjan tekstissä esille kolme ennustettavan ja skaalautuvan B2B-myynnin mahdollisuuksia parantavaa fundamenttia, joista perehdyimme markkinalähtöiseen myynnin suunnitteluun. Tässä kirjoituksessa taas sukellamme syvemmälle myynnin roolittamisen maailmaan. Perinteisesti B2B-myyjä aloittaa työnsä prospektoimalla sopivia firmoja ja päättäjiä sekä miettimällä, missä kanavassa heidät kannattaa tavoittaa. Tämän jälkeen hän aloittaa kontaktoinnin, pyrkii esittelemään asiansa ja onnistuessaan sopii tapaamisen. […]
Lue artikkeli