Blogi
Humm
Lue artikkeli: Miten onnistuu ennustettava B2B-myynti? Osa 2: Myynnin roolittaminen
Nostimme edellisessä tämän blogisarjan tekstissä esille kolme ennustettavan ja skaalautuvan B2B-myynnin mahdollisuuksia parantavaa fundamenttia, joista perehdyimme markkinalähtöiseen myynnin suunnitteluun. Tässä kirjoituksessa taas sukellamme syvemmälle myynnin roolittamisen maailmaan. Perinteisesti B2B-myyjä aloittaa työnsä prospektoimalla sopivia firmoja ja päättäjiä sekä miettimällä, missä kanavassa heidät kannattaa tavoittaa. Tämän jälkeen hän aloittaa kontaktoinnin, pyrkii esittelemään asiansa ja onnistuessaan sopii tapaamisen. […]
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Chatbot verkkovierailijan aktivoinnissa & kävijäpohjainen seuranta
Chatbot ja kävijäpohjainen seuranta luovat personoidun digitaalisen asiakaskokemuksen läpi verkon kosketuspisteiden. Lue blogistamme lisää!
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Koronan vaikutus outbound-viestintään: “Ihmiset ovat nyt hyvin tavoitettavissa”
Korona on kuluneen reilun kuukauden aikana vaikuttanut kaikkeen liiketoimintaan, niin myös outbound-myyntiin. Meille Hummilla koronan vaikutukset iskivät näkyvimmin maaliskuun puolessa välissä. Samaan aikaan, kun hallitus kielsi yleisötapahtumat ja kehotti meidätkin etätöihin, me opettelimme ymmärtämään, miten tilanne vaikuttaa sähköpostiviestintään. “Oma ennakko-oletus ihmisten eristäytyessä oli jännittynyt, ja on ollut kiva huomata, että romahdusta ei ole tapahtunut. B2B-myynti […]
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Asiakaspalvelun tehostaminen Intercomilla
Asiakaspalvelun tehostaminen ja toistuvien tehtävien automatisointi parantaa verkossa tapahtuvaa asiakaspalvelukokemusta.
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Monikanavainen viestintä Intercomilla
Monikanavainen viestintä ja sen rooli korostuu verkkoasiakaskokemuksessa. Lue kuinka Intercom yhdistää verkon eri kanavat yhteen alustaan!
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Customer Lifetime Value eli CLV ja asiakaspalvelu
Asiakkuuden elinkaaren arvo eli Customer Lifetime Value on tärkeä liiketoiminnan mittari, johon vaikutetaan hyvällä asiakaspalvelulla.
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Miten onnistuu ennustettava B2B-myynti? Osa 1: Markkinalähtöisyys
Skaalautuva ja ennustettava B2B-myynti ovat jokaisen myynti- ja toimitusjohtajan haaveissa. Kyseessä on kuitenkin yksi liiketoiminnan isoimmista haasteista, jota ei saavuteta pikavoitoilla. Olemme tutkineet aihetta paljon, ja löytäneet kolme keskeistä fundamenttia, joiden avulla myynnin skaalautuvuutta ja ennustettavuutta on mahdollisuus parantaa selvästi. Nämä fundamentit ovat markkinalähtöisyys, systemaattisuus ja myynnin roolittaminen. Näistä ensin mainittu luo pohjan koko ajattelulle, […]
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Näin takaamme ulkoistetun chat-palvelun laadun
Työntekijämme kertovat, miten pystymme vastaamaan yritysten vaativiinkiin laatuvaatimuksiin meille ulkoistetussa chat-palvelussa.
Lue artikkeli