Blogi

Humm
Lue artikkeli: Koronan vaikutus outbound-viestintään: “Ihmiset ovat nyt hyvin tavoitettavissa”
Korona on kuluneen reilun kuukauden aikana vaikuttanut kaikkeen liiketoimintaan, niin myös outbound-myyntiin. Meille Hummilla koronan vaikutukset iskivät näkyvimmin maaliskuun puolessa välissä. Samaan aikaan, kun hallitus kielsi yleisötapahtumat ja kehotti meidätkin etätöihin, me opettelimme ymmärtämään, miten tilanne vaikuttaa sähköpostiviestintään. “Oma ennakko-oletus ihmisten eristäytyessä oli jännittynyt, ja on ollut kiva huomata, että romahdusta ei ole tapahtunut. B2B-myynti […]
Lue artikkeli

Humm
Lue artikkeli: Asiakaspalvelun tehostaminen Intercomilla
Asiakaspalvelun tehostaminen ja toistuvien tehtävien automatisointi parantaa verkossa tapahtuvaa asiakaspalvelukokemusta.
Lue artikkeli

Humm
Lue artikkeli: Monikanavainen viestintä Intercomilla
Monikanavainen viestintä ja sen rooli korostuu verkkoasiakaskokemuksessa. Lue kuinka Intercom yhdistää verkon eri kanavat yhteen alustaan!
Lue artikkeli

Humm
Lue artikkeli: Customer Lifetime Value eli CLV ja asiakaspalvelu
Asiakkuuden elinkaaren arvo eli Customer Lifetime Value on tärkeä liiketoiminnan mittari, johon vaikutetaan hyvällä asiakaspalvelulla.
Lue artikkeli

Humm
Lue artikkeli: Miten onnistuu ennustettava B2B-myynti? Osa 1: Markkinalähtöisyys
Skaalautuva ja ennustettava B2B-myynti ovat jokaisen myynti- ja toimitusjohtajan haaveissa. Kyseessä on kuitenkin yksi liiketoiminnan isoimmista haasteista, jota ei saavuteta pikavoitoilla. Olemme tutkineet aihetta paljon, ja löytäneet kolme keskeistä fundamenttia, joiden avulla myynnin skaalautuvuutta ja ennustettavuutta on mahdollisuus parantaa selvästi. Nämä fundamentit ovat markkinalähtöisyys, systemaattisuus ja myynnin roolittaminen. Näistä ensin mainittu luo pohjan koko ajattelulle, […]
Lue artikkeli

Humm
Lue artikkeli: Näin takaamme ulkoistetun chat-palvelun laadun
Työntekijämme kertovat, miten pystymme vastaamaan yritysten vaativiinkiin laatuvaatimuksiin meille ulkoistetussa chat-palvelussa.
Lue artikkeli

Humm
Lue artikkeli: Laadukas kohtaaminen autoliikkeen chat-palvelussa
Anne Hokkanen kertoo konkreettisen esimerkin avulla, miten laadukas kohtaaminen rakennetaan autoliikkeen chat-palvelussa.
Lue artikkeli

Humm
Lue artikkeli: Laadukas kohtaaminen chat-palvelutyössä
Kysyimme loistavien chat-palvelutiimiemme jäseniltä, mitä laadukas kohtaaminen merkitsee heidän jokapäiväisessä työssään.
Lue artikkeli