Blogi
Humm
Lue artikkeli: Laadukas kohtaaminen autoliikkeen chat-palvelussa
Anne Hokkanen kertoo konkreettisen esimerkin avulla, miten laadukas kohtaaminen rakennetaan autoliikkeen chat-palvelussa.
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Laadukas kohtaaminen chat-palvelutyössä
Kysyimme loistavien chat-palvelutiimiemme jäseniltä, mitä laadukas kohtaaminen merkitsee heidän jokapäiväisessä työssään.
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Vuorovaikutus verkkosivuilla
Uskon, että melkein jokainen tunnistaa sen tilanteen, kun kaupassa pyöriessä myyjä tulee tarjoamaan apuaan. Vuorovaikutus myyjien kanssa sekä heidän merkitys ostotilanteen eri vaiheissa on edelleen tärkeää, vaikka tänä päivänä ihmiset ovatkin huomattavasti tietoisempia markkinoilla olevista tuotteista. Onkin todettava, että onhan myyjien rooli ja heidän tarjoama apu monesti todella tarpeen, varsinkin silloin kun on laittamassa rahojaan […]
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Markkinoinnin automaatio pähkinänkuoressa
Tuttua slogania hieman soveltaen; se nyt vaan on tyhmää tehdä turhaa! Tämän päivän markkinoijilla tuskin tulee usein eteensä tilannetta, ettei työpöydällä ole mitään tehtävää. Miksi kukaan siis haluaisi kuluttaa aikaansa sellaisten työtehtävien tekemiseen, mitkä voidaan automatisoida niin, että sisällön räätälöimisen ja ajoittaisen päivittämisen jälkeen kone pystyy tekemään loput. Korvaako markkinoinnin automaatio ihmisten työt? Markkinoinnin automaatio […]
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Finnchat Unicorn – Sales Representative Aleksi Iittainen
Jo reilun vuoden ajan tämä Pirkanmaalta lähtöisin oleva nuorimies on haastanut itsensä joka aamu pyöräilemään Ylistönmäen huipulle, jossa briljantin chat-palvelun päämajamme sijaitsee. Kun mäki on selätetty, toimistolle on saavuttu ja hengitys on saatu tasattua, niin mitä Sales Representativena toimivan Aleksin päivä pitää sisällään? Se selviää pian! Millasista jutuista sun työpäivä rakentuu? Mulla on ollu aamupuuron […]
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Word of Mouth ja electronic Word of Mouth – Keino myynninedistämiseen.
Word of mouth (WOM) eli tunnetummin puskaradio on yksi vaikuttavimmista myynninedistämisen keinoista. Oliko ruoka lounastauolla mahtavaa, palvelu lähikaupassa puutteellista tai veikö verkkotilausten saapuminen kotiovelle hermoja raastavan kauan? Hyvän päivän jutustelu ystävän kanssa saattaakin olla pienimuotoinen promootiotilaisuus jollekin tuotteelle tai palvelulle niin hyvässä kuin pahassakin. Miksi WOM on niin vaikutusvaltaista? WOM on erittäin vaikuttava myynninedistämisen keino, […]
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Ostosignaalit verkossa – Ymmärrä ja palvele kävijää
Kärsivällisyys, maltti, oikeat välineet ja toimenpiteet sekä täydellinen ajoitus. Nämä kaikki seikat on hyvä ottaa huomioon silloin, kun on lähdössä kalaan. Toki, sopivathan nämä seikat myös ostosignaaliin ja sen hyödyntämiseen. Palatakseni kuitenkin vielä kalastukseen. On onkimista, perhokalastusta, uistelua, sekä monia muita kalastuksen muotoja. Kuitenkin, kaikki nämä kalastusmuodot pohjautuvat ainoastaan hyvään tuuriin, jollei kalastaja omaa yhtä, […]
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Finnchat Unicorn – Account Manager Esa Starck
Vuonna 2014 Finnchatin joukkoihin astui peloton nuoriherra Starck, jolla oli omien sanojensa mukaan outo fiksaatio konekirjoittamiseen. Kun 600 kirjoitetun merkin minuuttivauhtiin yhdistettiin tahto palvella asiakkaita briljantisti, ja ratkaista erilaisia ongelmatilanteita (sekä muutaman läheisen kehoitus hankkia “oikeita töitä” ravintolayrittäjyyden tilalle), oli paketti valmis – tuosta nuoresta miehestä tuli raudanluja Customer Delight Specialist chat-kentälle. Esa on aiemmin […]
Lue artikkeli