Siirry sisältöön
Humm
  • Palvelut
    • Humm CS – Asiakaspalvelu ja -kokemus
    • Humm CS – Verkkokauppojen asiakaspalvelu
    • Humm Sales – B2B-myynti
  • Blogi
  • Kokemuksia
  • Oppaat
  • Rekry
  • Ota yhteyttä

Blogi

    • Asiakaskokemus
    • Asiakaspalvelu
      • Asiakaspalvelun ulkoistaminen
      • Chat-palvelu
      • Chatbot
    • Myynnin ulkoistaminen
      • CRM
    • Verkkokauppa
    • Yleinen

Humm

huhti 23

Lue artikkeli: Miten onnistuu ennustettava B2B-myynti? Osa 2: Myynnin roolittaminen

Nostimme edellisessä tämän blogisarjan tekstissä esille kolme ennustettavan ja skaalautuvan B2B-myynnin mahdollisuuksia parantavaa fundamenttia, joista perehdyimme markkinalähtöiseen myynnin suunnitteluun. Tässä kirjoituksessa taas sukellamme syvemmälle myynnin roolittamisen maailmaan. Perinteisesti B2B-myyjä aloittaa työnsä prospektoimalla sopivia firmoja ja päättäjiä sekä miettimällä, missä kanavassa heidät kannattaa tavoittaa. Tämän jälkeen hän aloittaa kontaktoinnin, pyrkii esittelemään asiansa ja onnistuessaan sopii tapaamisen. […]

Lue artikkeli

chatbot-aktivointi

Humm

huhti 23

Lue artikkeli: Chatbot verkkovierailijan aktivoinnissa & kävijäpohjainen seuranta

Chatbot ja kävijäpohjainen seuranta luovat personoidun digitaalisen asiakaskokemuksen läpi verkon kosketuspisteiden. Lue blogistamme lisää!

Lue artikkeli

Humm

huhti 21

Lue artikkeli: Koronan vaikutus outbound-viestintään: “Ihmiset ovat nyt hyvin tavoitettavissa”

Korona on kuluneen reilun kuukauden aikana vaikuttanut kaikkeen liiketoimintaan, niin myös outbound-myyntiin. Meille Hummilla koronan vaikutukset iskivät näkyvimmin maaliskuun puolessa välissä.  Samaan aikaan, kun hallitus kielsi yleisötapahtumat ja kehotti meidätkin etätöihin, me opettelimme ymmärtämään, miten tilanne vaikuttaa sähköpostiviestintään.  “Oma ennakko-oletus ihmisten eristäytyessä oli jännittynyt, ja on ollut kiva huomata, että romahdusta ei ole tapahtunut. B2B-myynti […]

Lue artikkeli

Intercom asiakaspalvelun tehostamisessa

Humm

huhti 16

Lue artikkeli: Asiakaspalvelun tehostaminen Intercomilla

Asiakaspalvelun tehostaminen ja toistuvien tehtävien automatisointi parantaa verkossa tapahtuvaa asiakaspalvelukokemusta.

Lue artikkeli

Monikanavainen viestintä Intercomilla

Humm

huhti 9

Lue artikkeli: Monikanavainen viestintä Intercomilla

Monikanavainen viestintä ja sen rooli korostuu verkkoasiakaskokemuksessa. Lue kuinka Intercom yhdistää verkon eri kanavat yhteen alustaan!

Lue artikkeli

Customer Lifetime Value eli CLV

Humm

huhti 2

Lue artikkeli: Customer Lifetime Value eli CLV ja asiakaspalvelu

Asiakkuuden elinkaaren arvo eli Customer Lifetime Value on tärkeä liiketoiminnan mittari, johon vaikutetaan hyvällä asiakaspalvelulla.

Lue artikkeli

Humm

maalis 27

Lue artikkeli: Miten onnistuu ennustettava B2B-myynti? Osa 1: Markkinalähtöisyys

Skaalautuva ja ennustettava B2B-myynti ovat jokaisen myynti- ja toimitusjohtajan haaveissa. Kyseessä on kuitenkin yksi liiketoiminnan isoimmista haasteista, jota ei saavuteta pikavoitoilla. Olemme tutkineet aihetta paljon, ja löytäneet kolme keskeistä fundamenttia, joiden avulla myynnin skaalautuvuutta ja ennustettavuutta on mahdollisuus parantaa selvästi. Nämä fundamentit ovat markkinalähtöisyys, systemaattisuus ja myynnin roolittaminen. Näistä ensin mainittu luo pohjan koko ajattelulle, […]

Lue artikkeli

chat-palvelu-laatu

Humm

maalis 26

Lue artikkeli: Näin takaamme ulkoistetun chat-palvelun laadun

Työntekijämme kertovat, miten pystymme vastaamaan yritysten vaativiinkiin laatuvaatimuksiin meille ulkoistetussa chat-palvelussa.

Lue artikkeli

Artikkelien sivutus

Edellinen 1 … 11 12 13 … 21 Seuraava

Kategoriat

  • Asiakaskokemus
  • Asiakaspalvelu
    • Asiakaspalvelun ulkoistaminen
    • Chat-palvelu
    • Chatbot
  • Myynnin ulkoistaminen
    • CRM
  • Verkkokauppa
  • Yleinen
  • Palvelut
    • Humm CS – Asiakaspalvelu- ja kokemus
      • Ulkoistettu asiakaspalvelu
      • Automaatio -ja itsepalvelut
      • Asiantuntija- ja kehityspalvelut
    • Humm Sales – B2B myynti
    • Humm CS – Verkkokauppojen asiakaspalvelu
  • Tietoa
    • Blogi
    • Kokemuksia
    • Materiaalit
  • Rekry
  • Tietosuojaseloste
  • Evästeet

Yhteys

asiakaspalvelu@humm.fi

Jyväskylä

Seminaarinkatu 32, 40100 Jyväskylä

Ota yhteyttä

  • instagram
  • youtube
  • linkedin
  • facebook
Humm

Rakkaudella, MEOM