Blogi
Ilja Aalto
Lue artikkeli: Webinaaritallenne: Miten teet tulosta kylmäsähköpostilla B2B-myynnissä?
Järjestimme webinaarin perjantaina 22.3.2024 aiheesta kylmäsähköposti B2B-myynnissä. Keskustelemassa olivat Hummin toimitusjohtaja Ilja Aalto sekä Clevenion toimitusjohtaja Aleksi Halsas. Vajaan tunnin keskustelussa käytiin läpi muun muassa seuraavat aiheet: Antoisia katseluhetkiä! Teimme asiakkaastamme Höyrymediasta casen, jossa näytämme miten tehtiin 90 päivän kylmäsähköpostikampanja, joka toi 132 000 € myyntiä. Katso case TÄSTÄ Tarkempaa tietoa eri kanavien eroavaisuuksista ja […]
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Miten toimii asiakaspalvelu, joka on samanaikaisesti laadukas ja tehokas?
Asiakaspalvelun merkitys yrityksen liiketoiminnalle on korvaamaton. Se ei ole pelkästään ”se välttämätön osa liiketoimintaa”, vaan asiakaskokemuksen ja lisäarvon tuottamisen kannalta kriittinen funktio. Tehokkuutta ja laatua on pidetty oikeastaan kautta aikain asiakaspalvelun onnistumisen määreinä – sen avaintekijöinä.
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Webinaaritallenne: Mikä asiakaspalvelussa on rikki ja miten lähdet korjaamaan?
Webinaarissa maamme johtavat asiakaspalvelun asiantuntijat Jani Jokela (Aiwo Digital) ja Petri Widgrén (Humm) käyvät läpi konkreettisten casejen avulla, miten ymmärrys nykytilasta rakennetaan ja miten sen pohjalta saatu ymmärrys viedään käytäntöön.
Lue artikkeli
Ilja Aalto
Lue artikkeli: Miten teet tulosta kylmäsähköpostilla B2B-myynnissä?
Järjestimme LinkedIn Liven perjantaina 8.3.2024 aiheesta kylmäsähköposti B2B-myynnissä. Keskustelemassa olivat Hummin toimitusjohtaja Ilja Aalto sekä Clevenion toimitusjohtaja Aleksi Halsas. Reilun puolen tunnin keskustelussa käytiin läpi muun muassa seuraavat aiheet: Paikalla oli keskimäärin 200 katsojaa ja tallenteen perään kyseltiin, joten tästäpä löytyy. Antoisia katseluhetkiä! Ilja ja Aleksi jatkavat aiheesta syvemmälle maksuttomassa webinaarissa perjantaina 22.3. klo 10. […]
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: 3 syytä ulkoistaa SDR-funktio
Kansainvälisesti suuret ja nopeasti kasvaneet markkinajohtajat ovat jo pidempään vallanneet markkinoita kilpailijoitaan skaalautuvammin hyvin suunnitellun myynnin roolituksen avulla. Suomessakin on alettu hiljalleen ymmärtää myynnin roolituksen merkitys ja yksi tai useampi SDR (Sales Development Representative) löytyykin jo monesta B2B-myyntiorganisaatiosta. SDR:n rooli yleisesti ja miksi sellainen kannattaa olla? Lyhyesti avattuna SDR:n tehtävänä on toimia myyntiputken alkupään moottorina: prospektoida […]
Lue artikkeli
Ilja Aalto
Lue artikkeli: Kuinka tehdä monikanavaista B2B-myyntiä – tallenne LinkedIn Livestä
Järjestimme LinkedIn Liven perjantaina 23.2.2024 aiheesta monikanavaisuus B2B-myynnissä. Keskustelemassa olivat Hummin toimitusjohtaja Ilja Aalto sekä Clevenion toimitusjohtaja Aleksi Halsas. Puolen tunnin keskustelussa käytiin läpi muun muassa seuraavat aiheet: Paikalla oli keskimäärin yli 100 katsojaa ja tallenteen perään kyseltiin, joten tästäpä löytyy. Antoisia katseluhetkiä! Tarkempaa tietoa eri kanavien eroavaisuuksista ja toimivista strategioista ensikontaktoinnissa löydät ilmaisesta ”Näin […]
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Tekoälyn hyödyntäminen asiakaspalvelussa – vinkkejä ja käyttökohteita
Edistyksellinen tekoäly ja laajat kielimallit (LLM) ovat muuttaneet maailmaa viime aikoina, eikä asiakaspalvelu ole poikkeus. Tekoäly ja kielimallit muuttavat tapaa, jolla yritykset voivat tarjota palvelua asiakkailleen, ja tavoitteena onkin usein tehdä toiminnasta tuottavampaa.
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Webinaaritallenne: Tehokkuus vs. Laatu – Asiakaspalvelun kauhun tasapaino
Tehokkuus ja laatu ovat keskeisiä mittareita asiakaspalvelussa, jotka valitettavan usein asettuvat vastakkain. Tehokkuus ja laatu eivät kuitenkaan ole toisiaan pois sulkevia, vaan oikein toteutettuna asiakaspalvelu on optimaalisen tehokasta ja erittäin laadukasta.
Katso tallenne.
Lue artikkeli