Humm – Inhimillistä automaatiota

Hummin avulla luot prosessin, jossa automaatio, ihmiskontakti ja palvelusisältö täydentävät toisiaan jatkuvasti, luoden parempia asiakaskohtaamisia päivä päivältä.

Paras asiakaskohtaaminen – ilman yhteydenottoa

Hyvä asiakaskokemus ei aina vaadi ihmistä linjan päähän. Parhaimmillaan asiakaspalvelu on proaktiivinen prosessi, jossa asiakas löytää tarvitsemansa tiedon heti itsepalvelukanavista – nopeasti ja vaivattomasti. Tämä säästää aikaa ja resursseja sekä asiakkaalta että organisaatiolta.

Yhdistetään inhimillisyys ja teknologia.

Varaa keskusteluaika ja varmistetaan inhimillinen automaatio myös teidän yrityksessänne.

Humm kumppanina

Ihminen ja teknologia täydentävät toisiaan

Chatbotit, Help Center -ratkaisut ja usein kysytyt kysymykset eivät vain vähennä häiriökysyntää – ne myös tekevät asiakaspalvelusta joustavampaa. Kun yksinkertaisimmat ja eniten toistuvat kysymykset ratkeavat automaatioiden ja itsepalvelun avulla, voivat asiakaspalvelijasi keskittyä siihen, missä heitä oikeasti tarvitaan. Automaation tehtävä ei siis ole korvata ihmistä, vaan auttaa ohjaamaan resurssit oikein. Meidän ydinosaamista onkin löytää oikea tasapaino: missä itsepalvelu toimii parhaiten ja missä asiakaspalvelijan läsnäolo tuo selvää arvoa.

Hyvin suunniteltu, jatkuvasti kehitettävä itsepalvelu

Itsepalvelukanavan ei tulisi olla ärsyttävä, kankea tai tylsä. Kun suunnittelu tehdään huolella, asiakkaat voivat luottaa siihen, että apu löytyy helposti ja vaivattomasti. Meille tärkeintä on rakentaa ratkaisuja, jotka toimivat sujuvasti juuri sinun tavoitteisiin ja asiakkaidesi tarpeisiin. Jatkuva palveluautomaatioiden kehittäminen, tulosten seuranta sekä liiketoimintavaikutusten analysointi varmistavat laadun.

Vuosien kokemus asiakkaidesi hyödyksi

Olemme suunnitelleet ja toteuttaneet automaatio- ja itsepalveluratkaisuja kymmenille yrityksille eri toimialoilla jo useiden vuosien ajan. Tulokset puhuvat puolestaan: tyytyväisempiä asiakkaita, kustannussäästöjä ja sujuvampaa arkea. Yhdessä saamme asiakaspalvelusi hyrisemään halutulla tavalla.

Tanja Grönholm

Sales Manager

+358 44 901 0956

tanja.gronholm@humm.fi

Ilja Aalto

Chief Executive Officer

+358 44 313 1101

ilja.aalto@humm.fi

Asiantuntijamme apunasi

Varaa keskusteluaika asiantuntijamme kalenterista ja varmistetaan, että teidänkin yrityksessänne tehostetaan asiakaspalvelua automaatiolla, kuitenkaan ihmistä unohtamatta.

Palveluautomaation työkaluja

Chatbot

Chatbot selvittää sivustovierailijan tarpeen ja ohjaa kohti ratkaisua. Hyvin toteutettu chatbot palvelee ja vapauttaa asiakaspalvelun resursseja. Hummin palveluautomaation asiantuntijat rakentavat toimivat bottipolut satojen toteutusten kokemuksella.

Help Center

Help Center koostuu artikkeleista, joissa avataan seikkaperäisesti yleisimpiä asiakaspalveluun liittyviä ongelmatilanteita ratkaisuineen. Hummin toteuttamat Help Center -kokonaisuudet poistavat toistuvaa palvelukysyntää ja helpottavat asiakaspalvelijoiden kuormitusta.

Palveluautomaatiot

Hummin palveluautomaatioiden työkalupakki sisältää paljon hyödyllisiä ratkaisuja. Esimerkiksi proaktiiviset pop-up-ikkunat sekä erilaiset bannerit ja notifikaatiot toimivat tukena niin onboard-prosesseissa, tilausten aktivoinnissa kuin häiriötiedottamisen tilanteissa.

  • +10 000 myynnillistä
  • +20 000 asiakaspalvelullista
kohtaamista joka viikko

Paytrail
Vepsäläinen