Siirry sisältöön
Humm
  • Ratkaisut
    • Monikanavaiset palvelut
      • Monikanavainen asiakaspalvelu
      • Monikanavainen myynti
      • Palveluautomaatiot
    • Datapalvelut
      • Ohjausryhmät
      • Arvoraportit
      • CRM-datan rikastaminen
    • Suunnittelupalvelut
  • Tietoa
    • Blogi
    • Kokemuksia
    • Materiaalit
  • Rekry
  • Ota yhteyttä

B2B

    • Asiakaskokemus
    • Asiakaspalvelu
      • Asiakaspalvelun ulkoistaminen
      • Chat-palvelu
      • Chatbot
    • Myynnin ulkoistaminen
    • Verkkokauppa
    • Yleinen
konversiot-verkkosivuilla

Humm

elo 18

Lue artikkeli: Konversiot verkkosivuilla – mitattavia tuloksia eri tason tavoitteilla

Konversiot eli verkkosivujen mitattavat tavoitteet ovat tehokkaan sivuston perusta. Käymme läpi eri tason konversioita ja niiden toimintaa.

Lue artikkeli

Humm

tammi 30

Lue artikkeli: Miten parantaa asiakaskokemusta B2B verkkosivuilla?

Asiakaskokemuksesta on viime vuosina tullut tärkeä osa yritysten bisnesstrategiaa ja kilpailukeinoja. Positiivisen asiakaskokemuksen tiedetään vaikuttavan positiivisesti esimerkiksi asiakkaan näkemykseen koko yrityksestä, asiakkaiden tyytyväisyyteen sekä osto- ja suositteluaikomuksiin. Asiakaskokemusta pidettiin pitkään vain B2C puolen asiana, mutta myös B2B puolella on viimeistään lähiaikoina herätty asiakaskokemukseen panostamisen tärkeyteen. Silti todelliset panostukset asiakaskokemukseen etenkin B2B verkkosivuilla jäävät usein käytännössä […]

Lue artikkeli

AsiakokemusB2B

Humm

syys 17

Lue artikkeli: Asiakaskokemus B2B-kentällä – Myytti vai mahdollisuus?

Ei tarvitse puhua kovinkaan kaukaisesta menneisyydestä jos kelataan ajassa taaksepäin ajanjaksoon jolloin asiakaskokemus konseptina yhdistettiin vain ja ainoastaan kivijalkaliikkeiden sekä face-to-face -palveluiden piiriin. Kun bittivirtojen aalloilla ratsastava digitalisaatio voitti vihdoin kädenväännön liiketoimintakentän perinteisten toimintamallien kanssa, alkoi asiakaskokemuksen merkitys verkossa kiipeämään kohti sen nykyistä valtaistuinta yritysten strategisten piirtopöytien keskiössä. Adobe ja Econsultancy julkaisivat Digital Trends 2018 […]

Lue artikkeli

Humm

helmi 27

Lue artikkeli: Asiakashankinnan kulmakiviä

Asiakashankinta on avainasemassa jokaisessa yrityksessä. Asiakashankintaan on olemassa useita eri tapoja. Kannattaakin keskittää aika ja energia muutamaan keskeiseen sen sijaan, että yrittäisi kahlata kaikki lävitse. Tässä käymme läpi muutaman tärkeimmän asiakashankintastrategian: Hakukoneoptimoinnin (SEO) läpikäynti ja parantaminen Miten Google ja muut hakukoneet sijoittavat juuri sinun yrityksesi hakutuloksiin, muuttuu koko ajan. SEO:n päivittäminen ja viilaus nykypäivään palvelee […]

Lue artikkeli


Kategoriat

  • Asiakaskokemus
  • Asiakaspalvelu
    • Asiakaspalvelun ulkoistaminen
    • Chat-palvelu
    • Chatbot
  • Myynnin ulkoistaminen
  • Verkkokauppa
  • Yleinen
  • Ratkaisut
    • Monikanavaiset palvelut
      • Monikanavainen asiakaspalvelu
      • Monikanavainen myynti
      • Palveluautomaatiot
    • Datapalvelut
      • Ohjausryhmät
      • Arvoraportit
      • CRM-datan rikastaminen
    • Suunnittelupalvelut
  • Tietoa
    • Blogi
    • Kokemuksia
    • Materiaalit
  • Rekry
  • Tietosuojaseloste
  • Evästeet

Yhteys

asiakaspalvelu@humm.fi

Helsinki

Kansakoulukatu 3, 00100 Helsinki

Jyväskylä

Seminaarinkatu 32, 40100 Jyväskylä

Ota yhteyttä

  • instagram
  • youtube
  • linkedin
  • facebook
Humm

Rakkaudella, MEOM