chat-asiakaspalvelu
Humm
Lue artikkeli: Verkkokaupan asiakaspalvelu
Verkkokaupan chat-asiakaspalvelun konkarimme avaavat eri näkökulmista, mistä tekijöistä laadukas verkkokaupan asiakaspalvelu koostuu.
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Laadukas kohtaaminen autoliikkeen chat-palvelussa
Anne Hokkanen kertoo konkreettisen esimerkin avulla, miten laadukas kohtaaminen rakennetaan autoliikkeen chat-palvelussa.
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Laadukas kohtaaminen chat-palvelutyössä
Kysyimme loistavien chat-palvelutiimiemme jäseniltä, mitä laadukas kohtaaminen merkitsee heidän jokapäiväisessä työssään.
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Aktiivista myyntiä ja dataa päätöksentekoon sekä muita vähemmän tunnettuja chat –palvelun hyötyjä
Asiakkaiden jatkuvasti nousevien odotusten sekä jatkuvasti kiristyvän kilpailun johdosta asiakaspalvelun tarjoaminen myös verkkosivustolla on pikkuhiljaa siirtynyt mukavasta lisästä kohti välttämätöntä työkalua. Sen lisäksi, että asiakkaat tänä päivänä käyttävät chat -palvelua mieluummin kuin puhelinta tai sähköpostia, asiakaspalvelun puutteen verkkosivuilta tiedetään myös johtavan negatiivisiin asiakaskokemuksiin. Usein chat -palvelua ajatellaan reaktiivisena tai jopa passiivisena asiakaspalvelutyökaluna, jonka ainoana tehtävänä […]
Lue artikkeli