digitaalinen asiakaskokemus
Humm
Lue artikkeli: eWOM ja Digitaalinen asiakaskokemus
eWOM on digitaalisen asiakaskokemuksen merkittävimpiä lopputulemia. Miten digitaalinen asiakaskokemus vaikuttaa eWOMin syntyyn?
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Digitaalinen asiakaskokemus ja ostopolku
Mistä digitaalinen asiakaskokemus muodostuu, ja mitkä tekijät vaikuttavat siihen millainen muistijälki kuluttajalle jää? Lue lisää blogista
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Chat-palvelun vaikutus verkkokaupan asiakaskokemukseen
Finnchatin chat-palvelun käytön vaikutuksia verkkokauppojen asiakaskokemukseen tutkittiin laajasti. Ohessa tiivistelmä tuloksista.
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: 3 Asiakaskokemukseen vaikuttavaa tekijää verkkoympäristössä
Valtaosa asiakkaan ja yritysten välisestä kontaktista tapahtuu verkkoympäristössä. Siellä kilpailijat ovat vain klikkauksen päässä ja erot tuotteiden hinnoissa sekä laadussa pieniä. Tästä syystä asiakaskokemuksen merkitys verkkoympäristössä on noussut merkittäväksi kilpailutekijäksi. Hyvällä digitaalisella asiakaskokemuksella tiedetäänkin olevan positiivisia vaikutuksia esimerkiksi asiakkaiden määrään, myyntiin ja asiakkaiden uskollisuuteen. Vaikka digitaalisen asiakaskokemuksen tärkeys tunnistetaan, käytännön toteutuksessa on usein vielä parantamisen […]
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Miten parantaa asiakaskokemusta B2B verkkosivuilla?
Asiakaskokemuksesta on viime vuosina tullut tärkeä osa yritysten bisnesstrategiaa ja kilpailukeinoja. Positiivisen asiakaskokemuksen tiedetään vaikuttavan positiivisesti esimerkiksi asiakkaan näkemykseen koko yrityksestä, asiakkaiden tyytyväisyyteen sekä osto- ja suositteluaikomuksiin. Asiakaskokemusta pidettiin pitkään vain B2C puolen asiana, mutta myös B2B puolella on viimeistään lähiaikoina herätty asiakaskokemukseen panostamisen tärkeyteen. Silti todelliset panostukset asiakaskokemukseen etenkin B2B verkkosivuilla jäävät usein käytännössä […]
Lue artikkeli