eWOM
Humm
Lue artikkeli: eWOM ja Digitaalinen asiakaskokemus
eWOM on digitaalisen asiakaskokemuksen merkittävimpiä lopputulemia. Miten digitaalinen asiakaskokemus vaikuttaa eWOMin syntyyn?
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Word of Mouth ja electronic Word of Mouth – Keino myynninedistämiseen.
Word of mouth (WOM) eli tunnetummin puskaradio on yksi vaikuttavimmista myynninedistämisen keinoista. Oliko ruoka lounastauolla mahtavaa, palvelu lähikaupassa puutteellista tai veikö verkkotilausten saapuminen kotiovelle hermoja raastavan kauan? Hyvän päivän jutustelu ystävän kanssa saattaakin olla pienimuotoinen promootiotilaisuus jollekin tuotteelle tai palvelulle niin hyvässä kuin pahassakin. Miksi WOM on niin vaikutusvaltaista? WOM on erittäin vaikuttava myynninedistämisen keino, […]
Lue artikkeli