Siirry sisältöön
Humm
  • Ratkaisut
    • Monikanavaiset palvelut
      • Monikanavainen asiakaspalvelu
      • Monikanavainen myynti
      • Palveluautomaatiot
    • Datapalvelut
      • Ohjausryhmät
      • Arvoraportit
      • CRM-datan rikastaminen
    • Suunnittelupalvelut
  • Tietoa
    • Blogi
    • Kokemuksia
    • Materiaalit
  • Rekry
  • Ota yhteyttä

myynnin ulkoistaminen

    • Asiakaskokemus
    • Asiakaspalvelu
      • Asiakaspalvelun ulkoistaminen
      • Chat-palvelu
      • Chatbot
    • Myynnin ulkoistaminen
    • Verkkokauppa
    • Yleinen

Humm

touko 10

Lue artikkeli: Monikanavainen palvelu vie ensikontaktoinnin tavoittavuuden uudelle tasolle

Hummin liiketoiminta on perustunut alusta alkaen pitkälti sähköpostitse tehtävään ensikontaktointiin. Viime syksynä otimme kuitenkin merkittävän hypyn kohti monikanavaisuutta ja vuodenvaihteessa lähdimme pilotoimaan sähköpostin ja puhelimen yhdistävää ensikontaktointia. “Tällaisella tavalla ja rytmityksellä rakennettua monikanavaista palvelua ei tällä hetkellä tarjoa Suomessa kukaan muu ja jo ennen pilottien alkamista käydyissä keskusteluissa kokonaisuus herätti laajasti kiinnostusta”, pohjustaa Ilja Aalto […]

Lue artikkeli

Myyntikontaktoinnissa systemaattisuus ja follow up -kontaktoinnit tuottavat tulosta

Humm

joulu 9

Lue artikkeli: Kun yksi myyntiviesti ei riitä

Myynnin ensikontaktoinnissa follow up -viestit ja systemaattisuus tuottavat tulosta. B2B-myynnissä onnistuminen vaatii sitkeyttä ja kärsivällisyyttä, sillä vain pieni osa päättäjistä vastaa ensimmäiseen kylmään soittoon tai viestiin. Tämän vuoksi hyvä myyntikontaktointi vaatii useamman viestin tai muun tavoitteluyrityksen. Muistuttamalla itsestäsi ja asiastasi kasvatat merkittävästi mahdollisuuttasi vastauksen saamiseen ja siten kaupallisen keskustelun avaamiseen. Muistutusviestit, tai follow up -viestit […]

Lue artikkeli

Humm

loka 7

Lue artikkeli: Kenelle kannattaa myydä? – Tunnista sinulle relevantit kohderyhmät ja päättäjät

Kuinka tiedät, kenelle sinun kannattaa myydä? Kuka on oikea päättäjä ja milloin kauppaa ei ehkä kannatakaan tehdä?  Ideaali asiakasprofiili (ICP) Monella yrityksellä on mutu-tuntuma siitä, millainen on heille paras asiakas. Liian harva kuitenkaan pystyy todentamaan mutun oikeaksi tai vääräksi. On esimerkiksi asiakkaita, joiden kanssa hommia on mukava tehdä ja yhteistyö sujuu vaivatta, mutta näidenkin kohdalla […]

Lue artikkeli

Humm

elo 25

Lue artikkeli: Kenelle sähköpostikampanjointi ei sovi?

Hyvin suurelle osalle yrityksistä kylmäkontaktoinnissa riittävän volyymin saavuttaminen ja suuren massan kontaktoiminen systemaattisesti on haaste. Tämä johtaa siihen, että markkinan koko potentiaalia ei saada käyttöön. Outbound-sähköposti voi ratkaista tällaisessa tilanteessa suurenkin pullonkaulan myynnissä. On kuitenkin tilanteita, joissa meidän suosimat kylmäsähköpostikampanjat eivät ole järkevin tapa aloittaa myyntiprosessia. Kokosimme tähän blogiin listaa siitä, kenelle meidän kokemuksemme mukaan […]

Lue artikkeli


Kategoriat

  • Asiakaskokemus
  • Asiakaspalvelu
    • Asiakaspalvelun ulkoistaminen
    • Chat-palvelu
    • Chatbot
  • Myynnin ulkoistaminen
  • Verkkokauppa
  • Yleinen
  • Ratkaisut
    • Monikanavaiset palvelut
      • Monikanavainen asiakaspalvelu
      • Monikanavainen myynti
      • Palveluautomaatiot
    • Datapalvelut
      • Ohjausryhmät
      • Arvoraportit
      • CRM-datan rikastaminen
    • Suunnittelupalvelut
  • Tietoa
    • Blogi
    • Kokemuksia
    • Materiaalit
  • Rekry
  • Tietosuojaseloste
  • Evästeet

Yhteys

asiakaspalvelu@humm.fi

Helsinki

Kansakoulukatu 3, 00100 Helsinki

Jyväskylä

Seminaarinkatu 32, 40100 Jyväskylä

Ota yhteyttä

  • instagram
  • youtube
  • linkedin
  • facebook
Humm

Rakkaudella, MEOM