Siirry sisältöön
Humm
  • Palvelut
    • Humm CS – Asiakaspalvelu ja -kokemus
    • Humm Sales – B2B-myynti
  • Blogi
  • Kokemuksia
  • Oppaat
  • Rekry
  • Ota yhteyttä

myynti

    • Asiakaskokemus
    • Asiakaspalvelu
      • Asiakaspalvelun ulkoistaminen
      • Chat-palvelu
      • Chatbot
    • Myynnin ulkoistaminen
      • CRM
    • Verkkokauppa
    • Yleinen

Humm

helmi 27

Lue artikkeli: Myynnin ulkoistaminen – Näin onnistut osa 3

Näin valitset oikean myynnin ulkoistuskumppanin – 4 tärkeää kysymystä Hyvä myyntikumppani tuo tuloksia – huono vie aikaa ja rahaa Myynnin ulkoistaminen voi olla yritykselle paras päätös – tai pahin virhe. Oikean kumppanin kanssa myynti tehostuu, prosessit kehittyvät ja asiakasmäärä kasvaa. Väärän kumppanin kanssa tulokset jäävät laihoiksi, ja lopulta hukataan sekä rahaa että aikaa. Miten erottaa […]

Lue artikkeli

Humm

helmi 27

Lue artikkeli: Myynnin ulkoistaminen – Näin onnistut osa 2

Myynnin ulkoistaminen ja roolitus – mitä kannattaa ulkoistaa ja miksi? Myynnissä ei pärjää se, joka tekee eniten – vaan se, joka tekee oikeita asioita Myyntiä voi tehdä monella tavalla, mutta tehokkuus syntyy siitä, että jokainen tekee juuri sitä, missä on parhaimmillaan. Myynnin ulkoistaminen voi tässä kohtaa olla avuksi. Monessa yrityksessä myynti hajautuu epämääräisesti eri ihmisten […]

Lue artikkeli

Humm

helmi 27

Lue artikkeli: Myynnin ulkoistaminen – Näin onnistut osa 1

Tarvitseeko yrityksesi myynnin ulkoistusta? Näin tunnistat oikean hetken Myynnin ongelma ei ole määrä – vaan suunta ”Tarvitsemme lisää myyntiä!” Tämä on ensimmäinen ajatus, kun kalenteri näyttää tyhjältä ja kauppaa ei synny. Mutta onko ongelma oikeasti siinä, että tapaamisia on liian vähän – vai siinä, että niitä ei tehdä oikeille asiakkaille? Jos suunta on hukassa, määrän […]

Lue artikkeli

konversiot-verkkosivuilla

Humm

elo 18

Lue artikkeli: Konversiot verkkosivuilla – mitattavia tuloksia eri tason tavoitteilla

Konversiot eli verkkosivujen mitattavat tavoitteet ovat tehokkaan sivuston perusta. Käymme läpi eri tason konversioita ja niiden toimintaa.

Lue artikkeli

WOM_eWOM

Humm

elo 26

Lue artikkeli: Word of Mouth ja electronic Word of Mouth – Keino myynninedistämiseen.

Word of mouth (WOM) eli tunnetummin puskaradio on yksi vaikuttavimmista myynninedistämisen keinoista. Oliko ruoka lounastauolla mahtavaa, palvelu lähikaupassa puutteellista tai veikö verkkotilausten saapuminen kotiovelle hermoja raastavan kauan? Hyvän päivän jutustelu ystävän kanssa saattaakin olla pienimuotoinen promootiotilaisuus jollekin tuotteelle tai palvelulle niin hyvässä kuin pahassakin.  Miksi WOM on niin vaikutusvaltaista? WOM on erittäin vaikuttava myynninedistämisen keino, […]

Lue artikkeli

Ostosignaali_blogin_kansi

Humm

elo 16

Lue artikkeli: Ostosignaalit verkossa – Ymmärrä ja palvele kävijää 

Kärsivällisyys, maltti, oikeat välineet ja toimenpiteet sekä täydellinen ajoitus. Nämä kaikki seikat on hyvä ottaa huomioon silloin, kun on lähdössä kalaan. Toki, sopivathan nämä seikat myös ostosignaaliin ja sen hyödyntämiseen. Palatakseni kuitenkin vielä kalastukseen. On onkimista, perhokalastusta, uistelua, sekä monia muita kalastuksen muotoja. Kuitenkin, kaikki nämä kalastusmuodot pohjautuvat ainoastaan hyvään tuuriin, jollei kalastaja omaa yhtä, […]

Lue artikkeli

Humm

kesä 5

Lue artikkeli: Ostamisen vaikeus ostopäätöksen tiellä

Ostopäätöksen syntymistä ilmiönä on koitettu jo pitkään napata kiinni ja muodostaa siitä monistettavissa oleva kaava. Tietyt lainalaisuudet pätevät varmasti, mutta missä vaiheessa ja miten vahvalla painoarvolla esiin astuvat yksilötason vaikutukset ostopäätöksen syntyyn? Kuten prosessin määritelmään kuuluu, se on monista elementeistä koostuva kokonaisuus. Ja yksilötasolla tarkastellen omaa käyttäytymistäni, merkittävä osa sitä on ostamisen helppous. Nopealla päättelyllä […]

Lue artikkeli

Humm

touko 16

Lue artikkeli: Chatbot myynnin tukena – Prospektoinnista kädenpuristukseen

B2B-kentällä myyntiprosessin alkupäästä ja potentiaalisten asiakkaiden kartoittamisesta vastaa usein Sales Development Representative-tiimi, tai tuttavallisemmin prospektoijat. SDR-tiimin pääasiallinen tehtävä on kartoittaa ja kontaktoida yritykselle sopivat asiakkaat, ja löytää heille oikeat ja hyödylliset palveluratkaisut yrityksen tarjonnasta vuoropuhelua hyödyntäen. Työnkuva pitää sisällään lukuisia toistuvia tehtäviä joiden painoarvo on todella merkittävä lopputuleman kannalta. Automaatio on muuttanut peliä viime vuosien […]

Lue artikkeli

Artikkelien sivutus

1 2 Seuraava

Kategoriat

  • Asiakaskokemus
  • Asiakaspalvelu
    • Asiakaspalvelun ulkoistaminen
    • Chat-palvelu
    • Chatbot
  • Myynnin ulkoistaminen
    • CRM
  • Verkkokauppa
  • Yleinen
  • Palvelut
    • Asiakaspalvelu ja -kokemus – Humm CS
      • Asiantuntijapalvelut
      • Automaatio -ja itsepalvelut
      • Ulkoistettu asiakaspalvelu
    • Humm Sales – B2B-myynti
  • Tietoa
    • Blogi
    • Kokemuksia
    • Materiaalit
  • Rekry
  • Tietosuojaseloste
  • Evästeet

Yhteys

asiakaspalvelu@humm.fi

Jyväskylä

Seminaarinkatu 32, 40100 Jyväskylä

Ota yhteyttä

  • instagram
  • youtube
  • linkedin
  • facebook
Humm

Rakkaudella, MEOM