myyntiprosessi
Humm
Lue artikkeli: Itseohjautuvat ostajat ja muuttunut myyntiprosessi – Mitä sinun tulee tietää
Nykyään B2B-ostajat tekevät suurimman osan tiedonhankinnastaan itse, ennen kuin he ottavat yhteyttä myyjään. Ja vaikka myyjä olisikin se, joka avaa pelin yhteydenotollaan on todennäköistä, että ostaja tutustuu itse yritykseen ennen päätöstä jutella myyjän kanssa enempää. Siitä huolimatta sovittujen myyntitapaamisten määrä on yhä suurimmassa osassa myyntiorganisaatioita tärkein mittari, jolla seurataan asiakashankinnan alkupäätä. 💡 Älä tuota potentiaaliselle […]
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Kustannustehokas B2B-myyntiprosessi
Puutteet myyntiprosessissa ovat myrkkyä liiketoiminnalle. Ne aiheuttavat ylimääräisiä kustannuksia ja muodostavat pullonkauloja, jotka vaikeuttavat liiketoiminnan kasvua tai rajoittavat sen kannattavuutta.
Lue artikkeli