verkkokauppa

Humm
Lue artikkeli: 5 askelta verkkokaupan asiakaspalvelun ulkoistamiseen ilman stressiä
Verkkokaupassa hyvä asiakaspalvelu ratkaisee, jääkö asiakas ostoksille vai lähteekö hän kilpailijan sivuille. Nopeus, ystävällisyys ja asiantuntemus vaikuttavat suoraan, miten hyvin kauppa käy ja millaisen mielikuvan asiakkaat verkkokaupasta saavat. Ulkoistaminen voi olla loistava keino parantaa asiakaspalvelua, mutta moni verkkokauppias pelkää, että se lisää säätöä ja hässäkkää arkeen. Ideaalitilanteessa asiakaspalvelun ulkoistaminen tehdään fiksusti, jolloin säästyy aikaa, hermoja […]
Lue artikkeli

Humm
Lue artikkeli: Webinaaritallenne: Myynnillinen asiakaspalvelu verkkokaupassa 💰
Katso webinaaritallenne 8.11.2024 järjestetystä webinaarista, jossa Hummin toimitusjohtaja Ilja Aalto ja Hankkijan verkkoliikenne päällikkö Pauliina Mäkelä keskustelevat myynnillisestä asiakaspalvelusta verkkokaupassa.
Lue artikkeli

Humm
Lue artikkeli: Myynnillinen asiakaspalvelu verkkokaupassa
Kun asiakas astuu kivijalkaliikkeeseen, hän odottaa tarvittaessa saavansa nopeaa, ystävällistä, henkilökohtaista ja vaivatonta asiakaspalvelua. Verkkokaupan kasvettua vauhdilla, on ymmärretty asiakkaalla olevan samat odotukset erinomaisesta asiakaspalvelusta verkkoympäristössä. Vielä joitakin vuosia sitten asiakaspalvelua saatettiin pitää vain välttämättömänä kustannuksena. Nyt yhä useammat yritykset ymmärtävät, että asiakkaan ongelmien ratkaisemisen lisäksi asiakaspalvelu voi myös edistää yrityksen myyntiä ja olla […]
Lue artikkeli

Humm
Lue artikkeli: Webinaaritallenne: Asiakaspalvelu – Verkkokauppiaan siunaus vai kirous?
Keskiviikkona 29.5.2024 järjestetty webinaari sukelsi Vähänkäytetty.fi verkkokaupan asiakaspalvelun toimivuuteen. Webinaarissa vuoden verkkokauppayrittäjäksi valittu Ossi Salo ja Hummin liiketoimintajohtaja Petri Widgrén keskustelivat siitä, kuinka päänsärkyä aiheuttanut epäselvästi mittaroitu asiakaspalvelu saatiin muodostettua nykyaikaiseksi ja parhaimmillaan asiakkaiden ongelmat proaktiivisesti ratkaisevaksi koneistoksi. Webinaarista löydätkin vastaukset esimerkiksi seuraaviin kysymyksiin: ✅ Mitä sisäinen ja ulkoistettu asiakaspalvelu maksavat ja saavat maksaa? ✅ […]
Lue artikkeli

Humm
Lue artikkeli: Verkkokaupan asiakaspalvelu
Verkkokaupan chat-asiakaspalvelun konkarimme avaavat eri näkökulmista, mistä tekijöistä laadukas verkkokaupan asiakaspalvelu koostuu.
Lue artikkeli

Humm
Lue artikkeli: Chat-palvelu verkkokaupassa – huomioi nämä 5 asiaa
Avasimme 5 tärkeintä asiaa, jotka tulee ottaa huomioon, kun suunnitellaan chat-palvelun käyttöönottoa verkkokaupassa.
Lue artikkeli

Humm
Lue artikkeli: Konversio-optimointi – enemmän tuloksia verkkosivuliikenteestä
Konversio-optimoinnilla pyritään saamaan enemmän konversioita verkkosivuliikenteestä. Kerromme, miten optimointia käytännössä tehdään.
Lue artikkeli

Humm
Lue artikkeli: Chat-palvelun vaikutus verkkokaupan asiakaskokemukseen
Finnchatin chat-palvelun käytön vaikutuksia verkkokauppojen asiakaskokemukseen tutkittiin laajasti. Ohessa tiivistelmä tuloksista.
Lue artikkeli