verkkosivusto
Humm
Lue artikkeli: Tallenne: Älä puske B2B-tapaamisia väkisin – Tuloshyppy verkkosivustolla 🚀
📊Itseohjautuvan ostajan polku edellyttää, että ostajilla on mahdollisuus tutustua ratkaisuihin omaan tahtiin. 🤔 Mutta mitä vaatimuksia tämä asettaa verkkosivustolle? 🌪️ Mitä pitää muuttaa myynnin- ja markkinoinnin prosesseissa? 💻 Kuinka hyödyntää digitaalisia kanavia ja sisältöjä B2B-myyntiprosessissa? Katso alta tallenne 31.10.2024 järjestetystä LinkedIn Livestä, jossa Hummilta Tommi Kauppinen ja MEOMilta Janne Puustinen keskustelevat ajankohtaisista asioista itseohjautuvan ostajan […]
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Itseohjautuvat ostajat ja muuttunut myyntiprosessi – Mitä sinun tulee tietää
Nykyään B2B-ostajat tekevät suurimman osan tiedonhankinnastaan itse, ennen kuin he ottavat yhteyttä myyjään. Ja vaikka myyjä olisikin se, joka avaa pelin yhteydenotollaan on todennäköistä, että ostaja tutustuu itse yritykseen ennen päätöstä jutella myyjän kanssa enempää. Siitä huolimatta sovittujen myyntitapaamisten määrä on yhä suurimmassa osassa myyntiorganisaatioita tärkein mittari, jolla seurataan asiakashankinnan alkupäätä. 💡 Älä tuota potentiaaliselle […]
Lue artikkeli