verkkosivut
Humm
Lue artikkeli: Konversiokeskeinen web design
Konversio on verkkosivujen tavoite. Blogissamme pureudutaan konversiokeskeiseen web designiin ja tarkastellaan sen osa-alueita.
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Konversio-optimointi – enemmän tuloksia verkkosivuliikenteestä
Konversio-optimoinnilla pyritään saamaan enemmän konversioita verkkosivuliikenteestä. Kerromme, miten optimointia käytännössä tehdään.
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Konversiot verkkosivuilla – mitattavia tuloksia eri tason tavoitteilla
Konversiot eli verkkosivujen mitattavat tavoitteet ovat tehokkaan sivuston perusta. Käymme läpi eri tason konversioita ja niiden toimintaa.
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Chatbot ja liidit – Nappaa, validoi & palvele
B2B -yritykset kilpailevat äärimmäisen haastavalla erikoiskokeella. Jotta tässä jatkuvassa kilpa-ajossa voidaan saavuttaa pitkällä juoksulla useampia kärkisijoja, on koneena toimivaa myynti-tiimiä kyettävä ruokkimaan muualla kuin mikrossa lämmitetyillä liideillä. Siinä missä verkkosivuliikenteestä on aiemmin pyritty haalimaan huomattava määrä liidejä kaikesta kävijävolyymistä, on nykyinen status quo taipunut näkemään liidin laadukkuutta tärkeämpänä attribuuttina hedelmällisen lopputuloksen saavuttamisessa. Kukaan ulkopuolinen harvemmin […]
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Onko asiakkaillasi kiire, vai tuntuuko se vain siltä? Millainen asiakas on vuonna 2019
Verkossa tapahtuvaa kuluttajakäyttäytymistä tuntuu nykyisin leimaavan vahva kiireellisyyden tunne. Jos kuitenkin asiakkaalta kysytään, uskoisin ettei kiire ole sana jota he käyttäisivät kuvailemaan tunnetilaansa, päin vastoin. Heillä on täysi valta ostoprosessista. Asiakas ei enää ole riippuvainen yrityksen tarjoamasta tiedosta. He vertailevat, tutkivat toimitusaikoja ja jos tuote kohtaa tarpeen, he painavat “Tilaa” painiketta. Teknologiset harppaukset kulutuskäyttäytymisen piirissä […]
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: 3 Asiakaskokemukseen vaikuttavaa tekijää verkkoympäristössä
Valtaosa asiakkaan ja yritysten välisestä kontaktista tapahtuu verkkoympäristössä. Siellä kilpailijat ovat vain klikkauksen päässä ja erot tuotteiden hinnoissa sekä laadussa pieniä. Tästä syystä asiakaskokemuksen merkitys verkkoympäristössä on noussut merkittäväksi kilpailutekijäksi. Hyvällä digitaalisella asiakaskokemuksella tiedetäänkin olevan positiivisia vaikutuksia esimerkiksi asiakkaiden määrään, myyntiin ja asiakkaiden uskollisuuteen. Vaikka digitaalisen asiakaskokemuksen tärkeys tunnistetaan, käytännön toteutuksessa on usein vielä parantamisen […]
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Miten parantaa asiakaskokemusta B2B verkkosivuilla?
Asiakaskokemuksesta on viime vuosina tullut tärkeä osa yritysten bisnesstrategiaa ja kilpailukeinoja. Positiivisen asiakaskokemuksen tiedetään vaikuttavan positiivisesti esimerkiksi asiakkaan näkemykseen koko yrityksestä, asiakkaiden tyytyväisyyteen sekä osto- ja suositteluaikomuksiin. Asiakaskokemusta pidettiin pitkään vain B2C puolen asiana, mutta myös B2B puolella on viimeistään lähiaikoina herätty asiakaskokemukseen panostamisen tärkeyteen. Silti todelliset panostukset asiakaskokemukseen etenkin B2B verkkosivuilla jäävät usein käytännössä […]
Lue artikkeli