Siirry sisältöön
Humm
  • Ratkaisut
    • Monikanavaiset palvelut
      • Monikanavainen asiakaspalvelu
      • Monikanavainen myynti
      • Palveluautomaatiot
    • Datapalvelut
      • Ohjausryhmät
      • Arvoraportit
      • CRM-datan rikastaminen
    • Suunnittelupalvelut
  • Tietoa
    • Blogi
    • Kokemuksia
    • Materiaalit
  • Rekry
  • Ota yhteyttä

verkkosivut

    • Asiakaskokemus
    • Asiakaspalvelu
      • Asiakaspalvelun ulkoistaminen
      • Chat-palvelu
      • Chatbot
    • Myynnin ulkoistaminen
    • Verkkokauppa
    • Yleinen
Konversiokeskeinen-web-design

Humm

syys 4

Lue artikkeli: Konversiokeskeinen web design

Konversio on verkkosivujen tavoite. Blogissamme pureudutaan konversiokeskeiseen web designiin ja tarkastellaan sen osa-alueita.

Lue artikkeli

konversio-optimointi

Humm

elo 27

Lue artikkeli: Konversio-optimointi – enemmän tuloksia verkkosivuliikenteestä

Konversio-optimoinnilla pyritään saamaan enemmän konversioita verkkosivuliikenteestä. Kerromme, miten optimointia käytännössä tehdään.

Lue artikkeli

konversiot-verkkosivuilla

Humm

elo 18

Lue artikkeli: Konversiot verkkosivuilla – mitattavia tuloksia eri tason tavoitteilla

Konversiot eli verkkosivujen mitattavat tavoitteet ovat tehokkaan sivuston perusta. Käymme läpi eri tason konversioita ja niiden toimintaa.

Lue artikkeli

Humm

heinä 18

Lue artikkeli: Chatbot ja liidit – Nappaa, validoi & palvele

B2B -yritykset kilpailevat äärimmäisen haastavalla erikoiskokeella. Jotta tässä jatkuvassa kilpa-ajossa voidaan saavuttaa pitkällä juoksulla useampia kärkisijoja, on koneena toimivaa myynti-tiimiä kyettävä ruokkimaan muualla kuin mikrossa lämmitetyillä liideillä.  Siinä missä verkkosivuliikenteestä on aiemmin pyritty haalimaan huomattava määrä liidejä kaikesta kävijävolyymistä, on nykyinen status quo taipunut näkemään liidin laadukkuutta tärkeämpänä attribuuttina hedelmällisen lopputuloksen saavuttamisessa.  Kukaan ulkopuolinen harvemmin […]

Lue artikkeli

Humm

heinä 3

Lue artikkeli: Onko asiakkaillasi kiire, vai tuntuuko se vain siltä? Millainen asiakas on vuonna 2019

Verkossa tapahtuvaa kuluttajakäyttäytymistä tuntuu nykyisin leimaavan vahva kiireellisyyden tunne. Jos kuitenkin asiakkaalta kysytään, uskoisin ettei kiire ole sana jota he käyttäisivät kuvailemaan tunnetilaansa, päin vastoin. Heillä on täysi valta ostoprosessista. Asiakas ei enää ole riippuvainen yrityksen tarjoamasta tiedosta. He vertailevat, tutkivat toimitusaikoja ja jos tuote kohtaa tarpeen, he painavat “Tilaa” painiketta. Teknologiset harppaukset kulutuskäyttäytymisen piirissä […]

Lue artikkeli

Asiakaskokemus verkkoympäristössä

Humm

maalis 14

Lue artikkeli: 3 Asiakaskokemukseen vaikuttavaa tekijää verkkoympäristössä

Valtaosa asiakkaan ja yritysten välisestä kontaktista tapahtuu verkkoympäristössä. Siellä kilpailijat ovat vain klikkauksen päässä ja erot tuotteiden hinnoissa sekä laadussa pieniä. Tästä syystä asiakaskokemuksen merkitys verkkoympäristössä on noussut merkittäväksi kilpailutekijäksi. Hyvällä digitaalisella asiakaskokemuksella tiedetäänkin olevan positiivisia vaikutuksia esimerkiksi asiakkaiden määrään, myyntiin ja asiakkaiden uskollisuuteen. Vaikka digitaalisen asiakaskokemuksen tärkeys tunnistetaan, käytännön toteutuksessa on usein vielä parantamisen […]

Lue artikkeli

Humm

tammi 30

Lue artikkeli: Miten parantaa asiakaskokemusta B2B verkkosivuilla?

Asiakaskokemuksesta on viime vuosina tullut tärkeä osa yritysten bisnesstrategiaa ja kilpailukeinoja. Positiivisen asiakaskokemuksen tiedetään vaikuttavan positiivisesti esimerkiksi asiakkaan näkemykseen koko yrityksestä, asiakkaiden tyytyväisyyteen sekä osto- ja suositteluaikomuksiin. Asiakaskokemusta pidettiin pitkään vain B2C puolen asiana, mutta myös B2B puolella on viimeistään lähiaikoina herätty asiakaskokemukseen panostamisen tärkeyteen. Silti todelliset panostukset asiakaskokemukseen etenkin B2B verkkosivuilla jäävät usein käytännössä […]

Lue artikkeli


Kategoriat

  • Asiakaskokemus
  • Asiakaspalvelu
    • Asiakaspalvelun ulkoistaminen
    • Chat-palvelu
    • Chatbot
  • Myynnin ulkoistaminen
  • Verkkokauppa
  • Yleinen
  • Ratkaisut
    • Monikanavaiset palvelut
      • Monikanavainen asiakaspalvelu
      • Monikanavainen myynti
      • Palveluautomaatiot
    • Datapalvelut
      • Ohjausryhmät
      • Arvoraportit
      • CRM-datan rikastaminen
    • Suunnittelupalvelut
  • Tietoa
    • Blogi
    • Kokemuksia
    • Materiaalit
  • Rekry
  • Tietosuojaseloste
  • Evästeet

Yhteys

asiakaspalvelu@humm.fi

Helsinki

Kansakoulukatu 3, 00100 Helsinki

Jyväskylä

Seminaarinkatu 32, 40100 Jyväskylä

Ota yhteyttä

  • instagram
  • youtube
  • linkedin
  • facebook
Humm

Rakkaudella, MEOM