vuorovaikutus
Humm
Lue artikkeli: Vuorovaikutus verkkosivuilla
Uskon, että melkein jokainen tunnistaa sen tilanteen, kun kaupassa pyöriessä myyjä tulee tarjoamaan apuaan. Vuorovaikutus myyjien kanssa sekä heidän merkitys ostotilanteen eri vaiheissa on edelleen tärkeää, vaikka tänä päivänä ihmiset ovatkin huomattavasti tietoisempia markkinoilla olevista tuotteista. Onkin todettava, että onhan myyjien rooli ja heidän tarjoama apu monesti todella tarpeen, varsinkin silloin kun on laittamassa rahojaan […]
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Vuorovaikutuksen merkitys verkkokaupassa: Chat -palvelun vaikutus asiakkaiden asenteisiin ja toimintaan
Tämän päivän äärimmäisen kilpailullisessa verkkokaupassa laadukkaalla asiakaspalvelulla ja vuorovaikutteisella kommunikoinnilla on suuri merkitys asiakkaiden hankinnassa ja säilyttämisessä. Chat -palvelu löytyykin tänä päivänä yhä useamman yrityksen verkkosivuilta ja chatin liiketoiminnallisista hyödyistä onkin olemassa paljon näyttöä. Tiedetään esimerkiksi, että chat -palvelun avulla voidaan parantaa asiakaskokemusta, vähentää ostoskorin hylkäämistä ja kasvattaa myyntiä. Sen sijaan vähemmän tiedetään siitä, miten […]
Lue artikkeli