Siirry sisältöön
Humm
  • Ratkaisut
    • Monikanavaiset palvelut
      • Monikanavainen asiakaspalvelu
      • Monikanavainen myynti
      • Palveluautomaatiot
    • Datapalvelut
      • Ohjausryhmät
      • Arvoraportit
      • CRM-datan rikastaminen
    • Suunnittelupalvelut
  • Tietoa
    • Blogi
    • Kokemuksia
    • Materiaalit
  • Rekry
  • Ota yhteyttä

WOM

    • Asiakaskokemus
    • Asiakaspalvelu
      • Asiakaspalvelun ulkoistaminen
      • Chat-palvelu
      • Chatbot
    • Myynnin ulkoistaminen
    • Verkkokauppa
    • Yleinen
Digitaalinen-asiakaskokemus-ja-eWOM

Humm

kesä 4

Lue artikkeli: eWOM ja Digitaalinen asiakaskokemus

eWOM on digitaalisen asiakaskokemuksen merkittävimpiä lopputulemia. Miten digitaalinen asiakaskokemus vaikuttaa eWOMin syntyyn?

Lue artikkeli

WOM_eWOM

Humm

elo 26

Lue artikkeli: Word of Mouth ja electronic Word of Mouth – Keino myynninedistämiseen.

Word of mouth (WOM) eli tunnetummin puskaradio on yksi vaikuttavimmista myynninedistämisen keinoista. Oliko ruoka lounastauolla mahtavaa, palvelu lähikaupassa puutteellista tai veikö verkkotilausten saapuminen kotiovelle hermoja raastavan kauan? Hyvän päivän jutustelu ystävän kanssa saattaakin olla pienimuotoinen promootiotilaisuus jollekin tuotteelle tai palvelulle niin hyvässä kuin pahassakin.  Miksi WOM on niin vaikutusvaltaista? WOM on erittäin vaikuttava myynninedistämisen keino, […]

Lue artikkeli

Humm

tammi 23

Lue artikkeli: Vuorovaikutuksen merkitys verkkokaupassa: Chat -palvelun vaikutus asiakkaiden asenteisiin ja toimintaan

Tämän päivän äärimmäisen kilpailullisessa verkkokaupassa laadukkaalla asiakaspalvelulla ja vuorovaikutteisella kommunikoinnilla on suuri merkitys asiakkaiden hankinnassa ja säilyttämisessä. Chat -palvelu löytyykin tänä päivänä yhä useamman yrityksen verkkosivuilta ja chatin liiketoiminnallisista hyödyistä onkin olemassa paljon näyttöä. Tiedetään esimerkiksi, että chat -palvelun avulla voidaan parantaa asiakaskokemusta, vähentää ostoskorin hylkäämistä ja kasvattaa myyntiä. Sen sijaan vähemmän tiedetään siitä, miten […]

Lue artikkeli


Kategoriat

  • Asiakaskokemus
  • Asiakaspalvelu
    • Asiakaspalvelun ulkoistaminen
    • Chat-palvelu
    • Chatbot
  • Myynnin ulkoistaminen
  • Verkkokauppa
  • Yleinen
  • Ratkaisut
    • Monikanavaiset palvelut
      • Monikanavainen asiakaspalvelu
      • Monikanavainen myynti
      • Palveluautomaatiot
    • Datapalvelut
      • Ohjausryhmät
      • Arvoraportit
      • CRM-datan rikastaminen
    • Suunnittelupalvelut
  • Tietoa
    • Blogi
    • Kokemuksia
    • Materiaalit
  • Rekry
  • Tietosuojaseloste
  • Evästeet

Yhteys

asiakaspalvelu@humm.fi

Helsinki

Kansakoulukatu 3, 00100 Helsinki

Jyväskylä

Seminaarinkatu 32, 40100 Jyväskylä

Ota yhteyttä

  • instagram
  • youtube
  • linkedin
  • facebook
Humm

Rakkaudella, MEOM