Blogi

Humm
Lue artikkeli: Asiakaspalvelun ulkoistamisen plussat ja miinukset
Minkälaisia hyötyjä asiakaspalvelun ulkoistamisella on ja mitä asioita kannattaa pohtia kriittisesti ulkoistamista miettiessä?
Lue artikkeli

Humm
Lue artikkeli: Töiden ja opintojen yhdistäminen
Finnchatin palveluneuvoja, viestinnän opiskelija Sara Kovalainen, kertoo vinkkinsä töiden ja opintojen yhdistämiseen.
Lue artikkeli

Humm
Lue artikkeli: Monikanavainen asiakaspalvelu – ulkoistaako vai ei?
Monikanavainen asiakaspalvelu uudistuu kovalla vauhdilla asiakaspalvelukanavien lisääntyessä ja loppuasiakkaiden odotukset kasvavat.
Lue artikkeli

Humm
Lue artikkeli: Finnchatin arvot palvelutyöntekijän silmin
Autan, luotan, palvelen, opin. Sara Kovalainen avaa, miten nämä arvot näkyvät Finnchatin palvelutiimiläisen päivittäisessä arjessa.
Lue artikkeli

Humm
Lue artikkeli: Pasi Suojala Finnchatin toimitusjohtajaksi
Finnchatin toimitusjohtaja vaihtuu. Nykyinen Finnchat Oy:n perustaja, pääomistaja ja toimitusjohtaja Roope Rämänen siirtyy yrityksen strategiajohtajaksi ja uudeksi toimitusjohtajaksi on valittu 1.1.2022 alkaen Pasi Suojala.
Lue artikkeli

Humm
Lue artikkeli: Kenelle kannattaa myydä? – Tunnista sinulle relevantit kohderyhmät ja päättäjät
Kuinka tiedät, kenelle sinun kannattaa myydä? Kuka on oikea päättäjä ja milloin kauppaa ei ehkä kannatakaan tehdä? Ideaali asiakasprofiili (ICP) Monella yrityksellä on mutu-tuntuma siitä, millainen on heille paras asiakas. Liian harva kuitenkaan pystyy todentamaan mutun oikeaksi tai vääräksi. On esimerkiksi asiakkaita, joiden kanssa hommia on mukava tehdä ja yhteistyö sujuu vaivatta, mutta näidenkin kohdalla […]
Lue artikkeli

Humm
Lue artikkeli: Tekoälyä asiakaspalveluun – vihdoin myös suomeksi
Tekoälyavusteiset chatbotit ovat nyt kaikkien saatavilla kohtuuhintaan, kuin Intercom toi suomen kielen tuen tekoälyä hyödyntävään Resolution Bottiin.
Lue artikkeli

Humm
Lue artikkeli: Monikanavaisuus myynnissä – Mitä, miksi ja miten?
Hummilla olemme toistaiseksi keskittyneet tarjoamaan asiakkaillemme pääosin sähköpostikampanjoita myynnin tueksi, ja monesti palvelumme toimii vaihtoehtona kylmäsoittamiselle. Tästä voisi helposti kuvitella, että vastustamme kylmäsoittamista tai emme usko sen tehoon. Emme kuitenkaan missään nimessä väitä kylmäsoittamisen olevan huono tapa tehdä myynnin alkupäätä. Päinvastoin uskomme, että soittamiselle on tarvetta ja erityisesti, että soittaminen ja mailien lähettäminen tukevat toisiaan. […]
Lue artikkeli