Siirry sisältöön
Humm
  • Palvelut
    • Humm CS – Asiakaspalvelu ja -kokemus
    • Humm CS – Verkkokauppojen asiakaspalvelu
    • Humm Sales – B2B-myynti
  • Blogi
  • Kokemuksia
  • Oppaat
  • Rekry
  • Ota yhteyttä

Blogi

    • Asiakaskokemus
    • Asiakaspalvelu
      • Asiakaspalvelun ulkoistaminen
      • Chat-palvelu
      • Chatbot
    • Myynnin ulkoistaminen
      • CRM
    • Verkkokauppa
    • Yleinen
rekrytointiprosessi

Humm

joulu 21

Lue artikkeli: Finnchatin rekrytointiprosessi

HR-koordinaattori Tytti Jalasaho kertoo, miten Finnchatin palvelupuolen rekrytointiprosessi etenee ja jakaa vinkkinsä työhaastatteluun tulijoille.

Lue artikkeli

Myyntikontaktoinnissa systemaattisuus ja follow up -kontaktoinnit tuottavat tulosta

Humm

joulu 9

Lue artikkeli: Kun yksi myyntiviesti ei riitä

Myynnin ensikontaktoinnissa follow up -viestit ja systemaattisuus tuottavat tulosta. B2B-myynnissä onnistuminen vaatii sitkeyttä ja kärsivällisyyttä, sillä vain pieni osa päättäjistä vastaa ensimmäiseen kylmään soittoon tai viestiin. Tämän vuoksi hyvä myyntikontaktointi vaatii useamman viestin tai muun tavoitteluyrityksen. Muistuttamalla itsestäsi ja asiastasi kasvatat merkittävästi mahdollisuuttasi vastauksen saamiseen ja siten kaupallisen keskustelun avaamiseen. Muistutusviestit, tai follow up -viestit […]

Lue artikkeli

Asiakaspalvelun ulkoistamisen plussat ja miinukset

Humm

joulu 8

Lue artikkeli: Asiakaspalvelun ulkoistamisen plussat ja miinukset

Minkälaisia hyötyjä asiakaspalvelun ulkoistamisella on ja mitä asioita kannattaa pohtia kriittisesti ulkoistamista miettiessä?

Lue artikkeli

Töiden ja opintojen yhdistäminen

Humm

marras 30

Lue artikkeli: Töiden ja opintojen yhdistäminen

Finnchatin palveluneuvoja, viestinnän opiskelija Sara Kovalainen, kertoo vinkkinsä töiden ja opintojen yhdistämiseen.

Lue artikkeli

Monikanavainen asiakaspalvelu

Humm

marras 17

Lue artikkeli: Monikanavainen asiakaspalvelu – ulkoistaako vai ei?

Monikanavainen asiakaspalvelu uudistuu kovalla vauhdilla asiakaspalvelukanavien lisääntyessä ja loppuasiakkaiden odotukset kasvavat.

Lue artikkeli

Humm

loka 22

Lue artikkeli: Finnchatin arvot palvelutyöntekijän silmin

Autan, luotan, palvelen, opin. Sara Kovalainen avaa, miten nämä arvot näkyvät Finnchatin palvelutiimiläisen päivittäisessä arjessa.

Lue artikkeli

Roope ja Pasi

Humm

loka 14

Lue artikkeli: Pasi Suojala Finnchatin toimitusjohtajaksi

Finnchatin toimitusjohtaja vaihtuu. Nykyinen Finnchat Oy:n perustaja, pääomistaja ja toimitusjohtaja Roope Rämänen siirtyy yrityksen strategiajohtajaksi ja uudeksi toimitusjohtajaksi on valittu 1.1.2022 alkaen Pasi Suojala.

Lue artikkeli

Humm

loka 7

Lue artikkeli: Kenelle kannattaa myydä? – Tunnista sinulle relevantit kohderyhmät ja päättäjät

Kuinka tiedät, kenelle sinun kannattaa myydä? Kuka on oikea päättäjä ja milloin kauppaa ei ehkä kannatakaan tehdä?  Ideaali asiakasprofiili (ICP) Monella yrityksellä on mutu-tuntuma siitä, millainen on heille paras asiakas. Liian harva kuitenkaan pystyy todentamaan mutun oikeaksi tai vääräksi. On esimerkiksi asiakkaita, joiden kanssa hommia on mukava tehdä ja yhteistyö sujuu vaivatta, mutta näidenkin kohdalla […]

Lue artikkeli

Artikkelien sivutus

Edellinen 1 … 7 8 9 … 21 Seuraava

Kategoriat

  • Asiakaskokemus
  • Asiakaspalvelu
    • Asiakaspalvelun ulkoistaminen
    • Chat-palvelu
    • Chatbot
  • Myynnin ulkoistaminen
    • CRM
  • Verkkokauppa
  • Yleinen
  • Palvelut
    • Humm CS – Asiakaspalvelu- ja kokemus
      • Ulkoistettu asiakaspalvelu
      • Automaatio -ja itsepalvelut
      • Asiantuntija- ja kehityspalvelut
    • Humm Sales – B2B myynti
    • Humm CS – Verkkokauppojen asiakaspalvelu
  • Tietoa
    • Blogi
    • Kokemuksia
    • Materiaalit
  • Rekry
  • Tietosuojaseloste
  • Evästeet

Yhteys

asiakaspalvelu@humm.fi

Jyväskylä

Seminaarinkatu 32, 40100 Jyväskylä

Ota yhteyttä

  • instagram
  • youtube
  • linkedin
  • facebook
Humm

Rakkaudella, MEOM