Blogi
Humm
Lue artikkeli: Kenelle kannattaa myydä? – Tunnista sinulle relevantit kohderyhmät ja päättäjät
Kuinka tiedät, kenelle sinun kannattaa myydä? Kuka on oikea päättäjä ja milloin kauppaa ei ehkä kannatakaan tehdä? Ideaali asiakasprofiili (ICP) Monella yrityksellä on mutu-tuntuma siitä, millainen on heille paras asiakas. Liian harva kuitenkaan pystyy todentamaan mutun oikeaksi tai vääräksi. On esimerkiksi asiakkaita, joiden kanssa hommia on mukava tehdä ja yhteistyö sujuu vaivatta, mutta näidenkin kohdalla […]
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Monikanavaisuus myynnissä – Mitä, miksi ja miten?
Hummilla olemme toistaiseksi keskittyneet tarjoamaan asiakkaillemme pääosin sähköpostikampanjoita myynnin tueksi, ja monesti palvelumme toimii vaihtoehtona kylmäsoittamiselle. Tästä voisi helposti kuvitella, että vastustamme kylmäsoittamista tai emme usko sen tehoon. Emme kuitenkaan missään nimessä väitä kylmäsoittamisen olevan huono tapa tehdä myynnin alkupäätä. Päinvastoin uskomme, että soittamiselle on tarvetta ja erityisesti, että soittaminen ja mailien lähettäminen tukevat toisiaan. […]
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Finnchatilla töissä opintojen ohessa
Annamme puheenvuoron kahdelle opintojen ohessa osa-aikatöitä tekevälle työntekijällemme, jotka aloittivat Finnchatilla keväällä 2021.
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: 5 vinkkiä parempaan sähköpostiasiakaspalveluun
Mitä asioita sähköpostiasiakaspalvelun kehittämisessä tulisi huomioida? Koostimme tärkeimmät vinkkimme parempaan sähköpostiasiakaspalveluun.
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Verkkokaupan asiakaspalvelu
Verkkokaupan chat-asiakaspalvelun konkarimme avaavat eri näkökulmista, mistä tekijöistä laadukas verkkokaupan asiakaspalvelu koostuu.
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Ohjeet hyvän chatbotin rakentamiseen
Kuinka rakentaa hyvin toimiva asiakaslähtöinen chatbot? Poimi parhaat vinkit hyvän chatbotin rakentamiseen blogistamme!
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Finnchat laajentaa palvelutarjoomaansa sähköposteihin
Laajensimme palveluvalikoimaamme sähköposteihin. Asiakaspalvelusähköpostien ulkoistaminen tulee olemaan yksi osa laajentunutta monikanavaista palvelutarjontaamme.
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Monikanavainen häiriöviestintä
Käymme läpi, kuinka Intercom-vuorovaikutusalustan eri ominaisuuksilla toteutetaan tehokaasti monikanavaista häiriöviestintää.
Lue artikkeli