Siirry sisältöön
Humm
  • Palvelut
    • Humm CS – Asiakaspalvelu ja -kokemus
    • Humm Sales – B2B-myynti
  • Blogi
  • Kokemuksia
  • Oppaat
  • Rekry
  • Ota yhteyttä

asiakaskokemus

    • Asiakaskokemus
    • Asiakaspalvelu
      • Asiakaspalvelun ulkoistaminen
      • Chat-palvelu
      • Chatbot
    • Myynnin ulkoistaminen
      • CRM
    • Verkkokauppa
    • Yleinen
Monikanavainen viestintä Intercomilla

Humm

huhti 9

Lue artikkeli: Monikanavainen viestintä Intercomilla

Monikanavainen viestintä ja sen rooli korostuu verkkoasiakaskokemuksessa. Lue kuinka Intercom yhdistää verkon eri kanavat yhteen alustaan!

Lue artikkeli

chat-palvelu-autoliike

Humm

maalis 19

Lue artikkeli: Laadukas kohtaaminen autoliikkeen chat-palvelussa

Anne Hokkanen kertoo konkreettisen esimerkin avulla, miten laadukas kohtaaminen rakennetaan autoliikkeen chat-palvelussa.

Lue artikkeli

chat-palvelun-laatu

Humm

maalis 12

Lue artikkeli: Laadukas kohtaaminen chat-palvelutyössä

Kysyimme loistavien chat-palvelutiimiemme jäseniltä, mitä laadukas kohtaaminen merkitsee heidän jokapäiväisessä työssään.

Lue artikkeli

kohtaaminen verkossa

Humm

huhti 10

Lue artikkeli: Ihmisen näköinen kohtaaminen verkossa – Mikä tekee kohtaamisesta merkityksellisen? Miksi se on niin tärkeää?

Chat-palvelut eivät ole enää uusi juttu. Me, jos ketkä se tiedetään. Chattien arkipäiväistymisen myötä, erilaiset nyanssit palveluissa nousevat helpommin ja helpommin esille. Uskallankin väittää, että nykyään entistä merkityksellisemmän kohtaamisen, noh.. merkitys on myös jatkuvasti enemmän ja enemmän tärkeää. Merkitykselliset, briljantit jopa, kohtaamiset verkossa, ovatkin olleet toimintamme keskiössä aivan alusta lähtien. Mikä tekee kohtaamisesta merkityksellisen? Miksi […]

Lue artikkeli

Asiakaskokemus verkkoympäristössä

Humm

maalis 14

Lue artikkeli: 3 Asiakaskokemukseen vaikuttavaa tekijää verkkoympäristössä

Valtaosa asiakkaan ja yritysten välisestä kontaktista tapahtuu verkkoympäristössä. Siellä kilpailijat ovat vain klikkauksen päässä ja erot tuotteiden hinnoissa sekä laadussa pieniä. Tästä syystä asiakaskokemuksen merkitys verkkoympäristössä on noussut merkittäväksi kilpailutekijäksi. Hyvällä digitaalisella asiakaskokemuksella tiedetäänkin olevan positiivisia vaikutuksia esimerkiksi asiakkaiden määrään, myyntiin ja asiakkaiden uskollisuuteen. Vaikka digitaalisen asiakaskokemuksen tärkeys tunnistetaan, käytännön toteutuksessa on usein vielä parantamisen […]

Lue artikkeli

what_is_conversational_marketing

Humm

maalis 7

Lue artikkeli: Mitä on Conversational Marketing?

Conversational marketing on yksi viime aikojen puhutuimpia aiheita markkinoinnin saralla. Mitä conversational marketing oikein tarkoittaa ja mitä hyötyä keskustelevasta markkinointistrategiasta on yrityksille? Aloitetaan määritelmästä. Hubspot määrittelee conversational marketing -termin seuraavasti: “Conversational marketing is the ability to have 1:1 personal conversations across multiple channels – meeting customers how, when and where they want.” Conversational marketing, vapaasti […]

Lue artikkeli

Humm

tammi 30

Lue artikkeli: Miten parantaa asiakaskokemusta B2B verkkosivuilla?

Asiakaskokemuksesta on viime vuosina tullut tärkeä osa yritysten bisnesstrategiaa ja kilpailukeinoja. Positiivisen asiakaskokemuksen tiedetään vaikuttavan positiivisesti esimerkiksi asiakkaan näkemykseen koko yrityksestä, asiakkaiden tyytyväisyyteen sekä osto- ja suositteluaikomuksiin. Asiakaskokemusta pidettiin pitkään vain B2C puolen asiana, mutta myös B2B puolella on viimeistään lähiaikoina herätty asiakaskokemukseen panostamisen tärkeyteen. Silti todelliset panostukset asiakaskokemukseen etenkin B2B verkkosivuilla jäävät usein käytännössä […]

Lue artikkeli

Humm

tammi 16

Lue artikkeli: Aktiivista myyntiä ja dataa päätöksentekoon sekä muita vähemmän tunnettuja chat –palvelun hyötyjä

Asiakkaiden jatkuvasti nousevien odotusten sekä jatkuvasti kiristyvän kilpailun johdosta asiakaspalvelun tarjoaminen myös verkkosivustolla on pikkuhiljaa siirtynyt mukavasta lisästä kohti välttämätöntä työkalua. Sen lisäksi, että asiakkaat tänä päivänä käyttävät chat -palvelua mieluummin kuin puhelinta tai sähköpostia, asiakaspalvelun puutteen verkkosivuilta tiedetään myös johtavan negatiivisiin asiakaskokemuksiin. Usein chat -palvelua ajatellaan reaktiivisena tai jopa passiivisena asiakaspalvelutyökaluna, jonka ainoana tehtävänä […]

Lue artikkeli

Artikkelien sivutus

Edellinen 1 2 3 4 Seuraava

Kategoriat

  • Asiakaskokemus
  • Asiakaspalvelu
    • Asiakaspalvelun ulkoistaminen
    • Chat-palvelu
    • Chatbot
  • Myynnin ulkoistaminen
    • CRM
  • Verkkokauppa
  • Yleinen
  • Palvelut
    • Asiakaspalvelu ja -kokemus – Humm CS
      • Asiantuntijapalvelut
      • Automaatio -ja itsepalvelut
      • Ulkoistettu asiakaspalvelu
    • Humm Sales – B2B-myynti
  • Tietoa
    • Blogi
    • Kokemuksia
    • Materiaalit
  • Rekry
  • Tietosuojaseloste
  • Evästeet

Yhteys

asiakaspalvelu@humm.fi

Jyväskylä

Seminaarinkatu 32, 40100 Jyväskylä

Ota yhteyttä

  • instagram
  • youtube
  • linkedin
  • facebook
Humm

Rakkaudella, MEOM