asiakaskokemus
![](https://humm.fi/wp-content/uploads/2024/02/Asiakaspalvelu-on-rikki-800x546.png)
Humm
Lue artikkeli: Webinaaritallenne: Mikä asiakaspalvelussa on rikki ja miten lähdet korjaamaan?
Webinaarissa maamme johtavat asiakaspalvelun asiantuntijat Jani Jokela (Aiwo Digital) ja Petri Widgrén (Humm) käyvät läpi konkreettisten casejen avulla, miten ymmärrys nykytilasta rakennetaan ja miten sen pohjalta saatu ymmärrys viedään käytäntöön.
Lue artikkeli
![tekoälyavusteinen chatbot](https://humm.fi/wp-content/uploads/2022/10/tekoaly_chatbot-300x155.jpeg)
Humm
Lue artikkeli: Tekoälyä asiakaspalveluun – vihdoin myös suomeksi
Tekoälyavusteiset chatbotit ovat nyt kaikkien saatavilla kohtuuhintaan, kuin Intercom toi suomen kielen tuen tekoälyä hyödyntävään Resolution Bottiin.
Lue artikkeli
![5 vinkkiä parempaan sähköpostipalveluun](https://humm.fi/wp-content/uploads/2022/10/MAILI1-800x500.png)
Humm
Lue artikkeli: 5 vinkkiä parempaan sähköpostiasiakaspalveluun
Mitä asioita sähköpostiasiakaspalvelun kehittämisessä tulisi huomioida? Koostimme tärkeimmät vinkkimme parempaan sähköpostiasiakaspalveluun.
Lue artikkeli
![Verkkokaupan asiakaspalvelu](https://humm.fi/wp-content/uploads/2022/10/fiilismies-800x500.png)
Humm
Lue artikkeli: Verkkokaupan asiakaspalvelu
Verkkokaupan chat-asiakaspalvelun konkarimme avaavat eri näkökulmista, mistä tekijöistä laadukas verkkokaupan asiakaspalvelu koostuu.
Lue artikkeli
![Chatbotin rakentaminen](https://humm.fi/wp-content/uploads/2022/10/Botin-rakennus-800x500.png)
Humm
Lue artikkeli: Ohjeet hyvän chatbotin rakentamiseen
Kuinka rakentaa hyvin toimiva asiakaslähtöinen chatbot? Poimi parhaat vinkit hyvän chatbotin rakentamiseen blogistamme!
Lue artikkeli
![Digitaalinen asiakaskokemus ja ostopolku](https://humm.fi/wp-content/uploads/2022/10/Digitaalinen-asiakaskokemus-ja-ostopolku-800x500.png)
Humm
Lue artikkeli: Digitaalinen asiakaskokemus ja ostopolku
Mistä digitaalinen asiakaskokemus muodostuu, ja mitkä tekijät vaikuttavat siihen millainen muistijälki kuluttajalle jää? Lue lisää blogista
Lue artikkeli
![Chat-palvelun vaikutus verkkokaupan asiakaskokemukseen](https://humm.fi/wp-content/uploads/2022/10/Chat-palvelun-vaikutus-verkkokaupan-asiakaskokemukseen-800x500.png)
Humm
Lue artikkeli: Chat-palvelun vaikutus verkkokaupan asiakaskokemukseen
Finnchatin chat-palvelun käytön vaikutuksia verkkokauppojen asiakaskokemukseen tutkittiin laajasti. Ohessa tiivistelmä tuloksista.
Lue artikkeli
![Intercom asiakaspalvelun tehostamisessa](https://humm.fi/wp-content/uploads/2022/10/Intercom-asiakaspalvelun-tehostamisessa-800x500.png)
Humm
Lue artikkeli: Asiakaspalvelun tehostaminen Intercomilla
Asiakaspalvelun tehostaminen ja toistuvien tehtävien automatisointi parantaa verkossa tapahtuvaa asiakaspalvelukokemusta.
Lue artikkeli