asiakaspalvelun ulkoistaminen
Humm
Lue artikkeli: Miten toimii asiakaspalvelu, joka on samanaikaisesti laadukas ja tehokas?
Asiakaspalvelun merkitys yrityksen liiketoiminnalle on korvaamaton. Se ei ole pelkästään ”se välttämätön osa liiketoimintaa”, vaan asiakaskokemuksen ja lisäarvon tuottamisen kannalta kriittinen funktio. Tehokkuutta ja laatua on pidetty oikeastaan kautta aikain asiakaspalvelun onnistumisen määreinä – sen avaintekijöinä.
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Tekoälyn hyödyntäminen asiakaspalvelussa – vinkkejä ja käyttökohteita
Edistyksellinen tekoäly ja laajat kielimallit (LLM) ovat muuttaneet maailmaa viime aikoina, eikä asiakaspalvelu ole poikkeus. Tekoäly ja kielimallit muuttavat tapaa, jolla yritykset voivat tarjota palvelua asiakkailleen, ja tavoitteena onkin usein tehdä toiminnasta tuottavampaa.
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Webinaaritallenne: Tehokkuus vs. Laatu – Asiakaspalvelun kauhun tasapaino
Tehokkuus ja laatu ovat keskeisiä mittareita asiakaspalvelussa, jotka valitettavan usein asettuvat vastakkain. Tehokkuus ja laatu eivät kuitenkaan ole toisiaan pois sulkevia, vaan oikein toteutettuna asiakaspalvelu on optimaalisen tehokasta ja erittäin laadukasta.
Katso tallenne.
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Webinaaritallenne: Asiakaspalvelu on matematiikkaa
Asiakaspalvelun tehokkuuden parantaminen ja sen muuttaminen kuluerästä investoinniksi on merkittävää liiketoiminnan kannattavuuden kannalta.
Katso tallenne.
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Järjestelmät ja teknologiat asiakaspalvelussa: Miksi tavallinen sähköpostiohjelma ei riitä asiakaspalvelussa?
Asiakaspalvelu on yksi liiketoiminnan kulmakivistä, ja sen toimivuus määrittää asiakkaiden tyytyväisyyttä ja sitoutumista. Sähköposti ja puhelin ovat tyypillisesti kaksi käytetyintä asiakaspalvelukanavaa, ihan hyvä niin, mutta oleellista on myös toteuttaa valittuja asiakaspalvelukanavia oikein.
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Asiakaspalvelutyön suunnittelu ja teknologiavalinta
Huolellinen käytännön suunnittelu on onnistuneen asiakaspalvelun ulkoistuksen edellytys, joka luo pohjan myös teknologiavalinnalle.
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Asiakaspalvelun ulkoistamisen plussat ja miinukset
Minkälaisia hyötyjä asiakaspalvelun ulkoistamisella on ja mitä asioita kannattaa pohtia kriittisesti ulkoistamista miettiessä?
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Monikanavainen asiakaspalvelu – ulkoistaako vai ei?
Monikanavainen asiakaspalvelu uudistuu kovalla vauhdilla asiakaspalvelukanavien lisääntyessä ja loppuasiakkaiden odotukset kasvavat.
Lue artikkeli