Maksuton webinaari: Asiakaspalvelu on matematiikkaa

Kuinka kuluerä muutetaan investoinniksi?
Webinaari järjestetään tiistaina 28.11.2023 klo 9.00-10.00.
Asiakaspalvelu nähdään usein yrityksissä pakollisena kulueränä. Oikein suunniteltuna ja toteutettuna asiakaspalvelu kasvattaa liiketoimintaa, tukee asiakkaan ostopolkua ja tuottaa enemmän kuin maksaa.
Webinaarissa asiantuntijana toimii Hummin liiketoimintajohtaja Petri Widgrén, joka on viimeisen viiden vuoden aikana ollut kädet syvällä savessa kehittämässä yli 100 organisaation asiakaspalveluprosessia. Keskustelua fasilitoi Hummin toimitusjohtaja Ilja Aalto.
Osallistumalla webinaariimme saat vastauksen ainakin seuraaviin kysymyksiin:
- Mitkä ovat mittarit, joita asiakaspalvelussa tulee vähintäänkin seurata?
- Mitkä ovat keskeisimmät asiat, jotta asiakaspalvelu voi olla kannattavaa?
- Miten asiakaspalvelu tulisi hahmottaa osana koko liiketoimintaa ja ostopolkua?
- Miten voidaan samanaikaisesti parantaa asiakaskokemusta ja säästää kustannuksissa?
Ilmoittaudu mukaan maksuttomaan webinaariin alla olevan painikkeen kautta.
Lähetämme ilmoittautuneille myös tallenteen, joten kannattaa osallistua vaikka ajankohta olisikin haastava. Webinaari on maksuton, eikä sido sinua mihinkään.