Siirry sisältöön
Humm
  • Palvelut
    • Humm CS – Asiakaspalvelu ja -kokemus
    • Humm Sales – B2B-myynti
  • Blogi
  • Kokemuksia
  • Oppaat
  • Rekry
  • Ota yhteyttä

B2B

    • Asiakaskokemus
    • Asiakaspalvelu
      • Asiakaspalvelun ulkoistaminen
      • Chat-palvelu
      • Chatbot
    • Myynnin ulkoistaminen
      • CRM
    • Verkkokauppa
    • Yleinen

Ilja Aalto

maalis 25

Lue artikkeli: Webinaaritallenne: Miten teet tulosta kylmäsähköpostilla B2B-myynnissä?

Järjestimme webinaarin perjantaina 22.3.2024 aiheesta kylmäsähköposti B2B-myynnissä. Keskustelemassa olivat Hummin toimitusjohtaja Ilja Aalto sekä Clevenion toimitusjohtaja Aleksi Halsas. Vajaan tunnin keskustelussa käytiin läpi muun muassa seuraavat aiheet: Antoisia katseluhetkiä! Teimme asiakkaastamme Höyrymediasta casen, jossa näytämme miten tehtiin 90 päivän kylmäsähköpostikampanja, joka toi 132 000 € myyntiä. Katso case TÄSTÄ Tarkempaa tietoa eri kanavien eroavaisuuksista ja […]

Lue artikkeli

kylmäsähköposti

Ilja Aalto

maalis 12

Lue artikkeli: Miten teet tulosta kylmäsähköpostilla B2B-myynnissä?

Järjestimme LinkedIn Liven perjantaina 8.3.2024 aiheesta kylmäsähköposti B2B-myynnissä. Keskustelemassa olivat Hummin toimitusjohtaja Ilja Aalto sekä Clevenion toimitusjohtaja Aleksi Halsas. Reilun puolen tunnin keskustelussa käytiin läpi muun muassa seuraavat aiheet: Paikalla oli keskimäärin 200 katsojaa ja tallenteen perään kyseltiin, joten tästäpä löytyy. Antoisia katseluhetkiä! Ilja ja Aleksi jatkavat aiheesta syvemmälle maksuttomassa webinaarissa perjantaina 22.3. klo 10. […]

Lue artikkeli

myynti raketoi monikanavaisuuden tuloksena

Ilja Aalto

helmi 25

Lue artikkeli: Kuinka tehdä monikanavaista B2B-myyntiä – tallenne LinkedIn Livestä

Järjestimme LinkedIn Liven perjantaina 23.2.2024 aiheesta monikanavaisuus B2B-myynnissä. Keskustelemassa olivat Hummin toimitusjohtaja Ilja Aalto sekä Clevenion toimitusjohtaja Aleksi Halsas. Puolen tunnin keskustelussa käytiin läpi muun muassa seuraavat aiheet: Paikalla oli keskimäärin yli 100 katsojaa ja tallenteen perään kyseltiin, joten tästäpä löytyy. Antoisia katseluhetkiä! Tarkempaa tietoa eri kanavien eroavaisuuksista ja toimivista strategioista ensikontaktoinnissa löydät ilmaisesta ”Näin […]

Lue artikkeli

konversiot-verkkosivuilla

Humm

elo 18

Lue artikkeli: Konversiot verkkosivuilla – mitattavia tuloksia eri tason tavoitteilla

Konversiot eli verkkosivujen mitattavat tavoitteet ovat tehokkaan sivuston perusta. Käymme läpi eri tason konversioita ja niiden toimintaa.

Lue artikkeli

Humm

tammi 30

Lue artikkeli: Miten parantaa asiakaskokemusta B2B verkkosivuilla?

Asiakaskokemuksesta on viime vuosina tullut tärkeä osa yritysten bisnesstrategiaa ja kilpailukeinoja. Positiivisen asiakaskokemuksen tiedetään vaikuttavan positiivisesti esimerkiksi asiakkaan näkemykseen koko yrityksestä, asiakkaiden tyytyväisyyteen sekä osto- ja suositteluaikomuksiin. Asiakaskokemusta pidettiin pitkään vain B2C puolen asiana, mutta myös B2B puolella on viimeistään lähiaikoina herätty asiakaskokemukseen panostamisen tärkeyteen. Silti todelliset panostukset asiakaskokemukseen etenkin B2B verkkosivuilla jäävät usein käytännössä […]

Lue artikkeli

AsiakokemusB2B

Humm

syys 17

Lue artikkeli: Asiakaskokemus B2B-kentällä – Myytti vai mahdollisuus?

Ei tarvitse puhua kovinkaan kaukaisesta menneisyydestä jos kelataan ajassa taaksepäin ajanjaksoon jolloin asiakaskokemus konseptina yhdistettiin vain ja ainoastaan kivijalkaliikkeiden sekä face-to-face -palveluiden piiriin. Kun bittivirtojen aalloilla ratsastava digitalisaatio voitti vihdoin kädenväännön liiketoimintakentän perinteisten toimintamallien kanssa, alkoi asiakaskokemuksen merkitys verkossa kiipeämään kohti sen nykyistä valtaistuinta yritysten strategisten piirtopöytien keskiössä. Adobe ja Econsultancy julkaisivat Digital Trends 2018 […]

Lue artikkeli

Humm

helmi 27

Lue artikkeli: Asiakashankinnan kulmakiviä

Asiakashankinta on avainasemassa jokaisessa yrityksessä. Asiakashankintaan on olemassa useita eri tapoja. Kannattaakin keskittää aika ja energia muutamaan keskeiseen sen sijaan, että yrittäisi kahlata kaikki lävitse. Tässä käymme läpi muutaman tärkeimmän asiakashankintastrategian: Hakukoneoptimoinnin (SEO) läpikäynti ja parantaminen Miten Google ja muut hakukoneet sijoittavat juuri sinun yrityksesi hakutuloksiin, muuttuu koko ajan. SEO:n päivittäminen ja viilaus nykypäivään palvelee […]

Lue artikkeli


Kategoriat

  • Asiakaskokemus
  • Asiakaspalvelu
    • Asiakaspalvelun ulkoistaminen
    • Chat-palvelu
    • Chatbot
  • Myynnin ulkoistaminen
    • CRM
  • Verkkokauppa
  • Yleinen
  • Palvelut
    • Asiakaspalvelu ja -kokemus – Humm CS
      • Asiantuntijapalvelut
      • Automaatio -ja itsepalvelut
      • Ulkoistettu asiakaspalvelu
    • Humm Sales – B2B-myynti
  • Tietoa
    • Blogi
    • Kokemuksia
    • Materiaalit
  • Rekry
  • Tietosuojaseloste
  • Evästeet

Yhteys

asiakaspalvelu@humm.fi

Jyväskylä

Seminaarinkatu 32, 40100 Jyväskylä

Ota yhteyttä

  • instagram
  • youtube
  • linkedin
  • facebook
Humm

Rakkaudella, MEOM