Webinaaritallenne: Miten teet tulosta kylmäsähköpostilla B2B-myynnissä?
![](https://humm.fi/wp-content/uploads/2024/03/DALL·E-2024-03-25-16.40.25-Create-a-drawing-style-image-for-a-blog-post-cover-about-cold-emailing-in-B2B-sales.-The-image-should-be-neutral-in-tone-avoiding-sci-fi-or-fantasy-t.webp)
Järjestimme webinaarin perjantaina 22.3.2024 aiheesta kylmäsähköposti B2B-myynnissä. Keskustelemassa olivat Hummin toimitusjohtaja Ilja Aalto sekä Clevenion toimitusjohtaja Aleksi Halsas. Vajaan tunnin keskustelussa käytiin läpi muun muassa seuraavat aiheet:
- Mikä ratkaisee kylmäsähköpostin ja kaiken muunkin myynnin tulokset?
- Miten luot toimivan kohderyhmän ja sisällön?
- Tekninen set up ja toimivaksi todetut sekvenssit
- Mitä liideille ja vastauksille tulisi tehdä?
Antoisia katseluhetkiä!
Teimme asiakkaastamme Höyrymediasta casen, jossa näytämme miten tehtiin 90 päivän kylmäsähköpostikampanja, joka toi 132 000 € myyntiä. Katso case TÄSTÄ
Tarkempaa tietoa eri kanavien eroavaisuuksista ja toimivista strategioista ensikontaktoinnissa löydät ilmaisesta ”Näin teet laadukasta ensikontaktointia” -oppaastamme. Lataa opas TÄSTÄ
Keskustelemme mielellämme aiheesta kanssanne myös henkilökohtaisesti. Varaa suoraan 30 minuutin ilmainen sparraus ilman sitoumuksia asiantuntijamme kanssa: Tommi Kauppinen tai Benjamin Niveri.