B2B-myynti
Humm
Lue artikkeli: Tallenne: Älä puske B2B-tapaamisia väkisin – Tuloshyppy verkkosivustolla 🚀
📊Itseohjautuvan ostajan polku edellyttää, että ostajilla on mahdollisuus tutustua ratkaisuihin omaan tahtiin. 🤔 Mutta mitä vaatimuksia tämä asettaa verkkosivustolle? 🌪️ Mitä pitää muuttaa myynnin- ja markkinoinnin prosesseissa? 💻 Kuinka hyödyntää digitaalisia kanavia ja sisältöjä B2B-myyntiprosessissa? Katso alta tallenne 31.10.2024 järjestetystä LinkedIn Livestä, jossa Hummilta Tommi Kauppinen ja MEOMilta Janne Puustinen keskustelevat ajankohtaisista asioista itseohjautuvan ostajan […]
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Itseohjautuvat ostajat ja muuttunut myyntiprosessi – Mitä sinun tulee tietää
Nykyään B2B-ostajat tekevät suurimman osan tiedonhankinnastaan itse, ennen kuin he ottavat yhteyttä myyjään. Ja vaikka myyjä olisikin se, joka avaa pelin yhteydenotollaan on todennäköistä, että ostaja tutustuu itse yritykseen ennen päätöstä jutella myyjän kanssa enempää. Siitä huolimatta sovittujen myyntitapaamisten määrä on yhä suurimmassa osassa myyntiorganisaatioita tärkein mittari, jolla seurataan asiakashankinnan alkupäätä. 💡 Älä tuota potentiaaliselle […]
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Kuinka hyödyntää NBF:n kaupallista potentiaalia?
❓ Miten saada kaupallista arvoa NBF:stä? Nordic Business Forum (NBF) on täynnä inspiroivia puheenvuoroja, jotka ovat tapahtuman keskiössä, mutta se on myös oiva tilaisuus avata uusia kaupallisia keskusteluja siinä sivussa. Tässä muutamia vinkkejä, joiden avulla voit saada tapahtumasta myös kaupallista hyötyä yrityksellesi. 💡 Hyödynnä Brellaa tehokkaasti Brellan tapaamismahdollisuudet ovat rajallisia ja lyhyitä, joten ole tarkka […]
Lue artikkeli
Ilja Aalto
Lue artikkeli: Webinaaritallenne: Miten teet tulosta kylmäsähköpostilla B2B-myynnissä?
Järjestimme webinaarin perjantaina 22.3.2024 aiheesta kylmäsähköposti B2B-myynnissä. Keskustelemassa olivat Hummin toimitusjohtaja Ilja Aalto sekä Clevenion toimitusjohtaja Aleksi Halsas. Vajaan tunnin keskustelussa käytiin läpi muun muassa seuraavat aiheet: Antoisia katseluhetkiä! Teimme asiakkaastamme Höyrymediasta casen, jossa näytämme miten tehtiin 90 päivän kylmäsähköpostikampanja, joka toi 132 000 € myyntiä. Katso case TÄSTÄ Tarkempaa tietoa eri kanavien eroavaisuuksista ja […]
Lue artikkeli
Ilja Aalto
Lue artikkeli: Miten teet tulosta kylmäsähköpostilla B2B-myynnissä?
Järjestimme LinkedIn Liven perjantaina 8.3.2024 aiheesta kylmäsähköposti B2B-myynnissä. Keskustelemassa olivat Hummin toimitusjohtaja Ilja Aalto sekä Clevenion toimitusjohtaja Aleksi Halsas. Reilun puolen tunnin keskustelussa käytiin läpi muun muassa seuraavat aiheet: Paikalla oli keskimäärin 200 katsojaa ja tallenteen perään kyseltiin, joten tästäpä löytyy. Antoisia katseluhetkiä! Ilja ja Aleksi jatkavat aiheesta syvemmälle maksuttomassa webinaarissa perjantaina 22.3. klo 10. […]
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: 3 syytä ulkoistaa SDR-funktio
Kansainvälisesti suuret ja nopeasti kasvaneet markkinajohtajat ovat jo pidempään vallanneet markkinoita kilpailijoitaan skaalautuvammin hyvin suunnitellun myynnin roolituksen avulla. Suomessakin on alettu hiljalleen ymmärtää myynnin roolituksen merkitys ja yksi tai useampi SDR (Sales Development Representative) löytyykin jo monesta B2B-myyntiorganisaatiosta. SDR:n rooli yleisesti ja miksi sellainen kannattaa olla? Lyhyesti avattuna SDR:n tehtävänä on toimia myyntiputken alkupään moottorina: prospektoida […]
Lue artikkeli
Ilja Aalto
Lue artikkeli: Kuinka tehdä monikanavaista B2B-myyntiä – tallenne LinkedIn Livestä
Järjestimme LinkedIn Liven perjantaina 23.2.2024 aiheesta monikanavaisuus B2B-myynnissä. Keskustelemassa olivat Hummin toimitusjohtaja Ilja Aalto sekä Clevenion toimitusjohtaja Aleksi Halsas. Puolen tunnin keskustelussa käytiin läpi muun muassa seuraavat aiheet: Paikalla oli keskimäärin yli 100 katsojaa ja tallenteen perään kyseltiin, joten tästäpä löytyy. Antoisia katseluhetkiä! Tarkempaa tietoa eri kanavien eroavaisuuksista ja toimivista strategioista ensikontaktoinnissa löydät ilmaisesta ”Näin […]
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Kustannustehokas B2B-myyntiprosessi
Puutteet myyntiprosessissa ovat myrkkyä liiketoiminnalle. Ne aiheuttavat ylimääräisiä kustannuksia ja muodostavat pullonkauloja, jotka vaikeuttavat liiketoiminnan kasvua tai rajoittavat sen kannattavuutta.
Lue artikkeli