chat-palvelu
Humm
Lue artikkeli: Webinaaritallenne: Myynnillinen asiakaspalvelu verkkokaupassa 💰
Katso webinaaritallenne 8.11.2024 järjestetystä webinaarista, jossa Hummin toimitusjohtaja Ilja Aalto ja Hankkijan verkkoliikenne päällikkö Pauliina Mäkelä keskustelevat myynnillisestä asiakaspalvelusta verkkokaupassa. Ota yhteyttä asiantuntijoihimme ja katsotaan yhdessä, että verkkokauppanne asiakaspalvelu on valmis vuoteen 2025. Oletko kohdannut timanttista asiakaspalvelua tänä vuonna? * Säännöt
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Myynnillinen asiakaspalvelu verkkokaupassa
Kun asiakas astuu kivijalkaliikkeeseen, hän odottaa tarvittaessa saavansa nopeaa, ystävällistä, henkilökohtaista ja vaivatonta asiakaspalvelua. Verkkokaupan kasvettua vauhdilla, on ymmärretty asiakkaalla olevan samat odotukset erinomaisesta asiakaspalvelusta verkkoympäristössä. Vielä joitakin vuosia sitten asiakaspalvelua saatettiin pitää vain välttämättömänä kustannuksena. Nyt yhä useammat yritykset ymmärtävät, että asiakkaan ongelmien ratkaisemisen lisäksi asiakaspalvelu voi myös edistää yrityksen myyntiä ja olla […]
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Webinaaritallenne: Asiakaspalvelu – Verkkokauppiaan siunaus vai kirous?
Keskiviikkona 29.5.2024 järjestetty webinaari sukelsi Vähänkäytetty.fi verkkokaupan asiakaspalvelun toimivuuteen. Webinaarissa vuoden verkkokauppayrittäjäksi valittu Ossi Salo ja Hummin liiketoimintajohtaja Petri Widgrén keskustelivat siitä, kuinka päänsärkyä aiheuttanut epäselvästi mittaroitu asiakaspalvelu saatiin muodostettua nykyaikaiseksi ja parhaimmillaan asiakkaiden ongelmat proaktiivisesti ratkaisevaksi koneistoksi. Webinaarista löydätkin vastaukset esimerkiksi seuraaviin kysymyksiin: ✅ Mitä sisäinen ja ulkoistettu asiakaspalvelu maksavat ja saavat maksaa? ✅ […]
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: 100 000 chat-keskustelun mies
Finnchatin pitkäaikainen palveluneuvoja Ville-Veikko Vähäkuopus avaa 100 000 chat-keskustelun tuomia oppeja ja matkaansa Finnchatilla
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Finnchatin rekrytointiprosessi
HR-koordinaattori Tytti Jalasaho kertoo, miten Finnchatin palvelupuolen rekrytointiprosessi etenee ja jakaa vinkkinsä työhaastatteluun tulijoille.
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Monikanavainen häiriöviestintä
Käymme läpi, kuinka Intercom-vuorovaikutusalustan eri ominaisuuksilla toteutetaan tehokaasti monikanavaista häiriöviestintää.
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Chat-palvelu verkkokaupassa – huomioi nämä 5 asiaa
Avasimme 5 tärkeintä asiaa, jotka tulee ottaa huomioon, kun suunnitellaan chat-palvelun käyttöönottoa verkkokaupassa.
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Konversio-optimointi – enemmän tuloksia verkkosivuliikenteestä
Konversio-optimoinnilla pyritään saamaan enemmän konversioita verkkosivuliikenteestä. Kerromme, miten optimointia käytännössä tehdään.
Lue artikkeli