Siirry sisältöön
Humm
  • Palvelut
    • Humm CS – Asiakaspalvelu ja -kokemus
    • Humm CS – Verkkokauppojen asiakaspalvelu
    • Humm Sales – B2B-myynti
  • Blogi
  • Kokemuksia
  • Oppaat
  • Rekry
  • Ota yhteyttä

chat-palvelu

    • Asiakaskokemus
    • Asiakaspalvelu
      • Asiakaspalvelun ulkoistaminen
      • Chat-palvelu
      • Chatbot
    • Myynnin ulkoistaminen
      • CRM
    • Verkkokauppa
    • Yleinen
chat_chatbot_rekrytoinnin_tukena

Humm

maalis 27

Lue artikkeli: Chat ja Chatbot rekrytoinnin tukena

Live-Chat ja Chatbot liitetään usein verkkoliiketoiminnan kentällä liidien generoimiseen, myynnin kasvatukseen sekä realiaikaiseen asiakaspalveluun. Yksi näkökulma joka usein jää vähemmälle huomiolle on chatin hyödyntäminen rekrytoinnissa. Käyn tässä tekstissä läpi muutamia chatin etuja osana rekrytointiprosessia, ja tarkastelen myös chabottia rekrytoinnin apukätenä. Chat-palvelusta on muodostunut jo standardi yritysten verkkosivuilla, ja sen myötä myös chatbot on kasvattanut markkinaosuuttaan […]

Lue artikkeli

Humm

tammi 23

Lue artikkeli: Vuorovaikutuksen merkitys verkkokaupassa: Chat -palvelun vaikutus asiakkaiden asenteisiin ja toimintaan

Tämän päivän äärimmäisen kilpailullisessa verkkokaupassa laadukkaalla asiakaspalvelulla ja vuorovaikutteisella kommunikoinnilla on suuri merkitys asiakkaiden hankinnassa ja säilyttämisessä. Chat -palvelu löytyykin tänä päivänä yhä useamman yrityksen verkkosivuilta ja chatin liiketoiminnallisista hyödyistä onkin olemassa paljon näyttöä. Tiedetään esimerkiksi, että chat -palvelun avulla voidaan parantaa asiakaskokemusta, vähentää ostoskorin hylkäämistä ja kasvattaa myyntiä. Sen sijaan vähemmän tiedetään siitä, miten […]

Lue artikkeli

Humm

tammi 16

Lue artikkeli: Aktiivista myyntiä ja dataa päätöksentekoon sekä muita vähemmän tunnettuja chat –palvelun hyötyjä

Asiakkaiden jatkuvasti nousevien odotusten sekä jatkuvasti kiristyvän kilpailun johdosta asiakaspalvelun tarjoaminen myös verkkosivustolla on pikkuhiljaa siirtynyt mukavasta lisästä kohti välttämätöntä työkalua. Sen lisäksi, että asiakkaat tänä päivänä käyttävät chat -palvelua mieluummin kuin puhelinta tai sähköpostia, asiakaspalvelun puutteen verkkosivuilta tiedetään myös johtavan negatiivisiin asiakaskokemuksiin. Usein chat -palvelua ajatellaan reaktiivisena tai jopa passiivisena asiakaspalvelutyökaluna, jonka ainoana tehtävänä […]

Lue artikkeli

Artikkelien sivutus

Edellinen 1 2 3

Kategoriat

  • Asiakaskokemus
  • Asiakaspalvelu
    • Asiakaspalvelun ulkoistaminen
    • Chat-palvelu
    • Chatbot
  • Myynnin ulkoistaminen
    • CRM
  • Verkkokauppa
  • Yleinen
  • Palvelut
    • Humm CS – Asiakaspalvelu- ja kokemus
      • Ulkoistettu asiakaspalvelu
      • Automaatio -ja itsepalvelut
      • Asiantuntija- ja kehityspalvelut
    • Humm Sales – B2B myynti
    • Humm CS – Verkkokauppojen asiakaspalvelu
  • Tietoa
    • Blogi
    • Kokemuksia
    • Materiaalit
  • Rekry
  • Tietosuojaseloste
  • Evästeet

Yhteys

asiakaspalvelu@humm.fi

Jyväskylä

Seminaarinkatu 32, 40100 Jyväskylä

Ota yhteyttä

  • instagram
  • youtube
  • linkedin
  • facebook
Humm

Rakkaudella, MEOM