Siirry sisältöön
Humm
  • Ratkaisut
    • Monikanavaiset palvelut
      • Monikanavainen asiakaspalvelu
      • Monikanavainen myynti
      • Palveluautomaatiot
    • Datapalvelut
      • Ohjausryhmät
      • Arvoraportit
      • CRM-datan rikastaminen
    • Suunnittelupalvelut
  • Tietoa
    • Blogi
    • Kokemuksia
    • Materiaalit
  • Rekry
  • Ota yhteyttä

chat-palvelu

    • Asiakaskokemus
    • Asiakaspalvelu
      • Asiakaspalvelun ulkoistaminen
      • Chat-palvelu
      • Chatbot
    • Myynnin ulkoistaminen
    • Verkkokauppa
    • Yleinen

Humm

tammi 25

Lue artikkeli: 100 000 chat-keskustelun mies

Finnchatin pitkäaikainen palveluneuvoja Ville-Veikko Vähäkuopus avaa 100 000 chat-keskustelun tuomia oppeja ja matkaansa Finnchatilla

Lue artikkeli

rekrytointiprosessi

Humm

joulu 21

Lue artikkeli: Finnchatin rekrytointiprosessi

HR-koordinaattori Tytti Jalasaho kertoo, miten Finnchatin palvelupuolen rekrytointiprosessi etenee ja jakaa vinkkinsä työhaastatteluun tulijoille.

Lue artikkeli

hairioviestinta

Humm

helmi 2

Lue artikkeli: Monikanavainen häiriöviestintä

Käymme läpi, kuinka Intercom-vuorovaikutusalustan eri ominaisuuksilla toteutetaan tehokaasti monikanavaista häiriöviestintää.

Lue artikkeli

chat verkkokauppa

Humm

loka 1

Lue artikkeli: Chat-palvelu verkkokaupassa – huomioi nämä 5 asiaa

Avasimme 5 tärkeintä asiaa, jotka tulee ottaa huomioon, kun suunnitellaan chat-palvelun käyttöönottoa verkkokaupassa.

Lue artikkeli

konversio-optimointi

Humm

elo 27

Lue artikkeli: Konversio-optimointi – enemmän tuloksia verkkosivuliikenteestä

Konversio-optimoinnilla pyritään saamaan enemmän konversioita verkkosivuliikenteestä. Kerromme, miten optimointia käytännössä tehdään.

Lue artikkeli

chat-palvelun-laadunmittaus

Humm

kesä 17

Lue artikkeli: Finnchatin chat-palvelun kevään 2020 laadunmittaus

Artikkelissa avaamme chat-palvelumme kevään 2020 laadunmittauksen tulosten pääkohtia, sekä onnistumisia että kehityskohteita.

Lue artikkeli

Chat-palvelun vaikutus verkkokaupan asiakaskokemukseen

Humm

touko 14

Lue artikkeli: Chat-palvelun vaikutus verkkokaupan asiakaskokemukseen

Finnchatin chat-palvelun käytön vaikutuksia verkkokauppojen asiakaskokemukseen tutkittiin laajasti. Ohessa tiivistelmä tuloksista.

Lue artikkeli

chat-palvelu-laatu

Humm

maalis 26

Lue artikkeli: Näin takaamme ulkoistetun chat-palvelun laadun

Työntekijämme kertovat, miten pystymme vastaamaan yritysten vaativiinkiin laatuvaatimuksiin meille ulkoistetussa chat-palvelussa.

Lue artikkeli

Artikkelien selaus

1 2 Seuraava

Kategoriat

  • Asiakaskokemus
  • Asiakaspalvelu
    • Asiakaspalvelun ulkoistaminen
    • Chat-palvelu
    • Chatbot
  • Myynnin ulkoistaminen
  • Verkkokauppa
  • Yleinen
  • Ratkaisut
    • Monikanavaiset palvelut
      • Monikanavainen asiakaspalvelu
      • Monikanavainen myynti
      • Palveluautomaatiot
    • Datapalvelut
      • Ohjausryhmät
      • Arvoraportit
      • CRM-datan rikastaminen
    • Suunnittelupalvelut
  • Tietoa
    • Blogi
    • Kokemuksia
    • Materiaalit
  • Rekry
  • Tietosuojaseloste
  • Evästeet

Yhteys

asiakaspalvelu@humm.fi

Helsinki

Kansakoulukatu 3, 00100 Helsinki

Jyväskylä

Seminaarinkatu 32, 40100 Jyväskylä

Ota yhteyttä

  • instagram
  • youtube
  • linkedin
  • facebook
Humm

Rakkaudella, MEOM