markkinointi
Humm
Lue artikkeli: Vuoden 2020 luetuimmat sisältömme
Katsaus vuoden 2020 aikana eri kanaviin tuottamiimme sisältöihin sekä eniten mielenkiintoa herättäneisiin aiheisiin.
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Markkinointijargonin ABC
Kuulostaako markkinointi-ihmisten puhe siansaksalta? Keräsimme listan termeistä, joilla pääset alkuun markkinointijargonin ymmärtämisessä.
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Markkinoinnin automaatio pähkinänkuoressa
Tuttua slogania hieman soveltaen; se nyt vaan on tyhmää tehdä turhaa! Tämän päivän markkinoijilla tuskin tulee usein eteensä tilannetta, ettei työpöydällä ole mitään tehtävää. Miksi kukaan siis haluaisi kuluttaa aikaansa sellaisten työtehtävien tekemiseen, mitkä voidaan automatisoida niin, että sisällön räätälöimisen ja ajoittaisen päivittämisen jälkeen kone pystyy tekemään loput. Korvaako markkinoinnin automaatio ihmisten työt? Markkinoinnin automaatio […]
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Word of Mouth ja electronic Word of Mouth – Keino myynninedistämiseen.
Word of mouth (WOM) eli tunnetummin puskaradio on yksi vaikuttavimmista myynninedistämisen keinoista. Oliko ruoka lounastauolla mahtavaa, palvelu lähikaupassa puutteellista tai veikö verkkotilausten saapuminen kotiovelle hermoja raastavan kauan? Hyvän päivän jutustelu ystävän kanssa saattaakin olla pienimuotoinen promootiotilaisuus jollekin tuotteelle tai palvelulle niin hyvässä kuin pahassakin. Miksi WOM on niin vaikutusvaltaista? WOM on erittäin vaikuttava myynninedistämisen keino, […]
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Ostosignaalit verkossa – Ymmärrä ja palvele kävijää
Kärsivällisyys, maltti, oikeat välineet ja toimenpiteet sekä täydellinen ajoitus. Nämä kaikki seikat on hyvä ottaa huomioon silloin, kun on lähdössä kalaan. Toki, sopivathan nämä seikat myös ostosignaaliin ja sen hyödyntämiseen. Palatakseni kuitenkin vielä kalastukseen. On onkimista, perhokalastusta, uistelua, sekä monia muita kalastuksen muotoja. Kuitenkin, kaikki nämä kalastusmuodot pohjautuvat ainoastaan hyvään tuuriin, jollei kalastaja omaa yhtä, […]
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Mitä on Conversational Marketing?
Conversational marketing on yksi viime aikojen puhutuimpia aiheita markkinoinnin saralla. Mitä conversational marketing oikein tarkoittaa ja mitä hyötyä keskustelevasta markkinointistrategiasta on yrityksille? Aloitetaan määritelmästä. Hubspot määrittelee conversational marketing -termin seuraavasti: “Conversational marketing is the ability to have 1:1 personal conversations across multiple channels – meeting customers how, when and where they want.” Conversational marketing, vapaasti […]
Lue artikkeli