Siirry sisältöön
Humm
  • Ratkaisut
    • Monikanavaiset palvelut
      • Monikanavainen asiakaspalvelu
      • Monikanavainen myynti
      • Palveluautomaatiot
    • Datapalvelut
      • Ohjausryhmät
      • Arvoraportit
      • CRM-datan rikastaminen
    • Suunnittelupalvelut
  • Tietoa
    • Blogi
    • Kokemuksia
    • Materiaalit
  • Rekry
  • Ota yhteyttä

Humm

joulu 17

  • Jaa artikkeli Twitterissä
  • Jaa artikkeli Linkedinissä
  • Jaa artikkeli Facebookissa

Vuoden 2020 luetuimmat sisältömme

vuoden 2020 luetuimmat sisällöt

Poikkeuksellinen vuosi 2020 alkaa olla takana. Tämän vuoden maaliskuussa uudistimme verkkosivumme sekä visuaalisen ilmeemme ja aloimme toteuttaa säännöllistä sisältömarkkinointia. Samaan aikaan uudistuksen kanssa meidän kaikkien arkemme muuttui, tosin aivan muista syistä. Ohessa lyhyt katsaus kuluneen vuoden aikana tuottamiimme sisältöihin sekä eniten mielenkiintoa herättäneisiin aiheisiin.

Blogijutut ja referenssit

Maaliskuusta lähtien julkaisimme täällä blogissa alun kolmattakymmenettä artikkelia useisiin eri aihealueisiin liittyen. Vuoden 2020 blogijutuistamme tähän asti luetuimpia ovat olleet seuraavat:

1. Chat-palvelun vaikutus verkkokaupan asiakaskokemukseen
2. Markkinointijargonin ABC
3. Laadukas kohtaaminen chat-palvelutyössä
4. Customer Lifetime Value eli CLV ja asiakaspalvelu
5. Digitaalinen asiakaskokemus ja ostopolku

Verkkosivu-uudistuksen jälkeen ehdimme tuottaa kuluneen vuoden aikana kuusi referenssiä yhteistyössä mahtavien asiakkaidemme kanssa. Referensseistä luetuin on tähän mennessä ollut seuraava artikkeli: Chatin kautta tuloksia myynnille ja palvelua ihan jokaiselle – Case: Paytrail.

luetuimmat sisällöt

Oppaat

Blogi- ja referenssisisältöjen lisäksi koostimme vuonna 2020 kolme tuhtia tietopakettia ladattavien oppaiden muotoon. Keväällä lanseerattuja oppaitamme ladattiin loppuvuonna yhteensä lähes 1500 kertaa. Opaskohtaisesti lataukset jakaantuivat seuraavasti:

1. Digitaalinen asiakaskokemus 769 latausta
2. Chatbot-opas 2020 412 latausta
3. Laadukas vuorovaikutus verkkosivuilla 290 latausta

Julkaisemme Chatbot-oppaasta vuodenvaihteessa päivitetyn ja laajennetun 2021-version, joten pysykää kuulolla 🙂

Webinaarit

Järjestimme loppuvuodesta myös Finnchatin historian kaksi ensimmäistä webinaaria. Molemmat webinaarit sujuivat hienosti, myös osallistujien antama palaute oli positiivista. Tämä kannustaa jatkamaan webinaarien järjestämistä ja kehittämään niiden sisältöä yhä edelleen. Yhteensä kahteen webinaariimme ilmoittautui 214 henkilöä, molempien webinaarien videotallenteet löytyvät alta.

Webinaaritallenne: Palvelumallit verkossa vuorovaikuttamiseen
Webinaaritallenne: Asiakaskokemus verkkokaupassa

Videot

Muiden markkinointisisältöjen lisäksi purkitimme vuonna 2020 muutamia markkinointivideoita, joista kaikki ovat keränneet YouTubessa viisinumeroisen määrän katseluita. Totuuden nimissä on toki mainittava, että iso osa näistä katseluista on tullut YouTube-mainonnan kautta.

”Miksi Finnchat?” -video kertoo ytimekkäästi toimintatavoistamme ja siitä, miksi me olemme hyvä kumppani.

Toisessa videossa ”Mistä digitaalinen asiakaskokemus muodostuu?” toimitusjohtajamme Roope Rämänen esittää omia näkemyksiään siitä, mistä kulmasta digitaalisen asiakaskokemuksen kehittämistä kannattaa lähestyä.

Seuraava videomme ”Finnchat ❤️ Landbot” on lyhyt ja ytimekäs. Kaupallinen johtajamme Pasi Suojala kertoo yhteistyökumppanuudestamme Landbotin kanssa, joka on markkinoiden johtava teknologia verkkosivusisällön sekaan upotettujen chatbottien toteuttamiseen.

Haluamme toivottaa kaikille oikein rentouttavaa joulua ja säkenöivää uutta vuotta! Vedämme Finnchatin markkinointiviestinnän puolella nyt hieman happea ja palaamme taas uusin sisällöin asiaan vuoden 2021 puolella 🙂

  • 2020
  • markkinointi
  • sisältömarkkinointi

Blogi

Humm

Kuinka ChatGPT modernisoisi asiakaspalvelun? 

Humm - modernia asiakaspalvelua.

Piia Raidén

Mitä Humm on asiakkaille – kutsuvierastilaisuuden tunnelmia

Jere Kattelus

Mitä Humm on henkilöstölle – lanseerausjuhlien tunnelmia

Humm

Finnchat ja Northbound yhdistyivät – uuden yrityksen nimi on Humm

Humm

Näin teet laadukasta ensikontaktointia – Osa 3 – Ensikontaktin resepti

Ensikontaktoinnin opas - Northbound


Kategoriat

  • Asiakaskokemus
  • Asiakaspalvelu
    • Asiakaspalvelun ulkoistaminen
    • Chat-palvelu
    • Chatbot
  • Myynnin ulkoistaminen
  • Verkkokauppa
  • Yleinen
  • Ratkaisut
    • Monikanavaiset palvelut
      • Monikanavainen asiakaspalvelu
      • Monikanavainen myynti
      • Palveluautomaatiot
    • Datapalvelut
      • Ohjausryhmät
      • Arvoraportit
      • CRM-datan rikastaminen
    • Suunnittelupalvelut
  • Tietoa
    • Blogi
    • Kokemuksia
    • Materiaalit
  • Rekry
  • Tietosuojaseloste
  • Evästeet

Yhteys

asiakaspalvelu@humm.fi

Helsinki

Kansakoulukatu 3, 00100 Helsinki

Jyväskylä

Seminaarinkatu 32, 40100 Jyväskylä

Ota yhteyttä

  • instagram
  • youtube
  • linkedin
  • facebook
Humm

Rakkaudella, MEOM