monikanavainen myynti
Humm
Lue artikkeli: Kuinka hyödyntää NBF:n kaupallista potentiaalia?
❓ Miten saada kaupallista arvoa NBF:stä? Nordic Business Forum (NBF) on täynnä inspiroivia puheenvuoroja, jotka ovat tapahtuman keskiössä, mutta se on myös oiva tilaisuus avata uusia kaupallisia keskusteluja siinä sivussa. Tässä muutamia vinkkejä, joiden avulla voit saada tapahtumasta myös kaupallista hyötyä yrityksellesi. 💡 Hyödynnä Brellaa tehokkaasti Brellan tapaamismahdollisuudet ovat rajallisia ja lyhyitä, joten ole tarkka […]
Lue artikkeli
Ilja Aalto
Lue artikkeli: Webinaaritallenne: Miten teet tulosta kylmäsähköpostilla B2B-myynnissä?
Järjestimme webinaarin perjantaina 22.3.2024 aiheesta kylmäsähköposti B2B-myynnissä. Keskustelemassa olivat Hummin toimitusjohtaja Ilja Aalto sekä Clevenion toimitusjohtaja Aleksi Halsas. Vajaan tunnin keskustelussa käytiin läpi muun muassa seuraavat aiheet: Antoisia katseluhetkiä! Teimme asiakkaastamme Höyrymediasta casen, jossa näytämme miten tehtiin 90 päivän kylmäsähköpostikampanja, joka toi 132 000 € myyntiä. Katso case TÄSTÄ Tarkempaa tietoa eri kanavien eroavaisuuksista ja […]
Lue artikkeli
Ilja Aalto
Lue artikkeli: Miten teet tulosta kylmäsähköpostilla B2B-myynnissä?
Järjestimme LinkedIn Liven perjantaina 8.3.2024 aiheesta kylmäsähköposti B2B-myynnissä. Keskustelemassa olivat Hummin toimitusjohtaja Ilja Aalto sekä Clevenion toimitusjohtaja Aleksi Halsas. Reilun puolen tunnin keskustelussa käytiin läpi muun muassa seuraavat aiheet: Paikalla oli keskimäärin 200 katsojaa ja tallenteen perään kyseltiin, joten tästäpä löytyy. Antoisia katseluhetkiä! Ilja ja Aleksi jatkavat aiheesta syvemmälle maksuttomassa webinaarissa perjantaina 22.3. klo 10. […]
Lue artikkeli
Ilja Aalto
Lue artikkeli: Kuinka tehdä monikanavaista B2B-myyntiä – tallenne LinkedIn Livestä
Järjestimme LinkedIn Liven perjantaina 23.2.2024 aiheesta monikanavaisuus B2B-myynnissä. Keskustelemassa olivat Hummin toimitusjohtaja Ilja Aalto sekä Clevenion toimitusjohtaja Aleksi Halsas. Puolen tunnin keskustelussa käytiin läpi muun muassa seuraavat aiheet: Paikalla oli keskimäärin yli 100 katsojaa ja tallenteen perään kyseltiin, joten tästäpä löytyy. Antoisia katseluhetkiä! Tarkempaa tietoa eri kanavien eroavaisuuksista ja toimivista strategioista ensikontaktoinnissa löydät ilmaisesta ”Näin […]
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Kustannustehokas B2B-myyntiprosessi
Puutteet myyntiprosessissa ovat myrkkyä liiketoiminnalle. Ne aiheuttavat ylimääräisiä kustannuksia ja muodostavat pullonkauloja, jotka vaikeuttavat liiketoiminnan kasvua tai rajoittavat sen kannattavuutta.
Lue artikkeli