tekoäly
Humm
Lue artikkeli: Miten toimii asiakaspalvelu, joka on samanaikaisesti laadukas ja tehokas?
Asiakaspalvelun merkitys yrityksen liiketoiminnalle on korvaamaton. Se ei ole pelkästään ”se välttämätön osa liiketoimintaa”, vaan asiakaskokemuksen ja lisäarvon tuottamisen kannalta kriittinen funktio. Tehokkuutta ja laatua on pidetty oikeastaan kautta aikain asiakaspalvelun onnistumisen määreinä – sen avaintekijöinä.
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Webinaaritallenne: Mikä asiakaspalvelussa on rikki ja miten lähdet korjaamaan?
Webinaarissa maamme johtavat asiakaspalvelun asiantuntijat Jani Jokela (Aiwo Digital) ja Petri Widgrén (Humm) käyvät läpi konkreettisten casejen avulla, miten ymmärrys nykytilasta rakennetaan ja miten sen pohjalta saatu ymmärrys viedään käytäntöön.
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Tekoälyn hyödyntäminen asiakaspalvelussa – vinkkejä ja käyttökohteita
Edistyksellinen tekoäly ja laajat kielimallit (LLM) ovat muuttaneet maailmaa viime aikoina, eikä asiakaspalvelu ole poikkeus. Tekoäly ja kielimallit muuttavat tapaa, jolla yritykset voivat tarjota palvelua asiakkailleen, ja tavoitteena onkin usein tehdä toiminnasta tuottavampaa.
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Tekoälyä asiakaspalveluun – vihdoin myös suomeksi
Tekoälyavusteiset chatbotit ovat nyt kaikkien saatavilla kohtuuhintaan, kuin Intercom toi suomen kielen tuen tekoälyä hyödyntävään Resolution Bottiin.
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Chatbot, bot vai AI-bot? Chatbot ja sen eri muotoja
Chatbot-keskustelu käy kuumana, mutta miten erotellaan chatbot ja tekoälypohjainen chatbot? Lue lisää blogista!
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Tekoäly vuonna 2019
Keskustelu tekoälystä on lähtenyt kiihtymään hurjalla temmolla viimeisten vuosien aikana. Tekoälystä ei keskustella enää vain oppineiden IT-ammattilaisten keskuudessa, ja tämä verrattain mystinen entiteetti on saavuttanut jalansijaa myös arkisissa kahvipöytäkeskusteluissa. Tekoälystä on tullut myös arkinen avustaja, ja alustauskollisuudesta riippuen sitä kutsutaan esimerkiksi Siriksi. “Koneen kyky imitoida ihmisen älyllistä käyttäytymistä” – Merriam-Webster Vuodesta 2019 povataan tekoälylle todella […]
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Chatbot vs. Ihminen asiakaspalvelussa
Ei voi kieltää, etteikö tekoäly olisi hyödyllinen työkalu moneen pulmaan, mutta pystytäänkö sillä korvaamaan ihminen täysin? Chatbot on tehokas ratkaisu toistuvien kysymysten hoitoon, joihin chat-asiakaspalvelijan ei yksinkertaisesti ole edes järkeä käyttää aikaansa. Valmiilla vastauspohjilla pystytään hoitamaan tehokkaasti toistuvat keskustelut jättäen chat-tekijälle aikaa monimutkaisempien kysymysten hoitoon. Eli siihen, mihin heitä eniten tarvitaankin. Eihän asiakkaan ole mitään […]
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Digibarometri 2018 – Suomi on digitaalisen markkinoinnin kolmonen
Viime vuonna Suomi sai kokea kolauksen, kun Digibarometri 2017 tiputti Suomen ensimmäiseltä sijalta toiseksi heti Norjan perään. Tänä vuonna ei mennyt sen paremmin. Suomi löysi itsensä sijalta kolme. Heti Norjan ja Yhdysvaltojen perästä. Digibarometri 2018 -raportti Mitä tämä tarkoittaa ja onko sillä mitään väliä? Tässä tekstissä pureudun digivertailun päämantraan ja ennustan tulevaisuutta. Digibarometri 2018 julkaistiin […]
Lue artikkeli