Blogi
Humm
Lue artikkeli: Miksi sähköpostikampanja epäonnistuu? – Top 5 sähköpostikontaktoinnin kompastuskivet
Systemaattisuuteen ja suuriin volyymeihin perustuvilla sähköpostikampanjoilla saadaan monessa tilanteessa luotua ennakoitava ja skaalautuva alkupää outbound-myynnille. Aina homma ei kuitenkaan toimi ja syyt siihen ovat moninaiset. Ennen kampanjoinnin maailmaan hyppäämistä kannattaa siis miettiä kokonaisuus läpi. Me olemme kokeilleet kampanjoissamme montaa asiaa. Onnistumisten lisäksi olemme saaneet matkan varrella oppia muutaman asian kantapään kautta. Listasimme tähän viisi kompastuskiveä, […]
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Finnchatin chat-palvelun kevään 2020 laadunmittaus
Artikkelissa avaamme chat-palvelumme kevään 2020 laadunmittauksen tulosten pääkohtia, sekä onnistumisia että kehityskohteita.
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Miksi laadukas kontaktilista on ensiarvoisen tärkeää outboundissa?
Ennustettavuuteen ja skaalautuvuuteen pyrkivässä outbound-myynnin prosessissa yksi olennainen osa on systemaattinen markkinan läpikäyminen. Tämä taas osaltaan perustuu suuriin kontaktointimääriin. Kontaktilistojen koko kasvaa, mitä isompi kohderyhmä on, ja mitä useammin kohderyhmän yritykset halutaan tavoittaa. Sähköpostikampanjoinnissa kontaktilistojen kokoa tärkeämpää on kuitenkin niiden sisältämien päättäjä- ja yhteystietojen laatu. Vaikka prosessisi olisi suunniteltu hyvin ja kohderyhmäsi valittu huolella, ei […]
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: eWOM ja Digitaalinen asiakaskokemus
eWOM on digitaalisen asiakaskokemuksen merkittävimpiä lopputulemia. Miten digitaalinen asiakaskokemus vaikuttaa eWOMin syntyyn?
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Digitaalinen asiakaskokemus ja ostopolku
Mistä digitaalinen asiakaskokemus muodostuu, ja mitkä tekijät vaikuttavat siihen millainen muistijälki kuluttajalle jää? Lue lisää blogista
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Chat-palvelun vaikutus verkkokaupan asiakaskokemukseen
Finnchatin chat-palvelun käytön vaikutuksia verkkokauppojen asiakaskokemukseen tutkittiin laajasti. Ohessa tiivistelmä tuloksista.
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Markkinointijargonin ABC
Kuulostaako markkinointi-ihmisten puhe siansaksalta? Keräsimme listan termeistä, joilla pääset alkuun markkinointijargonin ymmärtämisessä.
Lue artikkeli
Humm
Lue artikkeli: Chatbot ja konversiot – Vuorovaikutuksella enemmän konversioita
Verkkosivujen tärkein tehtävä on konvertoida. Lue blogistamme kuinka chatboteilla ja vuorovaikutuksella konversiot saadaan kasvuun.
Lue artikkeli